Ole Cool - Osta kunnon lasit! www.joecool.fi

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Joe Cool
Viesti:

Ole Cool - Osta kunnon lasit! www.joecool.fi

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Annettakoon nyt tässä kaikille tiedoksi, että olen ryhtynyt erittäin sivutoimiseksi harrastepohjalta toimivaksi yrittäjäksi, perustanut toiminimen Joe Cool ja avannut verkkokaupan, jossa on tarjolla saksalaisia Helly Bikereyes ajo- ja aurinkolaseja.

Päätyöni on ja pysyy siis edelleen toisaalla, mutta jonkunhan tämäkin oli tehtävä, kun näitä ei kukaan myy koko Skandinaviassa - joten päätin ryhtyä toimeen ja tuoda näitä maahan juuri teille. Nyt siis Suomesta Saksan hinnoilla!

Niinikään olen varannut seuraavasta Harrika-lehdestä mainostilaa, joten tämä ilmoitus täyttää senkin kaupallisuusehdon :wink: Ja kunhan sivuille avataan se oma yritysosio, siirryn sinne kehumaan lasejani.

Kauppa löytyy toistaiseksi väliaikaisesta osoitteesta
http://joecool.suomalainenverkkokauppa.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

Käykäähän tutustumassa aiheeseen ja pankaa tilausta vetämään - tästä ei joululahja enää paljon parane 8)

Laseja saapuu varastoon tällä viikolla ja toimitukset alkavat itsenäisyyspäivän jälkeen 11.12.2013
Viimeksi muokannut Joe Cool, 00:48 02.01.2014.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Pekka
Viesti:

Re: Ole Cool - Osta kunnon lasit! Olen avannut verkkokaupan.

Viesti Kirjoittaja Pekka »

Hyvä Joe, asialliset verkkosivut ja firman logokin hauska. Nuo lasit vaikuttavat hyviltä ja hinnat sopivilta, itse voin tosin likinäköisenä käyttää vain vahvuuksilla olevia aurinkolaseja. Luulen, että noita tulee ensi kesänä näkymään monenkin päässä. Voisit varmaan myydä laseja myös jossain H-DCF:n tapahtumissa.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Pekka kirjoitti: voin tosin likinäköisenä käyttää vain vahvuuksilla olevia aurinkolaseja.
myydä laseja myös jossain H-DCF:n tapahtumissa.
Kiito kannustuksesta Pekka. Äläkä hätäile, valmistajalta löytyy suuri osa noita laseja myös vahvuuksilla ja niiden toimittamisesta hiotaan vielä kuviota. Periatteellisesti asiasta on jo sovittu, käytäntö on vielä auki. Tietoa tulee heti lisää, kun sabluuna on kunnossa.

Sain jo YV:nä tiedustelun mahdollisuudesta kokeilla laseja. Nyt kun alkutyöt on tehty ja ensimmäinen erä kohta maassa, voi alkaa suunnitella esittelymahdollisuuksia ja samoin tilaisuuksia myydä suoraan tiskiltä tapahtumissa ilman toimituskuluja.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

Kumpi meistä olikaan se Trokari... :?: :lol:
Onnea yritykseen :!:
Viimeksi muokannut MrX, 10:45 03.12.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Kestääkös ne päälle istumista? :wink:
Kuva LIFEMEMBER
Micke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Micke »

Rock rock ja Onnea kaupalle :). Hinnat tuntuu sopivilta ja vielä ku saat pekalle ja rumalle ja toivottavasti monelle muulleki voimakuksilla olevia påkia nii hjuva !!!;) Mä uskon ky et ne kestää päällä istumista , varmaa kestoikänen takuu :roll:
T ruma 8)
FLHT -96. 85hp/120Nm
jman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jman »

Hienoa!
Joe Cool kirjoitti:...myös vahvuuksilla...mahdollisuudesta kokeilla laseja...
Tuossa ne kysymykset omaltakin osalta on. Että istuvat ja että näkee. 8)
Rautahauli

Viesti Kirjoittaja Rautahauli »

Lasit vahvuuksilla kiinnostaa! Onko hintatasosta mitään hajua?
jaa

Viesti Kirjoittaja jaa »

Heti kun noista vahvuuksilla olevista tulee tietoutta niin olen kiinnostunut. Periaatteessa en pidä koskaan mitään laseja päässä ajaessani (visiirilliset krossikypärät yleensä päässä) mutta ikä ja näkö alkaa tulla tiensä päähän. Tosin lentolupakirjaa varten ei tarvinnu vielä toissa suvena mitään hommata, mutta alkaa häiritsemään itseäni.

Siis onko ne perusmalleja jollain vahvuuksilla vai saako niitä ihan malliin hiottuina (taittovirhe pahin näkyväisyyden sumentajana ja iän myötä alkaa haittaamaan jo)? Kunnollisia pokia tuohon mihinkään sisälle kun ei ota löytyäkseen sitten mitenkään. Ja mulla ei ole tiedossa pokien valmistajaa joka tekee motoristeille sankoja. Ja jos on sopivat sangat, niin niihin ei tahdo saada erikoishiottuja linssejä.
jorgegoodman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

Hyvä Cool! Onnea yritykselle! :D Mulla kans pitäis saada omilla vahvuuksilla tommoset lasit, sitä on melkein lähes sokea kun vedän nää nykyiset lasit päähän, ihme kun oon yleensä vielä hengissä ja hämärällä ei puhettakaan että ajo onnistuisi 8)....mutta miten saadaan mun korvat kuntoon kun tinitys senkun vaan pahenee? :lol:
jorgegoodman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

Pojat! Kysellään vähän harvakseen noita laseja omilla vahvuuksilla, Cool saattaa nostaa rajusti hintoja kovan kysynnän johdosta :lol:
Flhx

Viesti Kirjoittaja Flhx »

Ihan vain sellainen kysymys että ovatko pokat ja erityisesti saranat mitä matskua ?
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

jaa kirjoitti:Heti kun noista vahvuuksilla olevista tulee tietoutta niin olen kiinnostunut. Periaatteessa en pidä koskaan mitään laseja päässä ajaessani (visiirilliset krossikypärät yleensä päässä) mutta ikä ja näkö alkaa tulla tiensä päähän. Tosin lentolupakirjaa varten ei tarvinnu vielä toissa suvena mitään hommata, mutta alkaa häiritsemään itseäni.

Siis onko ne perusmalleja jollain vahvuuksilla vai saako niitä ihan malliin hiottuina (taittovirhe pahin näkyväisyyden sumentajana ja iän myötä alkaa haittaamaan jo)? Kunnollisia pokia tuohon mihinkään sisälle kun ei ota löytyäkseen sitten mitenkään. Ja mulla ei ole tiedossa pokien valmistajaa joka tekee motoristeille sankoja. Ja jos on sopivat sangat, niin niihin ei tahdo saada erikoishiottuja linssejä.
Saatko ajaa avaruusrakettia tai sukellusvenettä ilman laseja?
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
milehigh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja milehigh »

Vallu kirjoitti:Kestääkös ne päälle istumista? :wink:
Kyllä mun mielestä olis tärkeämpi tietää kestääkö ne astumista? Mutta Vallu on oikeassa - on hyvä suojata silmät jos joku sattuisi istahtamaan naamalle :wink: :mrgreen:
Kuva
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Lukittu