Liittyisinkö tähän HDCF porukkaan?
Re: Liittyisinkö tähän HDCF porukkaan?
Lukkoon vaan! Tähän kerhoon pyritään, kerho sensijaan ei haali ketään. End of story.
-Spöke-
-Spöke-
LIVINGSTONE CHOPPERS
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
-
MrX
Ei mitään lukkoja.
Kehitellään Spöken lausumaa edelleen.
Mitä jos muutetaan sääntöjä vuosikokouksessa ?
siten että;
- Kerhoon ei pääsisi enää automaattisesti omistamalla Harrikan ja maksamalla liittymismaksun/jäsenmaksun
- Kerhoon pitäisi pyrkiä ja pyrkyrillä pitäisi Harrikan lisäksi olla suosittelijoinaan vaikkapa 4 jäsentä, jotka ovat olleet mukana Kerhon toiminnassa vaikkapa vähintään 3 vuotta.
Tällä poistuisi tuo ainainen narina; mulle, heti kaikki, tänään, ilmaiseksi...
Jäsenmäärä saattaisi vähän pudota, mutta mitä sitten
siten että;
- Kerhoon ei pääsisi enää automaattisesti omistamalla Harrikan ja maksamalla liittymismaksun/jäsenmaksun
- Kerhoon pitäisi pyrkiä ja pyrkyrillä pitäisi Harrikan lisäksi olla suosittelijoinaan vaikkapa 4 jäsentä, jotka ovat olleet mukana Kerhon toiminnassa vaikkapa vähintään 3 vuotta.
Joo, ja sitten joku salainen tervehdys. Niille kenellä on paljon pätsejä takissa niin vielä salaisempi tervehdys.
Aloin just ihmetellä että miksi ihmeessä maksan jäsenmaksua.
Aloin just ihmetellä että miksi ihmeessä maksan jäsenmaksua.
- BHS -
- norsunkorva
- Viesti:
MrX kirjoitti:Ei mitään lukkoja.
siten että;
- Kerhoon pitäisi pyrkiä ja pyrkyrillä pitäisi Harrikan lisäksi olla suosittelijoinaan
Oikeestaan ei pitäs kommentoida..ku olen aivan tuore jäsen mutta
Oon kans vähän "MrX":n kannalla; joku tollanenhan on jo esim. jos haluu pyssyhommiin, eikö?
Ite aikoinaan kans metästäny muttei silloin ollu vielä mitään muuta ku anoit aseenkantolupaa ja se oli siinä.
Nykyään pitää liityä ensin ampumaseuraan ja vissiin kans joku "suosittelu"-homma sielläkin?
Muutenhan tuo esitys ei hullumpi ollenkaan mutta tuo kohta:
" vaikkapa 4 jäsentä, jotka ovat olleet mukana Kerhon toiminnassa vaikkapa vähintään 3 vuotta."
Olisko liiankin..tiukka seula??
Pikkasen joutuu nimittäin motoristi joka esim. kuulunu kyllä muuhun kerhoon vaikka kuinka kauan..
muttei juur HD-miehiä henkilökohtaisesti tunne...
Olisko siten vaan pelkkä muutaman jäsenen suositus ..riittävä?
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Ymmärrän kyllä et kerhoi o kaikelaisilla seuloilla, mut kuiteski ny o kysees koko suursuome kattava H-D yhdistys. Pitäisikö harrikkaharrastajie sit liittyä HOGiin ja tehä täst semmone sisäpiiri?
Ehkä hieman huonosti sanottu, mut toivottavasti joku ymmärtää pointin!
Ehkä hieman huonosti sanottu, mut toivottavasti joku ymmärtää pointin!
Heritage -96
Jos tällaiset kommentit ovat edes lähellä hdcf:n hallituksen kantaa niin hohhoijaa. Kukahan ne rallit sun muut maksaa ? Ihmisillä tuuppaa nousemaan kusi päähän kun kuvittelee omaavansa vähän valtaa.
Toivottavasti mrx:n aivopieru ei edustanut suurempaa linjaa.
Ei millään pahalla muttei kovin hyvälläkään.
Ei lukita ihan vielä, alkaa kohta kiinnostaa...
Tiedoksi, että MrX edustaa rivijäsenenä omaa itseään ja H-DCF:n hallitus ei liity tuohon nimimerkkiin millään tavalla.
T.moderattoripertti
Toivottavasti mrx:n aivopieru ei edustanut suurempaa linjaa.
Ei millään pahalla muttei kovin hyvälläkään.
Tiedoksi, että MrX edustaa rivijäsenenä omaa itseään ja H-DCF:n hallitus ei liity tuohon nimimerkkiin millään tavalla.
T.moderattoripertti
- BHS -
Sääntöjen muutosasia ei ole akuutti. Tulevan vuosikokouksen esityslista on lyöty kiinni eli seuraava mahdollisuus on sitten vuosikokous 2014 kesällä.
Nykyisten sääntöjen 3 §:n mukaan hallitus voi halutessaan hylätä jäsenhakemuksen eli jäseneksi pääsee 16 v täyttäneet henkilöt, jotka hallitus jäseneksi hyväksyy. Jäseneksi hyväksyttyjen nimilista julkaistaan Harrika-lehdessä.
Nykyisten sääntöjen 3 §:n mukaan hallitus voi halutessaan hylätä jäsenhakemuksen eli jäseneksi pääsee 16 v täyttäneet henkilöt, jotka hallitus jäseneksi hyväksyy. Jäseneksi hyväksyttyjen nimilista julkaistaan Harrika-lehdessä.
LIFEMEMBERRe: Liittyisinkö tähän HDCF porukkaan?
Älä ihmeessä läjäytä lukkoon Pertti, tämä on ihan mukavaa ajanvietettä saunaa odotellessa.
Pannaanpa vaihteeksi pari faktaa pöytään:
1. Liittymis- ja vuosimaksuista päättää vuosikokous elikkäs jäsenet
2. Jäsenet voivat tehdä esityksiä vuosikokouksessa käsiteltäviksi, ohjeet taisi olla myös viime kerholehdessä
Jos jotakin HDCFn jäsentä närästää vuosimaksut tms. niin kanava on auki vuodelle 2014.
Muilla ei ole sananvaltaa asiaan, vaikka kuinka täällä nillittäisi.
Minulla on reilun parinkymmenen vuoden kokemus jäsenyydestä ja klubin järjestämistä ralleista. Olen kertaalleen ollut aivan tipalla erota klubista, kun olin sitä mieltä että hallitus oli ryssinyt asiansa, mutta jäin silti. Syy miksi jäin oli juurikin klubin järjestämät tilaisuudet. En ole ikinä mennyt ralliin bändien tai strippareiden ja muun ohjelman takia. Minä käyn ralleissa tapaamassa biker-veljiäni ja -siskojani. Osallistujat tekevät rallin; ei isolla rahalla ostetut bandit tai kiinteätissiset mirrit, vaikka niitä onkin mukava katsoa
.
Pannaanpa vaihteeksi pari faktaa pöytään:
1. Liittymis- ja vuosimaksuista päättää vuosikokous elikkäs jäsenet
2. Jäsenet voivat tehdä esityksiä vuosikokouksessa käsiteltäviksi, ohjeet taisi olla myös viime kerholehdessä
Jos jotakin HDCFn jäsentä närästää vuosimaksut tms. niin kanava on auki vuodelle 2014.
Muilla ei ole sananvaltaa asiaan, vaikka kuinka täällä nillittäisi.
Minulla on reilun parinkymmenen vuoden kokemus jäsenyydestä ja klubin järjestämistä ralleista. Olen kertaalleen ollut aivan tipalla erota klubista, kun olin sitä mieltä että hallitus oli ryssinyt asiansa, mutta jäin silti. Syy miksi jäin oli juurikin klubin järjestämät tilaisuudet. En ole ikinä mennyt ralliin bändien tai strippareiden ja muun ohjelman takia. Minä käyn ralleissa tapaamassa biker-veljiäni ja -siskojani. Osallistujat tekevät rallin; ei isolla rahalla ostetut bandit tai kiinteätissiset mirrit, vaikka niitä onkin mukava katsoa
Mr. Biker vm 2005
No sitten asia on yhdentekevä, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.Robusto kirjoitti:
T.moderattoripertti
- BHS -
Olen tuhannesti samaa mieltä!!!!!!!MrX kirjoitti:Ei mitään lukkoja.
siten että;
-Päkä-
-
MrX
MrX on Vallaton, erittäin pahaan jakomielitautiin, ainakin neljään osaan jakavaan, sairastunut mielikuvitushahmo, jolla ei ole mitään tekemistä Todellisuuden tai Kerhon hallinnon kanssa.
Viitauksia MrX asuinpaikkaan, henkilöön ja tehtäviin on esitetty Palstalla, mutta ne ovat väärinkäsityksiä.
Niitä eivät Palstaa hoitavat henkilöt saisi edes tehdä, netti etiketin mukaan.
MrX laukoo täällä ajatuksiaan kuten muutkin Surffaajat, olivat nämä sitten Jäseniä tai eivät.
Siihen hänellä lienee sama oikeutus kuin muillakin
.
Tämä Palsta on erityisen hyvä paikka testata hulluja, typeriä tai viisaita ajatuksia ja ehdotuksia.
Näinhän ovat muutkin menetelleet jo vuosia.
Ja kuten jo aikaisemmin todettu, Jäsenet sitten päättävät jos joku niistä kantaa Vuosikokoukseen saakka tai ei
Viitauksia MrX asuinpaikkaan, henkilöön ja tehtäviin on esitetty Palstalla, mutta ne ovat väärinkäsityksiä.
Niitä eivät Palstaa hoitavat henkilöt saisi edes tehdä, netti etiketin mukaan.
MrX laukoo täällä ajatuksiaan kuten muutkin Surffaajat, olivat nämä sitten Jäseniä tai eivät.
Siihen hänellä lienee sama oikeutus kuin muillakin
Tämä Palsta on erityisen hyvä paikka testata hulluja, typeriä tai viisaita ajatuksia ja ehdotuksia.
Ja kuten jo aikaisemmin todettu, Jäsenet sitten päättävät jos joku niistä kantaa Vuosikokoukseen saakka tai ei
Viimeksi muokannut MrX, 19:37 25.05.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin ja kuten vanha viisaus toteaa: Hullu saa olla mutta ei tyhmä...........MrX kirjoitti: Tämä Palsta on erityisen hyvä paikka testata hulluja, typeriä tai viisaita ajatuksia ja ehdotuksia.
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Muutama rivijäsenen ajatus tästä keskustelusta. Vallu jo kertoikin jäsenyysehdot. Käytännössä hallitus on hyväksynyt jäseneksi kaikki Harley-Davidsonin omistajat. Mielestäni tämä on perinteinen hyvä linjaus, valtakunnallisen merkkikerhon kynnyksen pitää olla mahdollisimman matala uusille harrastajille, MC klubit ovat sitten erikseen.
H-DCF:stä erotaan eri syistä: jäsenmaksu voi vain unohtua maksaa jonakin vuonna, pyörä on myyty ja harrastus lopetettu, jotkut saattavat kokea, että kerho ei enää anna heille enää mitään, jotkut ovat eronneet oltuaan eri mieltä jostain klubin hallituksen linjauksesta (esim. aikoinaan kuuma edunvalvontakysymys) ja jotkut harvat ilmoittavat kiukuspäissään eroavansa, koska joku on sanonut nettikeskustelussa pahasti!
Tuntuu, että jotkut jäsenyyttä miettivät ja jo jäsenenä olevatkin kokevat klubin jäsenyyden asiakkuudeksi: kysytään, mitä kerho antaa jäsenmaksun vastineeksi ja ihmetellään, miksi se maksaa ensimmäisenä vuotena muutaman euron enemmän, ikäänkuin oltaisiin ostamassa jotain tavaraa. Kennedyä mukaellen: kysytään, mitä kerho antaa minulle, kun pitäisi kysyä, mitä minä voin antaa kerholle! Kerhoon ei tulla asiakkaaksi vaan liitytään yhteisön jäseneksi. Tämä, aikoinaan itsestään selvä asia, tuntuu nykyään joiltakin unohtuneen.
Ylläoleva ei ole tarkoitettu kritiikiksi uusille jäsenille. Koen päinvastoin, että uudet jäsenet ovat tuoneet uutta potkua jo varhaiskeski-ikäiseen klubiimme.
H-DCF:stä erotaan eri syistä: jäsenmaksu voi vain unohtua maksaa jonakin vuonna, pyörä on myyty ja harrastus lopetettu, jotkut saattavat kokea, että kerho ei enää anna heille enää mitään, jotkut ovat eronneet oltuaan eri mieltä jostain klubin hallituksen linjauksesta (esim. aikoinaan kuuma edunvalvontakysymys) ja jotkut harvat ilmoittavat kiukuspäissään eroavansa, koska joku on sanonut nettikeskustelussa pahasti!
Tuntuu, että jotkut jäsenyyttä miettivät ja jo jäsenenä olevatkin kokevat klubin jäsenyyden asiakkuudeksi: kysytään, mitä kerho antaa jäsenmaksun vastineeksi ja ihmetellään, miksi se maksaa ensimmäisenä vuotena muutaman euron enemmän, ikäänkuin oltaisiin ostamassa jotain tavaraa. Kennedyä mukaellen: kysytään, mitä kerho antaa minulle, kun pitäisi kysyä, mitä minä voin antaa kerholle! Kerhoon ei tulla asiakkaaksi vaan liitytään yhteisön jäseneksi. Tämä, aikoinaan itsestään selvä asia, tuntuu nykyään joiltakin unohtuneen.
Ylläoleva ei ole tarkoitettu kritiikiksi uusille jäsenille. Koen päinvastoin, että uudet jäsenet ovat tuoneet uutta potkua jo varhaiskeski-ikäiseen klubiimme.
Viimeksi muokannut Pekka, 21:53 25.05.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pekka
Oivallinen kiteytys, juuri näin!Kennedyä mukaellen: kysytään, mitä kerho antaa minulle, kun pitäisi kysyä, mitä minä voin antaa kerholle!
LIFEMEMBER