Ole Cool - Osta kunnon lasit! www.joecool.fi

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

HileD
Viesti:

Re: Ole Cool - Osta kunnon lasit! Olen avannut verkkokaupan.

Viesti Kirjoittaja HileD »

milehigh kirjoitti:
Vallu kirjoitti:Kestääkös ne päälle istumista? :wink:
Kyllä mun mielestä olis tärkeämpi tietää kestääkö ne astumista? Mutta Vallu on oikeassa - on hyvä suojata silmät jos joku sattuisi istahtamaan naamalle :wink: :mrgreen:
Ei jumalauta!!! :lol: taas kattoo muu perhe kieroon ku iskä nauraa käkättää yksinään :lol:
-Know your enemy-
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Saako noita laseja irrottettavilla pehmusteilla, ittestää tummuvina, vahvuuksilla :?: :roll:
Jos kyllä, alko miutaki kiinnostaa... :wink:
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Kiitos kaikille erittäin mukavasta, hauskasta ja rohkaisevasta palautteesta, tästä on mukava aloittaa kaupan pyörittäminen.

Ja erityisen iso kiitos sille palstalaiselle, joka jo pani heti kaksien lasien tilauksen sisään Numerolla 1. Pitää varmaan yrittää keksiä joku "ykkösbonus" kaverille 8)

Kommentit kommenteihin tulevat vähän myöhässä, kun on pakko painaa pitkää päivää pitkin maantietä, että saa rahaa harrastaa verkkokauppaa ja trokata meille kaikille hyviä laseja :mrgreen:

Mutta vahvuuksia on tosiaan saatavilla useissa malleissa, tiedottelen heti malleista, hinnoista ja tilausmahdollisuuksista, kun yksityiskohdat on saatu tehtaan kanssa selviksi.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Bronson Eye
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

ettei vaan ekojen "keräiluharvinaisuuksien", tilaaja ollu itte "mister cool", :lol:
toivottavasti tää tavaroiden mainostaminen "keskustelu" foorumilla ei räjähdä, tästä ilmaisesta "viattomasta" puffista, (joka vahingossa tavoitti 5000jäsentä ja +parituhatta muuta),eikö ollu puhetta,että nää kaupalliset ilmot siirtyy johonkin omaan osioonsa,
ei ...kele oo kanavaa ettei joku oo rahastamassa,,,
eikö tuolla ole osio yksityisille "MYYDÄÄN MUUT", laita sinne myydään aurinkolasit, huom. ei sata kappaletta,,
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

No niin, eiköhän ensimmäinen vetänyt herneen nenään. Et varmaan lukenut, että Harrika-lehteen tulee maksettu ilmoitus.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Joe Cool
Viesti:

mcjusa kirjoitti:No niin, eiköhän ensimmäinen vetänyt herneen nenään. Et varmaan lukenut, että Harrika-lehteen tulee maksettu ilmoitus.
Juu, siinähän se ero on, mainos tulee oikeasti seuraavaan lehteen ja tila varattu maililla Pressalta (mainosvastaava kerhossa). Se firmapalsta tulee joskus, mutta tämä asia tuli nyt, joten tämä oli paras paikka infolle.

Ja Risto on huumorimiehiä, ei hän vakavia hermeitä vedä, ilmaisua pitää vaan osata tulkita pilke silmäkulmassa. :wink:
Ei huolta eikä surua puseroon, kun vahvuuksilla alkaa saada, niin sitten tehdään Ristonkin kanssa kaupat :lol:

Tähän vielä tärkeä lisätieto. Verkkokaupan tuotesaldot on nyt täsmätty tehtaan toimitusvahvistuksen mukaan. Jos saldossa on 0, on kyseinen tuote jo ehditty myydä loppuun tulevasta erästä. Silloin toimitusaika venyy uuteen tilaukseen. Halutessasi nopeaa toimitusta, valitse tuote, jolla on varastosaldoa.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Bronson Eye
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

jep. mut taitaa pokien seuraava vahvuus olla "opaskoira", ettei taida kauppoja syntyä,, :lol:
Sam01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam01 »

Sun pitää Joe tulla johonkin esim. ralliin myymään näitä, vaikka hinnat ei kauheita olekaan haluaisin ainakin itse sovittaa päähä ennen ostamista. Oon sellanen soikhiapää että todella harvat lasit istuu kunnolla.
"Alkoholista tulee hyvä olo. Asiat tuntuvat luistavan." -Varjoja paratiisissa
isoajoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isoajoe »

Sam01 kirjoitti:Sun pitää Joe tulla johonkin esim. ralliin myymään näitä, vaikka hinnat ei kauheita olekaan haluaisin ainakin itse sovittaa päähä ennen ostamista. Oon sellanen soikhiapää että todella harvat lasit istuu kunnolla.

Samaa mieltä.... Nyt ku olisi ollut varastossa, niin olisi varmaan huomenna pikkujouluissa saanut myytyä muutaman parin, siellä ku ei moni ole selvinpäin ja ku tietää aidon suomalaisen miehen luonteen juovuksissa.......... => et kyllä rahaa on........ :mrgreen:
Pannu: FLH -55 ja Panna: Pan-America Special -22.
sakhar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakhar »

Hienoja laseja ovat eiköhän kauppaakin ala syntyä kunhan aurinko tulee esiin. :)
Joe Cool
Viesti:

sakhar kirjoitti:Hienoja laseja ovat eiköhän kauppaakin ala syntyä kunhan aurinko tulee esiin. :)
Kiitos kehuista, ensimmäiset rohkeat ovat jo toki ostaneet lasinsa auringonpoaisteen tulemiseen luottaen :lol:

Ja monen iloksi voi kertoa, että olen avannut Joe Cool f*c*book-sivunkin http://www.facebook.com/JoeHarleyCool" onclick="window.open(this.href);return false;

Vanha sanonta - Mooses on Mooses ja bisnes on bisnes - ennen kuin kukaan ehtii kuittaamaan :mrgreen: :mrgreen:
Flash
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Flash »

Kiitokset laseista. Taitavat olla ensimmäisiä jotka sopivat meikäläisen perunan malliseen kupoliin.
HD FXRs -85
SG-Rider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SG-Rider »

Jahas, laitoin ikkunat tilaukseen ja jään mielenkiinnolla odottelemaan millaiset sieltä tulee 8)
FXD -01
Joe Cool
Viesti:

SG-Rider kirjoitti:Jahas, laitoin ikkunat tilaukseen ja jään mielenkiinnolla odottelemaan millaiset sieltä tulee 8)
Kiitoksia, kurkistin tilauksen ja valitsit juuri sellaiset, mitkä itse ostin 2012 juhannuksena Hampurista ja siitä se kaikki alkoi - niiden kuva on muuten juuri sen Joe Cool -logon silmillä 8)
SG-Rider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SG-Rider »

Laitoin muuten laskun lisätietoihin lasien mallin, kun en hätäpäissäni muutakaan keksinyt. Mielenkiinnolla odottelen laseja ja ensi kesänä kokemuksia niistä. :wink:
FXD -01
Lukittu