WÜRTH -JÄSENETUKAUPPA
WÜRTH -JÄSENETUKAUPPA
Koska tiedän, että valtaisa määrä klubin jäseniä ei ole vaivautunut rekisteröitymään tuonne "vain jäsenille" -osioon, niin Teillekin tiedoksi, että Würth on nyt jäsenetukauppa. Asiointi siellä on mahdollista vain jäsenille. Tarvittavat tiedot ja koodit löytyvät sitten Chatboard For Members foorumilta.
LIFEMEMBERRe: WÜRTH -JÄSENETUKAUPPA
Hmm... Hauska ajatuksenjuoksu päässä. Ensiksi vakuutellaan, että älä mieti mitä jäsenyys voi antaa sinulle, vaan mitä sinä voit antaa jäsenenä klubille. Eikä etuja ole kunnolla listattuna missään. Mutta sitten kuitenkin jäsenetujen takia kannattaa liittyä ja rekisteröityä. Anteeksi, mutta nyt oli kyllä nyt ihan pakko. Kuten muutenkin huomaa kirjoituksistani, niin huono päivä ehkä...
No rouva liittyi sitten MMAFiin.
No rouva liittyi sitten MMAFiin.
Re: WÜRTH -JÄSENETUKAUPPA
Joo! Ajatusketjusi ei todellakaan auennut!
Ja MMAF:lla on sitten ihan omat edut.
Ja MMAF:lla on sitten ihan omat edut.
LIFEMEMBER-
Rautahauli
Kyl mä jummarsin mitä Jaa tarkotti, oon samaa mieltä.
Ne kirjautuu jotka haluaa... ja eiköhän tuosta lehteenkin tule juttua niille jotka eivät tuonne jäsenosiolle jaksa vaivautua.jaa kirjoitti:Hauska ajatuksenjuoksu päässä. Ensiksi vakuutellaan, että älä mieti mitä jäsenyys voi antaa sinulle, vaan mitä sinä voit antaa jäsenenä klubille. Eikä etuja ole kunnolla listattuna missään.Mutta sitten kuitenkin jäsenetujen takia kannattaa liittyä ja rekisteröityä. Anteeksi, mutta nyt oli kyllä nyt ihan pakko.
Ja jäseneduista yleensä... niitä tulee ja menee ja jos joku liittyy klubiin niiden takia niin... Jäseneksi liittyminen ja jäsenosioon rekisteröityminen kaksi eri asiaa.
Vaikka täällä aika vapaasti saakin oloaan tuulettaa niin pahanolon purkaminen muihin saattaa tuoda vaan lisää pahaa oloa
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
Kai jäsenosioon rekisteröityminen sentään vaatii jäsenyyden....!!!?????affe kirjoitti:
Jäseneksi liittyminen ja jäsenosioon rekisteröityminen kaksi eri asiaa.
Affe
-Päkä-
Joo, tietty...PÄKÄ kirjoitti:Kai jäsenosioon rekisteröityminen sentään vaatii jäsenyyden....!!!?????
Rautis -74, Shovel -80
Affe
Erikoiseksi asian tekee se, että eräät yhdellä airolla soutelijat jaksavat jatkuvasti kritisoida H-DCF:ää ja sen jäsenistöä. Itselleni ei tulisi mieleenkään urputtaa sellaisen kerhon sivuilla josta en pidä. Miksi ihmeessä menisin sinne?
Pahanolon purkua varten suosittelen skoottorikuskeille ja muilla wannabeille siirtymistä Suoli 24:n tai mikä parasta, niin Facebookkiin. Sinne mahtuu marisemaan samanlaisten joukkoon.
Mitä tulee varsinaiseen asiaan eli Würthin jäsenetuun, niin tämä on oivallinen esimerkki miten klubin jäsen järjestää toisille jäsenille etuja.
Taas mennään OT, että ryskää.Vaikka täällä aika vapaasti saakin oloaan tuulettaa niin pahanolon purkaminen muihin saattaa tuoda vaan lisää pahaa oloa![]()
Erikoiseksi asian tekee se, että eräät yhdellä airolla soutelijat jaksavat jatkuvasti kritisoida H-DCF:ää ja sen jäsenistöä. Itselleni ei tulisi mieleenkään urputtaa sellaisen kerhon sivuilla josta en pidä. Miksi ihmeessä menisin sinne?
Pahanolon purkua varten suosittelen skoottorikuskeille ja muilla wannabeille siirtymistä Suoli 24:n tai mikä parasta, niin Facebookkiin. Sinne mahtuu marisemaan samanlaisten joukkoon.
Mitä tulee varsinaiseen asiaan eli Würthin jäsenetuun, niin tämä on oivallinen esimerkki miten klubin jäsen järjestää toisille jäsenille etuja.
LIFEMEMBER-
Bronson Eye
- Viesti:
ja jäsenyys vaatii harrikan, "OMAN" tai "yrityksen",

- norsunkorva
- Viesti:
Tästäpä jäsenyydestä ja siihen liittyvistä etuisuuksista jaksetaan ihmeen paljon "marista"Vallu kirjoitti:AffeTaas mennään OT, että ryskää.Vaikka täällä aika vapaasti saakin oloaan tuulettaa niin pahanolon purkaminen muihin saattaa tuoda vaan lisää pahaa oloa![]()
Erikoiseksi asian tekee se, että eräät yhdellä airolla soutelijat jaksavat jatkuvasti kritisoida H-DCF:ää ja sen jäsenistöä. Itselleni ei tulisi mieleenkään urputtaa sellaisen kerhon sivuilla josta en pidä. Miksi ihmeessä menisin sinne?![]()
Kuitenkaan ei velvoitteita oikeestaan ole. Muuta ku se ameriikkalainen mopo
Allekirjottanu kyllä Vaarin kanssa tässä asiassa samaa mieltä. Pelkän valittamisen ja kerhon toiminnan arvostelun takia
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
No väännetäänpä rautalankaa yleisön pyynnöstä.
Vähän ensin taustaselvitystä, miksi olen tällä foorumilla. Eli etten ole täällä vain kiusatakseni muita.
1. Rouva halusi pyöräksi HD:n. Hain tietoutta tältä foorumilta ja hyvää tietoa sainkin. Keskellä talvea kun on kovasti hankala päästä vertailemaan eri harrikoitten ominaisuuksia ja yksityiskohtia. Kovasti väännettiin porukalla kättä ABSeista, vaikka en sitä keskustelua missään tapauksessa sellaiseksi tarkoittanut. Sain hyviä vinkkejä, saatiin rajattua hakua ja homma helpottui. Harrikka hommattiin.
2. Rouva ei halua olla foorumilla & ei ylläpidä kumpaakaan pyörää, omaansa eikä minun (siis se skootteri nyt vaikka tällä kertaa
)
3. Hain sellaisen foorumin, josta löytyy hyvin tietoa rouvan pyörästä. Täältä näyttää löytyvän. Ja suhtkoht mukavaa porukkaa, eivät helposti polta päreitään asioista.
Se mitä omassa päässä hauskalla ajatusleikillä hain.
A. Kyselin aikanaan, mitä etuja HDCF tarjoaa jäsenistölle, jotta onko rouvan järkevä liittyä. Tärkeitä kriteereitä olisivat
- SMOTO jäsenyys tai jokin vastaava jossa saa tämän kesän laivamatkaan 90€ edun suuntaansa
- lisätietoutta harrikoista
- mahdollisesti tapaisi joitakin ihmisiä jotka tietävät nuo laitteet paremmin
- tosin ralleihin osallistuminen mahdotonta, kun haluaa minun kanssani ajella ja minä en halua pyörää sellaiseksi vaihtaa joka ei ole oman mielen mukainen -> minä en ralleihin saa ilmeisesti osallistua kun on se skootteri
B. Vastaukseksi sain
- älä kysy mitä saat, vaan mitä voit antaa
- älä liity jos ei kiinnosta ja ei nuo edut voi olla pääasia
- kaikki tiedot löytyvät jäsenien osiosta (johon pääsee vain liittymällä)
- ja hyvän ohjeen, että ehkä MMAFilta saa nämä edut ainakin
- jos ei ole valmis panostamaan niin turha liittyä
- kun rouva oli liittynyt MMAFiin niin sain tietää, että samat edut olisi tulleet jos olisi liittynyt HDFC:hen. (Eiköhän yksi klubi tms. nyt ensi alkuun riitä, joten kattellaan ensi vuonna)
C. Nyt taas sivustolla mainostetaan etuja miksi kannattaa liittyä ja olisi kiva että ihmiset rekisteröityisi.
D. Leikilläni heitin, että hassu ajatuksenjuoksu tuo edellä.
- elä kysele etuja vaan tule tekemään kanssamme
- kannattaisi liittyä ja rekisteröityä niin saat seuraavia etuja.
Eli mielestäni palattiin takaisin esittämääni kysymykseen A ja oli jotenkin mun mielestäni hassua. Mukava toki että sai jotain lisätietoa, en kiistä missään nimessä. Olisi vaan kovin kiva saada niitä tietää ilman, että niitä pitää kovasti hakea pitkin foorumeita ja vain jäsenistölle kohdennetuista osioista. Mutta te haluatte asian tehdä eri tavalla. Mulle käy, mutta kunhan oli mielestäni hassu ajatuksenjuoksu.
Olen pahoillani jos joku tuosta ajatusleikistä suuttui. Tämä ei ollut tarkoitus! Olkoonkin vaikka kuinka yksisoutuisella skootterilla hiihtelen, niin ei minulla ole mitään HD-asioita tai siihen liittyvää vastaan. Sen verran vain ollut erilaisissa edustustehtävissä, klubeissa yms että ihmettelen vain tuota klubin toteutusta ääneen.
Vähän ensin taustaselvitystä, miksi olen tällä foorumilla. Eli etten ole täällä vain kiusatakseni muita.
1. Rouva halusi pyöräksi HD:n. Hain tietoutta tältä foorumilta ja hyvää tietoa sainkin. Keskellä talvea kun on kovasti hankala päästä vertailemaan eri harrikoitten ominaisuuksia ja yksityiskohtia. Kovasti väännettiin porukalla kättä ABSeista, vaikka en sitä keskustelua missään tapauksessa sellaiseksi tarkoittanut. Sain hyviä vinkkejä, saatiin rajattua hakua ja homma helpottui. Harrikka hommattiin.
2. Rouva ei halua olla foorumilla & ei ylläpidä kumpaakaan pyörää, omaansa eikä minun (siis se skootteri nyt vaikka tällä kertaa
3. Hain sellaisen foorumin, josta löytyy hyvin tietoa rouvan pyörästä. Täältä näyttää löytyvän. Ja suhtkoht mukavaa porukkaa, eivät helposti polta päreitään asioista.
Se mitä omassa päässä hauskalla ajatusleikillä hain.
A. Kyselin aikanaan, mitä etuja HDCF tarjoaa jäsenistölle, jotta onko rouvan järkevä liittyä. Tärkeitä kriteereitä olisivat
- SMOTO jäsenyys tai jokin vastaava jossa saa tämän kesän laivamatkaan 90€ edun suuntaansa
- lisätietoutta harrikoista
- mahdollisesti tapaisi joitakin ihmisiä jotka tietävät nuo laitteet paremmin
- tosin ralleihin osallistuminen mahdotonta, kun haluaa minun kanssani ajella ja minä en halua pyörää sellaiseksi vaihtaa joka ei ole oman mielen mukainen -> minä en ralleihin saa ilmeisesti osallistua kun on se skootteri
B. Vastaukseksi sain
- älä kysy mitä saat, vaan mitä voit antaa
- älä liity jos ei kiinnosta ja ei nuo edut voi olla pääasia
- kaikki tiedot löytyvät jäsenien osiosta (johon pääsee vain liittymällä)
- ja hyvän ohjeen, että ehkä MMAFilta saa nämä edut ainakin
- jos ei ole valmis panostamaan niin turha liittyä
- kun rouva oli liittynyt MMAFiin niin sain tietää, että samat edut olisi tulleet jos olisi liittynyt HDFC:hen. (Eiköhän yksi klubi tms. nyt ensi alkuun riitä, joten kattellaan ensi vuonna)
C. Nyt taas sivustolla mainostetaan etuja miksi kannattaa liittyä ja olisi kiva että ihmiset rekisteröityisi.
D. Leikilläni heitin, että hassu ajatuksenjuoksu tuo edellä.
- elä kysele etuja vaan tule tekemään kanssamme
- kannattaisi liittyä ja rekisteröityä niin saat seuraavia etuja.
Eli mielestäni palattiin takaisin esittämääni kysymykseen A ja oli jotenkin mun mielestäni hassua. Mukava toki että sai jotain lisätietoa, en kiistä missään nimessä. Olisi vaan kovin kiva saada niitä tietää ilman, että niitä pitää kovasti hakea pitkin foorumeita ja vain jäsenistölle kohdennetuista osioista. Mutta te haluatte asian tehdä eri tavalla. Mulle käy, mutta kunhan oli mielestäni hassu ajatuksenjuoksu.
Olen pahoillani jos joku tuosta ajatusleikistä suuttui. Tämä ei ollut tarkoitus! Olkoonkin vaikka kuinka yksisoutuisella skootterilla hiihtelen, niin ei minulla ole mitään HD-asioita tai siihen liittyvää vastaan. Sen verran vain ollut erilaisissa edustustehtävissä, klubeissa yms että ihmettelen vain tuota klubin toteutusta ääneen.
Kun liittyy suoraan jäseneksi niin ei tarvitse ihmetellä!? Minulle oli kyllä liittyminen ihan itsestäänselvyys ilman murinoita.
P.S. Ajan bemmillä
P.S. Ajan bemmillä
Viimeksi muokannut jantsu, 21:09 05.07.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heritage -96
Olen toki yrityksen kautta asioinut liikkeessä, mutta nytkö myyvät myös yksityisasiakkaille?
Street Bob
MT-350
sportster/sivari
MT-350
sportster/sivari