Orkkis Dunlop renkaat
-
St.Glide-10
Orkkis Dunlop renkaat
Morjens,
Olisin kyselly paremmin tietäviltä, että mistä kannattaa ostaa parhaaseen hintaan Harrikan matkapyörän renkaita siis Dunloppia, vakio touring -kokoa?
Tuntuu siltä, että hinnat on mitä sattuu eli järjettömiä juuri noista H-D:n orkkis renkaista.
Vinkkiä tarttis!
t. Glide-10
Olisin kyselly paremmin tietäviltä, että mistä kannattaa ostaa parhaaseen hintaan Harrikan matkapyörän renkaita siis Dunloppia, vakio touring -kokoa?
Tuntuu siltä, että hinnat on mitä sattuu eli järjettömiä juuri noista H-D:n orkkis renkaista.
Vinkkiä tarttis!
t. Glide-10
Re: Orkkis Dunlop renkaat
jos ulukomailta niin mynetmoto ja suomesta mprenkaat.fi
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
En ostaisi Dunloppeja, kestävät pidempään mutta ovat kovat ja liukkaat.Laittaisin pirellit tai metzelerit, aika halvalla saa Suomestakin, ajotuntuma paljon parempi mutta kuluu toki nopeammin.
- BHS -
Dunlopit toimii normaali ajossa erittäin hyvin. Tottakai kaikista renkaista löytyy luistorajat kun aletaan hakemaan. Olen ajanut Dunlopeilla yli 100 tuhatta kilometriä, välillä kokeillut myös muita merkkejä ja edelleenkin olen Dunlopin kannattaja. Nyt joku kirjoittaa että kum mennään Saksan baanalla about 160 km/h ja ylikin niin Dunlop alkaa luistamaan. Mielestäni HD:llä kaikki yli 120 on epänormaalia ajoa, silloin saa rengas jo hieman varoittaa kuljettajaa.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Dunlopit on lipokkaita märällä tiellä ohjepaineilla, mutta siihen auttaa paineiden pieni pudotus, niin rengas lämpenee enemmän ja alkaa taas pitämään.... Märällähän ei muutenkaan ajeta limitillä, niin ei se lullukampi rengas aiheuta siinä mielessä vaaraa...
Mielummi itse ajan yhden kesän kesän kestävillä pitävillä renkailla, kuin 4 kautta kestävillä aina lipokkailla...
Mielummi itse ajan yhden kesän kesän kestävillä pitävillä renkailla, kuin 4 kautta kestävillä aina lipokkailla...
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Samoilla linjoilla Jusan kanssa, ainakin tuossa nykyisessä kinkyssä ensiasennus-Dunlopit ovat tuntuneet ihan hyviltä. Dunloppien maine taitaa perustua viime vuosituhannnen lopun ja kuluvan aikaisen alun pyörien ensiasennusrenkaisiin, silloin niiden kanssa sai olla tarkkana... Siihen aikaan ainakin itse vaihdoin aina takarenkaan ensimmäisen kesän jälkeen johonkin muuhun, vaikka pintaa olisi ollut jäljellä reilustikin.
Tosin hinnoitelusyistä kinkyn seuraava rengaskerta saattaa olla jonkun muun valmistajan, valkosivu-dunlopit ovat aika arvokkaat.
Tosin hinnoitelusyistä kinkyn seuraava rengaskerta saattaa olla jonkun muun valmistajan, valkosivu-dunlopit ovat aika arvokkaat.
Viva Knievel!
-
MrX
Eipä kovinpaljon arvokkaampia kuin muut vastaavat laatukumit.s&s kirjoitti:..., valkosivu-dunlopit ovat aika arvokkaat.
Mutta ovat myös pirun hyviä ja kestäviä.
Mulla loppuu ominaisuudet pyörästä ennemmin kuin kumista...
-
St.Glide-10
Morjens,
Onko joku tilannu Saksasta Dunloppia?
eli Moto-online tms. osoitteesta
Voisiko joku ystävällisesti väh¨än avata tota "polkua", että pääsee oikeille mestoille, mistä
pääsee itse asiaan eli katsomaan hintoja ja tilaamaan saakka??? - taidan olla melkosen tupelo mies nyt näissä etsinnöissä...
Pitäis olla järkevän hintasia tuolla ja tilattavissa kotiovelle saakka!
st. glide
Onko joku tilannu Saksasta Dunloppia?
eli Moto-online tms. osoitteesta
Voisiko joku ystävällisesti väh¨än avata tota "polkua", että pääsee oikeille mestoille, mistä
pääsee itse asiaan eli katsomaan hintoja ja tilaamaan saakka??? - taidan olla melkosen tupelo mies nyt näissä etsinnöissä...
Pitäis olla järkevän hintasia tuolla ja tilattavissa kotiovelle saakka!
st. glide
Olen tilaillut sekä mp:n, että autojen renkaita. Riippuen putiikista voi olla että ilmoitettuun hintaan kuuluu toimituskulut, jolloin ei ole väliä, montako tilaa kerralla. Toinen saattaa tarjota esim 1-3 rengasta yhdellä postimaksulla, jolloin on kannattavinta tilata samalla useampi.
Selaa esim näitä: http://www.mynetmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false;, http://www.rengas-online.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Mp renkaat olen osoittanut mp renkaan/ -renkaat työpaikalleni, koska kuriirit tuovat ne yleensä päiväsaikaan, jolloin kotonani ei ole ketään vastaanotolla. Auton rengassarjat ovat tulleet (rengasonline) joko postiin, jolloin on edessä kantohommia, tai myöhemmin, kun opin homman paremmin, johonkin heidän yhteistyökumppaninsa liikkeeseen, jossa asennus käy sovittuun hintaan. Rekisteriote käsille jotta tiedät, mikä koko sulle käy ja luottokortti, sillä siitä se nettilomake saa muutaman numerosarjan. Eka kerralla pitää näpyttää sähköposti yms osoitteita. Seuraavilla kerroilla riittää kirjautuminen.
Mun rengastilaukset on onnistuneet parhaudella, mitä nyt noi renkaan asentajat on joskus onnistuneet hiukan kakkoslaatua tekemään. Mut se ei ole rengasmyyjän vika.
PS. Mä ratkaisin Dunloppiasian niin, että sadekelin fillarissa on Metzelerit ja kuivan sään päristimessä Dunlopit.
Selaa esim näitä: http://www.mynetmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false;, http://www.rengas-online.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Mp renkaat olen osoittanut mp renkaan/ -renkaat työpaikalleni, koska kuriirit tuovat ne yleensä päiväsaikaan, jolloin kotonani ei ole ketään vastaanotolla. Auton rengassarjat ovat tulleet (rengasonline) joko postiin, jolloin on edessä kantohommia, tai myöhemmin, kun opin homman paremmin, johonkin heidän yhteistyökumppaninsa liikkeeseen, jossa asennus käy sovittuun hintaan. Rekisteriote käsille jotta tiedät, mikä koko sulle käy ja luottokortti, sillä siitä se nettilomake saa muutaman numerosarjan. Eka kerralla pitää näpyttää sähköposti yms osoitteita. Seuraavilla kerroilla riittää kirjautuminen.
Mun rengastilaukset on onnistuneet parhaudella, mitä nyt noi renkaan asentajat on joskus onnistuneet hiukan kakkoslaatua tekemään. Mut se ei ole rengasmyyjän vika.
PS. Mä ratkaisin Dunloppiasian niin, että sadekelin fillarissa on Metzelerit ja kuivan sään päristimessä Dunlopit.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
-
Grasschopper1
Mutta,onhan kai Dunlopillakin eri malleja,eli onko ne kaikki samaa kumilaatua,vai onko eroja?Itsellä ei kokemusta muista kuin ensiasennus Dunlopeista.Kyllä niilläkin hyvin ajaa näillä suht pienillä nopeuksilla ja sade kelilläkin.
Mp-renkaat olen tilannut myös mynetmotosta.Hyvin on toiminut ja siellä on ollut juuri tuo 1-3 rengasta 25e toimituskuluilla,eli kimppatilaus kannattaa,jos ei itse tarvitse kuin yhden kumin.
Mp-renkaat olen tilannut myös mynetmotosta.Hyvin on toiminut ja siellä on ollut juuri tuo 1-3 rengasta 25e toimituskuluilla,eli kimppatilaus kannattaa,jos ei itse tarvitse kuin yhden kumin.
Viimekerralla Mynetmotosta tilatessani 2 ns.normileveetä ja yhden 240:n niin toim.kulut olivatkin 50e.
Kysyttyäni myyjältä asiasta johtuu juuri tuosta yhdestä leveestä. Pistin palautetta että saisivat sinne sivuilleen pistää rajat että minkä kokoiset renkaat tulee tolla 25e:llä. Ei sen puoleen, tilaan sieltä tuosta huolimatta edelleenkin, jäävät silti huomattavasti halvemmaksi kun naapurin rengaskauppiaalta.
Ostat sieltä tai täältä niin Dunlopit on todella hyvät renkaat.
Jotkut väittää, että ovat liukkaat mutta se on paksapuhetta.
Tulukee alpeille koittaan niin tiärättä.
Oon ajanu melkein kaikilla merkeillä ja vaimo kans ja ainoo joka oli
liukas, jopa vaimon, mielestä oli shinko.
Ostin just uuren MT90-16 valkosivurenkaan siis Dunlopin Koperista ja makso
töineen 140 euroo. Tohon hintaan ei jaksa ite enää vaivautua likaan käsiään.
Noitten nettikauppojen valikoimista ei aina löydy hakemaas kumia, jostain syystä.
Jotkut väittää, että ovat liukkaat mutta se on paksapuhetta.
Tulukee alpeille koittaan niin tiärättä.
Oon ajanu melkein kaikilla merkeillä ja vaimo kans ja ainoo joka oli
liukas, jopa vaimon, mielestä oli shinko.
Ostin just uuren MT90-16 valkosivurenkaan siis Dunlopin Koperista ja makso
töineen 140 euroo. Tohon hintaan ei jaksa ite enää vaivautua likaan käsiään.
Noitten nettikauppojen valikoimista ei aina löydy hakemaas kumia, jostain syystä.