Motel road 66, Kotka

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Joe Cool
Viesti:

Re: Motel road 66, Kotka

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Robusto kirjoitti:Se on varmaan juuri tämä museotie vaalimaalle, anteeksi ettei ole koordinaatteja, kun olen reissussa niin ei ole karttaa, usein en tiedä missä olen. Kotkasta kuitenkin melkein vierestä = max 10 km
No ei tässä ole tarkoitus koordinaateista niuhottaa, ajattelin vaan, että olenko missannut jonkun hyvän reitin :lol:

Tässä linkki siihen museotiehen http://goo.gl/maps/oyrLF" onclick="window.open(this.href);return false;

Reitin pituus on 34,3 km ja Kotkasta sinne alkuun kyllä kertyy melko tasan 30 km :wink:

Tuon museotien olen ajanut kyllä liki 10 kertaa, viimeksi heinäkuussa. Hieno reitti. Siinä on pääasiassa 60 km nopeusrajoitus, mutta sitä kun vähän väljentää "mittarivirheen" verran, se on oikeinkin hauska ajettava Harrikalla.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
jpk69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jpk69 »

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=oLExSoSKlIg" onclick="window.open(this.href);return false;
FXDB -09
Robusto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Robusto »

Kattelin tuon pätkän ja ei mielestäni ollut sama kuitenkaan, jos keksin tien niin postaan tänne.
- BHS -
moottori-hannu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moottori-hannu »

Pave. kirjoitti:
arska75 kirjoitti: En tiedä onko sitä jotenkin vanhoollinen tai jotain, mutta jotenkin sitä odottais Suomessa saavansa palvelua suomenkielellä. Mut kai se sitä on että maailma muuttuu...
Jos suomessa ei saa palvelua suomenkielellä, niin mielestäni sellainen "palvelu" saa jäädä..... koskee myös muuta kuin etelärannikkoa!
Näinhän se menee esim jenkeissäkin missä kansallisuuksia aikas paljon: Made in Texas by Texans, American owned and operated.....Ylpeästi liputetaan omia- täällähän on lähes rasismia jos firman ikkunassa on esim Suomenlippu?
Ride free; Ride safe; Ride hard; you can rest when you die
Vastaa Viestiin