Kuka on BIKERI?
Re: Kuka on BIKERI?
Asiahan on helposti ja sivistyneesti ratkaistavissa, kysyy lähdeteokselta eli sanakirjalta miten "biker" määritellään...
1. A person who rides a bicycle.
2. A person whose lifestyle is centered on motorcycles, sometimes a member of an outlaw motorcycle club.
Kohta yksihän on luonnollisesti ensijainen määre, et jopo alle ja paanalle niin olet kenuiini paikkeri!
1. A person who rides a bicycle.
2. A person whose lifestyle is centered on motorcycles, sometimes a member of an outlaw motorcycle club.
Kohta yksihän on luonnollisesti ensijainen määre, et jopo alle ja paanalle niin olet kenuiini paikkeri!
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
MrX

Ilkimys on pseudonyymi joka on haudattu jo aikoja sitten, eli ei ole naamakirjassa. Odottelen MrX:n tuloa naamakirjaan. Jotenkin sopisi Sun imagoon!Täältä luetun mukaan Ilkimys ei ole Naamakirjassa...
LIFEMEMBERRe: Kuka on BIKERI?
Eiii ... joko tää bikerivääntö taas alkaa ...

Kesken ajokauden, kellä on aikaa tähän....
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Miten niin aikaa!!!???? Pikainen vilkaisu luuriin pissa/bensa tauolla ja kommentti...ei mee kun muutama minsa ylimääräistä 
-Päkä-
Mitä v*ttua?
Mun mielestä tää on helppo kysymys JOS sillä vastauksella on väliä.
1. Moottoripyörä pitää olla.
2. Sillä pyörällä ajaa mieluummin ku kotilolla
3. Ei välitä siitä, mitä mieltä työ- tai muu yhteisö on sun tavasta elää.
Mitää lookkia on turha hakea.. Tai varsinkaan sitä paljonko voimapaperia on lompakossa.
Oonko mä sit baikeri ku mulla ei edes ole autoa, jos jotain tarttee kulettaa nii otan vaimon auton. Ajan duuniin ja pois pyörällä sato tai paisto. Otin lainaa pyörään, otin lainaa ku pyörä hajos et saan sen takas liikenteeseen nopeeta. Oon hakeutunu duunissa prätkäosastolle vastaavaks. En väheksy mitään tyyliä ajaa ja autan kaikkia tienpäällä. Se on mulle ihan yks v*tun maku oonko jonku mielestä bikeri vai moottoripyöräharrastaja.
Ai nii, onhan mulla tatuointejaki ja pieni parta ja ketjulompakko.
Mun mielestä tää on helppo kysymys JOS sillä vastauksella on väliä.
1. Moottoripyörä pitää olla.
2. Sillä pyörällä ajaa mieluummin ku kotilolla
3. Ei välitä siitä, mitä mieltä työ- tai muu yhteisö on sun tavasta elää.
Mitää lookkia on turha hakea.. Tai varsinkaan sitä paljonko voimapaperia on lompakossa.
Oonko mä sit baikeri ku mulla ei edes ole autoa, jos jotain tarttee kulettaa nii otan vaimon auton. Ajan duuniin ja pois pyörällä sato tai paisto. Otin lainaa pyörään, otin lainaa ku pyörä hajos et saan sen takas liikenteeseen nopeeta. Oon hakeutunu duunissa prätkäosastolle vastaavaks. En väheksy mitään tyyliä ajaa ja autan kaikkia tienpäällä. Se on mulle ihan yks v*tun maku oonko jonku mielestä bikeri vai moottoripyöräharrastaja.
Ai nii, onhan mulla tatuointejaki ja pieni parta ja ketjulompakko.
Naisen ruumis on kaunis. Toki elävissäkin on oma viehätyksensä.
Tosi Tosi Tosi Biikkeri on semmoinen joka ostaa pyörötankona terästä, alumiinia ja pronssia ja kuuparia yms metalleja. Vielä parempi jos kerää tavarat itse luonnosta ja jalostaa raaka-aineeksi. Tekee valumuotit ja valaa moottoripyörän valuosat. Sorvaa pultit ja mutterit itse. Tekee koko moottoripyörän alusta loppuun itse. Ajaa täältä suomesta suoraan milwaukkeen käyttämättä lentokonetta tai laivaa. Ajaa vuodessa 0,5milj mailia. Näyttää kaikille kesisormea jopa sokeillekkin. Semmoinen on biikerien biikeri Tosi tosi biikkeri............

Jatkoa Röpöttäjän analyysille: TosiPaikkeri juo puoli litraa pirtua yhellä huikalla muutamassa sekunnissa,röyhtäsee ja kysyy jotta "Eikö sitä oo mittään väkevämppää kuin tämä perkeleen vattumehu!?".Oultleitilleen kun lemmentuskissaan alkaa leperrellä, niin "ei-paikkerin" korvissa moinen karjahdus kuulostaa helvetilliseltä pamahdukselta ja jyrinältä.Ei hymiöitä tällä kertaa.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Taas on kyselty että paljonko sitä on jo ajettu tänäkesänä, ja että kyllä tosi paikkerit ajaa rautaperseet ja muut, ja ainakin sen puoli miljoonaa kesäs. Alkaa kyrsimään tommonen. Eihän tää ajeleminen mitään työtä ole, vaan tarkoitus olis pitää se hauskana harrastuksena. Täytyy ostaa goldwingi ja goretexit, ajaa viis rautapersettä, ja kuusi Keski-Euroopan reissua kesäs, niin josko sitä sit näyttäs paikkerilta.
-90 FXR Super Glide
hdlate kirjoitti:Taas on kyselty että paljonko sitä on jo ajettu tänäkesänä, ja että kyllä tosi paikkerit ajaa rautaperseet ja muut, ja ainakin sen puoli miljoonaa kesäs. Alkaa kyrsimään tommonen. Eihän tää ajeleminen mitään työtä ole, vaan tarkoitus olis pitää se hauskana harrastuksena. Täytyy ostaa goldwingi ja goretexit, ajaa viis rautapersettä, ja kuusi Keski-Euroopan reissua kesäs, niin josko sitä sit näyttäs paikkerilta.
Totta turiset. Ei se iso kilometrien määrä,vaan niiden LAATU. Pölyiset farkut,kulahtanu nahkatakki ja vaikka turvakengät ajovarusteina kypärän lisäksi riittää mikäli on asian ytimessä. Hauskuus on poissa jos nielee kilometrejä hullunkiilto silmissä tavoitteena vain ajaa päivittäin mahdollisimman paljon. Ei siinä paljoa maisemia ketella kun pitää vähän väliä vilkuilla matkamittaria ja navikaattoria ja kelloa ja mitä näitä nykyään onkaan.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Eipä ole moista tullut mietittyä mutta parasta on helle, hihaton ja ilman kompassia, auringon mukaan sitte kotiin tai muualle, välillä eksyy välillä ei, parasta suunnittelematon epämääräisyys 
- BHS -
Kuka on Bikeri?
Minä!
Minä!
Rautaperse Viragolla vähintään joka kesä, mustat vaatteet jonka t-paidassa livetorideridetolive, ketjulompsa ja huivi päässäpahapekka kirjoitti:Kuka on Bikeri?
Minä!
-90 FXR Super Glide
Bikeri on ukko joka ajaa töihin kesät/talvet,siis tällä harraste kohteella
Kuten enne Jawoilla mentiin rantteelle,uusi (moottorisaha,Titan
) polovilla. Oli sitten sukset tai ei.
Oliko nyt Sliippareitten The Mopot Show,kun hiihdettiin kouluun kesät/talvet,vai oliko Metsäratio!
Sen tiedän että seuraava EI OLE bikeri
Tökkii mänemään sauvojen kanssa,lila sportti rikoo päällä,pers`puolet pinkenä,kuola suupielistä valuen
hullun kiilto silimissä
kohti seuraavaa kumparetta,tennarin pohojat villkkuen....
Täällä päin kuhtuvat noita Spedejä,kirnunnuolijoiksi
Kuten enne Jawoilla mentiin rantteelle,uusi (moottorisaha,Titan
Oliko nyt Sliippareitten The Mopot Show,kun hiihdettiin kouluun kesät/talvet,vai oliko Metsäratio!
Sen tiedän että seuraava EI OLE bikeri
Tökkii mänemään sauvojen kanssa,lila sportti rikoo päällä,pers`puolet pinkenä,kuola suupielistä valuen
Täällä päin kuhtuvat noita Spedejä,kirnunnuolijoiksi
Tausta peileistä näkyy vaan taakse jäänyttä elämää...