vinkki linkkejä kaivataan

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

kirsikka_13

Re: vinkki linkkejä kaivataan

Viesti Kirjoittaja kirsikka_13 »

Kyllä, juuri näin :)
"Ei saa jäädä tuleen makaamaan!"
(Kariluoto/Tuntematon sotilas)
jorgegoodman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

:D Joo, ja mä lupaan tarkkailla horisonttia ja jos tunnistan sut ja sun upouudet laukut niin tuun tarkastamaan ne :lol:.....jaaaa, näistä "kuninkaiden" vinkeistä ehkä pienet oluset sit tarjoot siellä rallissa? :lol:
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

jorgegoodman kirjoitti::D Joo, ja mä lupaan tarkkailla horisonttia ja jos tunnistan sut ja sun upouudet laukut niin tuun tarkastamaan ne :lol:.....jaaaa, näistä "kuninkaiden" vinkeistä ehkä pienet oluset sit tarjoot siellä rallissa? :lol:
Eikös se yleensä mene niinpäin että kuninkaat tarjoaa kuningattarelle?
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
vaakko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaakko »

kirsikka_13 kirjoitti::D Kuulkaas nyt "kuninkaat!" :wink: Otin neuvoistanne vaarin ja kurvasin HD of Helsingin pihaan - ja niinhän siinä kävi kuin sanoitte; siinä ei nokka kauaa tuhissu kun oli laukut tilattu ja saan ne jo viikon päästä. Oijoi tosiaan sitä hymyn määrää kun läksin sieltä :D Tosiaan oli niin ystävällinen, asiantunteva ja nopea palvelu, että ei mulla menny niissä kaupoissa vissiin ku 5 minuuttia! Itte Karza sattui mua palvelemaan, suosittelen! Joo että näin päättyi tämä ketju onnellisesti!! Kyllä kannattaa täällä siis kysyä teiltä kuninkaat 8) :wink: Voi olla hyvinkin nyt että ilmestyn sinne international ralliin :) Kiitos kaikille!! ps. Joo se mun dyna on vm 2006.
Olin varmaan samaan aikaan paikalla kun siinä yksi leidi laukkujuttuja kävi tiskillä läpi ja totesi lopuksi että näinkö helppoa tämä sit olikaan :D Tulipa heti tämä ketju mieleen että onkohan sama henkilö kyseessä. Hyvä että järjestyi.

Minä tilasin sportsteriin "bobber style" pyöreän/mustan ilmanputsarin suojan orkkiksen tilalle, näkyy sitten moottoria enemmän ja tyyli sen kun kohenee :lol: H-D helsingin palvelusta on minulla ryysy/huoltopuolelta kokemusta ja kaikki oikein positiivista.
kirsikka_13

Saatoinhan se minä vaikka ollakin :D jos se oli vähän ennen paikan sulkeutumista?!
Joo tokihan voin kuninkaille tarjota; ainakin jekkuryypyt :mrgreen:
Kyllä mullakin on huoltopuolella aiemmin kokemusta HD-Hki:stä ja pelkästään hyvää kokemusta :)
Sanoin Karzalle että hieroin tuossa aiemmin kauppaa käytetyistä "postilaukuista" 3mm nahkaa, ne oli käheen näköset ja mun makuun, mut sit ilmeni, että ne oli kooltaan 6 litraa 8O Karza nauroi että "nehän on ton sun käsilaukun kokoset"! :lol:
Pave; niinpä :wink:
vaakko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaakko »

Juu, juuri ennen sulkemista olin paikalla itsekin :) Itse pyrin käyttämään "kivijalkaliikkeiden" palveluita käytännössä aina kun mahdollista, lopputulos on lähes poikkeuksetta täysin omatoimista sukkuloimista parempi. Palveluhan voi olla vain sekin, että näkee jonkun osan tms. livenä ja voi sitten päättää että onko se juuri tuo minkä haluaa vai pitääkö jatkaa etsimistä. Toki joskus voi olla hauska yrittää ja erehtyä, muttei aina ja joka asiassa :D
kirsikka_13

Ehkä minäkin sitte näin sut vaikka en tiiäkkään nähneeni :) Joo minä kans tykkään enemmän käydä ihan liikkeessä. Ja vaikka se ei tähän kuulukkaan, niin esim reissussa välttelen vaikkapa ABC yms ja pyrin syömään pienemmissä paikoissa ja muutenkin kannattamaan pienempiä yrityksiä että ne säilyis. :)
norsunkorva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja norsunkorva »

kirsikka_13 kirjoitti:...Joo minä kans tykkään enemmän käydä ihan liikkeessä. Ja vaikka se ei tähän kuulukkaan, niin esim reissussa välttelen vaikkapa ABC yms ja pyrin syömään pienemmissä paikoissa ja muutenkin kannattamaan pienempiä yrityksiä että ne säilyis. :)
Pakko ottaa tohon kantaa ...vaikkei sivulaukkuihin liitykkään :oops:
Sama homma; alan olla kurkkua myöten täynnä tuota SOK:n meininkiä :evil:
Kohta ei oo ku se ja K-ryhmittymä..Boonusta, boonusta... ja meistä hulluista suurin osa menee mukaan tuohon kusetukseen..ne myy kohta bensat, sapuskat jne...ts, siis KAIKKI ..meille 8O ?
Ja mihin hintaan :idea: :o ! Alkaa olla sämpylällä ja kahvikupilla ABC:llä hinta kohillaan!!

Yöaikaan on tietysti pakko noita harvoja 24H- asemia käyttää :? , mutta minä myös aioin kiertää moiset myymälät jos suinkin voin! Se palvelukin noissa on ollu suuri pettymys esim. just yöaikaan; pari tyttöä kassalla ja siihen kun tökkää linja-auto pihaan..heh..aika huono yhdistelmä :? ? Parhaat jutut on kun toista TUNTIA on pizzan teko kestäny 8O :evil: :lol: ! Voi Asiakasomistaja parkoja ! :lol: Vois ulkoisista puitteista ja mainostamisesta luulla että hommat pelaa niin päivisin kuin öisinkin...

Pienet yrittäjät kunniaan; jokainen voi pienellä "HD-jalanjäljellään" vaikuttaa asiaan :idea: :P !
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
kirsikka_13

Niin, kaikki tuo s-bonus ja plussa juttujen pyöritys maksaa niin paljon (esim henkilöstökulut sen pyöritykseen), että mehän se asiakkaat maksetaan korkeissa hinnoissa, sen koneiston pyöritys. Siksi esim Lidlissä on moni ruoka halvempaa, kun ei sielä pyöritellä tuhansien ihmisten voimin tuommoisia bonushässäkkäjärjestelmiä :D Että se nyt on ihan plus miinus nolla saada joskus joku vitosen plussaseteli tai muuan kymppi s-bonusta tilille, kun itehän ne on maksanu moneen moneen kertaan jo sinne kauppaan päin :D
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

Taidanpa sen verran sohaista tuohon natsi-Siwa keskusteluun (koskee kaikkia muitakin ulkomaisia ketjuja), että jos ihmiset käyttävät kuitenkin kotimaisia liikkeitä niin niiden tuottamat veroeurot jäävät kuitenkin Suomeen, toisin kuin noissa ulkomaisissa liikkeissä ei välttämäti käy niin vaan ne kotouttaa tuloksensa omaan maahan, semminkin kuin onnistuvat sen tekemään suomen verottajalta...... Kaikist paras olisikin tukea paikallisia ja mahdollisesti yksityisiä liikkeitä jos se vaan on mahdollista!
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
böötömi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja böötömi »

Minäkin vähän ihmettelen logiikkaa millä tuomitaan asiakkaitten omistama osuuskauppa, ja samalla ihannoidaan saksalaista suurketjuu :) Kaikissa näissä isoissa ketjuissa on sama vaara: Ne pystyvät myymään vaikka tappiolla sen aikaa että saadaan paikallinen pienyrittäjä konkurssiiin, ja täten kilpailija pois.
Street Bob
MT-350
sportster/sivari
kirsikka_13

Itse en tuomitse enkä ihannoi mitään ketjua enkä niiden kauppoja, en sen koommin osuuskauppoja, k-kauppoja kuin Lidliäkään. Jos joku ihannoi, se on hänen oma asiansa :) Ja tää ketju lähti nyt ihan_lapasesta. :roll:
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Kirsikka
Ja tää ketju lähti nyt ihan_lapasesta. :roll:
Ei kai? 8O Eihän täällä yleensä silleen käy? :mrgreen:
Kuva LIFEMEMBER
kirsikka_13

:mrgreen:
tilasin ne laukut lauantaina ni tänään tiistaina tuli jo textari että on noudettavissa. ONPAS nopeekin palvelu!! 8)
jorgegoodman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

Niimpä :wink: mutta jos meikä olis tilannut niin.....viikko tai kaks :lol:
Vastaa Viestiin