x
Re: IDO59 vai Gustafsberg
IDO59 on tietty klassikko ja jos hyvän sellaisen löytää niin sen mä laittaisin... mutta eikös se ole se muija joka senkin määrää?
Kaikista pöntöistä joita itse olen istunut on tavara viemäriin luiskahtanut mutta kaikkia on myös joutunut välillä harjailemaan... joten tuskin siinä luistossa suurta eroa on jos puhtaana pitää
Affe
Kaikista pöntöistä joita itse olen istunut on tavara viemäriin luiskahtanut mutta kaikkia on myös joutunut välillä harjailemaan... joten tuskin siinä luistossa suurta eroa on jos puhtaana pitää
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
- lakeudenmies
Muistakaa KOEAJO ennen ostopäätöstä...

Gustafsberg on käyntiääneltään hiljaisempi. Muttä yksipyttyisen meluhan ei H-D-miestä haittaa.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Ja molemmilla merkeillä on taipumusta tukkeutua joku aika sen jälkeen kun se muovinen raikastin on yllättäen hävinnyt siitä reunalta................ 
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Biltemasta saa neljä pyttyä yhden IDO59:hinnalla.
Niistä tekee kaksi v-kakkosta.
Vaatii sitten 2-yhteen käyrän, että menee molemmista pytyistä päästöt putkeen.
Toki käyttö menee v-mallisella hieman taiteiluksi, mutta hienoja olisivat.
Niistä tekee kaksi v-kakkosta.
Vaatii sitten 2-yhteen käyrän, että menee molemmista pytyistä päästöt putkeen.
Toki käyttö menee v-mallisella hieman taiteiluksi, mutta hienoja olisivat.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Vessanpönttö on väärä paikka säästää, paskalla käyminenkin kun on nautintolaji(voittaa jopa huonon panon, jos oikein kova hätä
)
. Mutta asiaan. Meillä on kustaaperi tuplahuuhtelulla, ja tyytyväisiä on oltu, eli kaikkien perseelle ollut erittäin sopiva(yks finninaamanen teini, akka ja mä), tosin kukaan meistä ei ole xxxl kokoa. Sen verran vois luistosta sanoa, et aika usein reippaita jarrutusjälkiä pohjassa, mutta saattanee johtua hieman raskaasta, ja niukkakuituisesta ruokavaliosta. Eihän tuo IDOkaan huono ole, laatumerkkejä molemmat, ja osiakin taitaa tarvittaessa löytyä kumpaankin. Hinnassakaan ei liene suurta eroa, joten makuasia(vai voiko paskahommista puhuessa käyttää moista sanaa
).
-90 FXR Super Glide
IDO59.
Jos sitä koeajolle pääsis ni eka testaisin kyllä Juttaa

-
etelahelsinki
Hö,
Aina kannattaa tuunata pönttö H-D logolla varustetulla kannella.
Tilaa paikalliselta Harley vauhtiputkasta tai halvemmalla Kiinasta.
Istumismukavuudesta ei tiatoa, mutta 16min rautapäräytys tuskin ongelma.
Sitten vielä tarrana kyttä,bmw,honda tms. merkki tähtäyspisteeseen.
Eli pöntön merkki ei ole tärkeä vaan miltä se näyttää.
Ile
Aina kannattaa tuunata pönttö H-D logolla varustetulla kannella.
Tilaa paikalliselta Harley vauhtiputkasta tai halvemmalla Kiinasta.
Istumismukavuudesta ei tiatoa, mutta 16min rautapäräytys tuskin ongelma.
Sitten vielä tarrana kyttä,bmw,honda tms. merkki tähtäyspisteeseen.
Eli pöntön merkki ei ole tärkeä vaan miltä se näyttää.
Ile
Mulla on molemmat. Gustafsberg 5v kokemus (ainiin laitoinhan mä tuommosen vanhaanki kämppään josta+3v) ja IDO59 2v kokemus.
Mulla on sen verran isopaska aina että molemmissa pidee suihkua tarvitaan suoriuksen jälkeen. Gustafsbergista paska irtoo paljon paremmin. Toisaalta istuinosan muovi kuluu käytössä huomattavasti IDOa nopeemmin.
Molempiin oksentaminen onnistuu nähdäkseni yhtä hyvin. Lattialämmityksen johdosta olen todennut IDOn viereen sammumisen miellyttävämmäksi.
Että tämmöstä tänään

Mulla on sen verran isopaska aina että molemmissa pidee suihkua tarvitaan suoriuksen jälkeen. Gustafsbergista paska irtoo paljon paremmin. Toisaalta istuinosan muovi kuluu käytössä huomattavasti IDOa nopeemmin.
Molempiin oksentaminen onnistuu nähdäkseni yhtä hyvin. Lattialämmityksen johdosta olen todennut IDOn viereen sammumisen miellyttävämmäksi.
Että tämmöstä tänään
-Know your enemy-
Näin rakennusalan ammattilaisena "amattimies" pomopuolella voisin sanoa että parempiakin pyttyjä on. Tai sitten ei. Nykyisin ja oikeastaan aina on ollut onglmana se että pytyt on liian matalia aikuisille kun ne on suunniteltu keskiarvopituuksien mukaan 12v-aikuinen N/M eli niiden korkeus lattiasta on noin 5-7cm liian matalalla. Itse tein toiseen vessaan (kylpuhuoneen) korokevalun 55mm ja nyt on hyvä. Ei puudu jalat vaikka istuu tunnin lukemassa aamulla Savon Sanomia tai Harrikka-lehteä. Kiva paukutella "pottaan". Seisten lorotellessakaan ei niin herkästi roiskahda yli! Meillä kaikki tykkää käydä tuossa korotetulla pöntöllä. Tehdas valmisteisena tuo inva wc pytty on tietysti valmis. (matkalehmä malli) Kyynärnojat ja kaikki, ei putoo kyydistä kesken putken paukkeen teittinkään rouvat.
Oldskool hengessä ois tietysti ylävesisäiliöllinen TEHO wc pytty kova sana puureunoilla. Tikkuja persuuksiin....
Oldskool hengessä ois tietysti ylävesisäiliöllinen TEHO wc pytty kova sana puureunoilla. Tikkuja persuuksiin....
Viimeksi muokannut Röpöttäjä, 03:17 22.06.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- norsunkorva
- Viesti:
Mutta kaikesta huolimatta täältä Savonlinnan kupeelta toivotellaan kaikille teille kohtalotovereille..
HYVÄÄ JA KERRANKIN AURINKOISTA JA LÄMMINTÄ JUHANNUSTA !!!
Eikun sinkit kireelle ja paanoille
-arska-
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Löytyy kyllä sitten jälkiasennusta varten korokepalaa pöntön allekin. Siis tietyillä valmistajilla...Röpöttäjä kirjoitti:Nykyisin ja oikeastaan aina on ollut onglmana se että pytyt on liian matalia aikuisille kun ne on suunniteltu keskiarvopituuksien mukaan 12v-aikuinen N/M eli niiden korkeus lattiasta on noin 5-7cm liian matalalla. Itse tein toiseen vessaan (kylpuhuoneen) korokevalun 55mm ja nyt on hyvä.
Affe
Rautis -74, Shovel -80