WÜRTH -JÄSENETUKAUPPA
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 02:01 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Re: WÜRTH -JÄSENETUKAUPPA
-Harikka- kirjoitti:Mie oottelen kans mielenkiinnolla vastausta/selvennystä tähä kymysykseeböötömi kirjoitti:Olen toki yrityksen kautta asioinut liikkeessä, mutta nytkö myyvät myös yksityisasiakkaille?![]()
Eli kyllä on, tuolla asiakasnumerolla nimenomaan yksityishenkilönä. En minä kyllä tämän takia jäseneksi liittyisi tai olisi liittymättä, mutta mukava mahdollisuus kuitenkin. Eli edelleenkään en etujen takia ole jäsenenä, vaan tapahtumien ja muun toimintaan osallistumisen takia.Nyt H-DCF:n jäsenillä on mahdollisuus ostaa tuotteita suoraan Würthin myymälöistä!
JÄSENETU on HENKILÖKOHTAINEN etu vain jäsenille!
Asiakasnumero: XXXXXX
Asioiminen vaatii:
* Voimassa olevan Jäsenkortin
* Henkilötodistuksen
* Oma henkilökohtainen Pankki tai Luotto-kortin
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 02:01 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-
Rautahauli
Mä oon hakenu Pinelinee honkkarista...
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 02:01 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

-
Rautahauli
Joo meinasin pyytää pomon tuomaan vyrtiltä mut kaveri sano et hae ite hongkongista. Ja hain.
E: Siis tää oli viime kesänä, en tiedä nykytilannetta.
E: Siis tää oli viime kesänä, en tiedä nykytilannetta.
Monille HDCF-jäsenys on vahvan aatteenpalon mukanaantuoma itsestäänselvyys. Tuommosta kustannus-tuotto -analyysin tekoa pidetään helposti pikkumaisena.jaa kirjoitti: A. Kyselin aikanaan, mitä etuja HDCF tarjoaa jäsenistölle, jotta onko rouvan järkevä liittyä. Tärkeitä kriteereitä olisivat
Kyl sä ralleihin pääset, vähintäänkin vaimosi siivellä. Ja muutenkin, jos/kun olet asianharrastajaksi tunnistettavissa. Mutta 1: ei-jäseninä maksatte ei-jäsenten hinnan. Mutta 2: sä pääset sisään, mutta sun skootterisi ei. Muille merkeille on tyypillisesti varattu pysäiköintitilaa sisääntuloportin läheisyydessä.jaa kirjoitti: tosin ralleihin osallistuminen mahdotonta, kun haluaa minun kanssani ajella ja minä en halua pyörää sellaiseksi vaihtaa joka ei ole oman mielen mukainen -> minä en ralleihin saa ilmeisesti osallistua kun on se skootteri
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
Wurthin muutkin kemikaalit ja sprayt ovat varsin laadukkaita kylmäspraysta alkaen, työkaluista puhumattakaan.
LIFEMEMBERRe: WÜRTH -JÄSENETUKAUPPA
Tämä pisti jo vähän hymyilyttämään. En keksi miten tämä liittyy tähän keskusteluun, mutta en. Ensimmäinen oli, usko ei ollut riittävän vahva. Noista pyöristä puuttuu sielu tai luonne. F650GS oli ihan hyvä aloittelijan pyörä. Matala jokapaikan höylä jolla pääsee soralla ja mettässäkin kohtuullisesti. Nykyisin KTM 990 Adventure.Vallu kirjoitti:Kerroppas nim. jaa, ajatko Bemarilla?
Nyt kun on selvitetty ammattia ja pyörää, niin mitäs seuraavaksi selvitetään?
Viimeksi muokannut jaa, 09:46 06.07.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juu, varmasti voidaankin pitää. Mutta kun ei mielellään ostaisi sikaa säkissä ja toisaalta tuo SMOTOn kautta tuleva alennus kesän jo melko isoon matkabudjettiin on aika iso, niin joutui sulovileeni ottamaan "järjen ääntä" käyttöönsä. Mutta vastausta en suoraan saanut ja hyvän vinkin MMAFin jäsenyydestä, niin päädyin rouvan puolesta siihen. No nyt olen viisaampi ja katsotaan asiaa ensi vuonna.Turre kirjoitti: Monille HDCF-jäsenys on vahvan aatteenpalon mukanaantuoma itsestäänselvyys. Tuommosta kustannus-tuotto -analyysin tekoa pidetään helposti pikkumaisena.
Ok, tämä hyvä tietää. Yritän tästäkin hakea tietoa. Minulle jäi kuva, että ei ole mitään asiaa paikalle, joten heitin sitten tämänkin ajatuksen romukoppaan ja näin en nähnyt ralleille ja muille tapaamisille HDFC:n kautta mitään "arvoa" miksi rouva kannattaisi liittyä HDFC:n. Ja edelleen toistona. Voi olla, että olen pikkumainen, mutta näin nyt ainakin tänä vuonna asian mietiskelin läpi kun en tarkempaa tietoa oikein asiasta löytänyt.Turre kirjoitti:Kyl sä ralleihin pääset, vähintäänkin vaimosi siivellä. Ja muutenkin, jos/kun olet asianharrastajaksi tunnistettavissa. Mutta 1: ei-jäseninä maksatte ei-jäsenten hinnan. Mutta 2: sä pääset sisään, mutta sun skootterisi ei. Muille merkeille on tyypillisesti varattu pysäiköintitilaa sisääntuloportin läheisyydessä.
Mitä sitä nyt vuosittain ailahtelemaan, minä ainakin pitäytyisin päätöksessä vähintään viisivuotiskaudenjaa kirjoitti: Mutta vastausta en suoraan saanut ja hyvän vinkin MMAFin jäsenyydestä, niin päädyin rouvan puolesta siihen. No nyt olen viisaampi ja katsotaan asiaa ensi vuonna.
Tai sitten vaan menisin fiiliksellä tapahtumapaikan portille ja liittyisin siinä ja menisin sisään jäsenhinnalla sen emännän siivellä. Eikä kukaan katso, kumpi teistä ajaa, jos et uskalla emännän kyytiin... Turre kertoi faktat, niitä en lähde toistelemaan.
Mutta nyt kun tätä vääntöä on lukenut, niin näkyy selvästi, että et ole sisäistänyt koko merkkikerhontoimintaa ilmeisesti siksi, että olet liikkunut merkeillä, joissa tätä kulttuuria ei ole. Itse kuuluun kolmeen merkkikerhoon (Cadillac, Mustang, Harley) siksi, että minulla on näitä merkkejä tallissa. Toimintaan olen mennyt mukaan kaikissa ja kai ainoa kerta, kun olen jotain jäsenetuja käyttänyt tai edes kysynyt on laivaetu viime kesänä H-DCF:n kautta.
H-DCF ei tarvitse minun, sinun eikä esim. Vallun jäsenmaksutuloja, se on jo tappiota tuottamaton yhdistys näinkin
Kaikki ovat tyytyväisiä näinkin ja kukaan ei kärsi - paitsi sinä ja vaimosi, kun ette pääse periaatesyistä toimintaan mukaan...
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- -Harikka-
- Viesti:
´.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 02:02 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.