Ostin maaliskuun hupireissulta matkamuistoiksi satulalaukut. Asennusarjoineen toimituksineen runsas 200 dollaria, joten mitään luxusta ei ollut odotettavana. Kuvassa laukut olivat Dynan sivuissa kiinni ja sainhan mä ne siihen itsekin kun tein kiinnityssarjan uusiksi. Orkkisosista ei löytynyt ratkaisua. Vielä ihan ok, edes se ei harmittanut, ettei näissä laukuissa "leather saddlebags" ole palaakaan nahkaa. Eivätpähän vety, eivät huuda valjasrasvaamaan. Eli keinonahkaa ja muovia ovat nämä.
Mut kun heti kauden alettua toisesta laukusta meni "lukko", semmoinen muovisen soljen ja lukon sekasikiö rikki, silloin tuli asteikko täyteen. Kaksi kertaa olen ottanut yhteyttä, kaksi kertaa ovat jättäneet vastaamatta lainkaan. Suht asiallisia viestejä olen laitellut. En ole pyytänyt uutta laukkua, en pyrkimään palauttamaan näitä korjattaviksi, en lähetystä meren yli. Ainoastaan sitä pientä rikkoutunutta solkea, jonka voisin itse asentaa paikoilleen. Valokuvin olen havainnollistanut ongelman sijainnin ja suuruuden.
Nyt olen toteuttanut pahimman rangaistukseni firmalle, varoittanut toisia siitä, että moiseen yhtiöön sotkeutumalla saattaa käydä näin.
Niin, ulkomaillehan nämä eivät lähetä joten siltä osin olette turvassa.
Vikingbags, ei takuuta?
Vikingbags, ei takuuta?
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
-
Brother-Harley
- Viesti:
Re: Vikingbags, ei takuuta?
Toivottavasti en joudu kyselemään takuun perään, tilasin talvella heiltä laukut
Softikseen ja myyvät kyllä ulkomaille. Kirjeenvaihto oli asiallista ja laukut tuli tosi
nopeasti UPS lla suoraan himaan ja ylläri... lähetysmaana ja osoitteena Englanti ?
Laukut ei todella menneet "heittämällä" kiinni, pientä omaa lisäkilkettä piti viritellä niihin
rautoihin. Livenä tulee heinäkuussa testattua, miten kestää reissua.
Toivottavasti saat sen soljen kuntoon.
Softikseen ja myyvät kyllä ulkomaille. Kirjeenvaihto oli asiallista ja laukut tuli tosi
nopeasti UPS lla suoraan himaan ja ylläri... lähetysmaana ja osoitteena Englanti ?
Laukut ei todella menneet "heittämällä" kiinni, pientä omaa lisäkilkettä piti viritellä niihin
rautoihin. Livenä tulee heinäkuussa testattua, miten kestää reissua.
Toivottavasti saat sen soljen kuntoon.
Halvalla saa halpaa.
Samoilla linjoilla oli aikoinaan yksi myyntikouluttaja, joka tapasi sanoa, että "laite oli halpa, eikä se maksanutkaan paljon"rami kirjoitti:Halvalla saa halpaa.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Nykyään melkeinpä kaikki laukut mitä kaupoissa myydään on jotain muovilla pinnoitettua nahkaa. Itse teetin suutarilla mittojen mukaan. Maksoi enemmän mutta on 4mm paksua nahkaa ja kestää varmasti kauan.
Jumankavita! Nehän vastasi jo kolmanteen support@vikingbags.com lähettämääni emailiin. Aina on toivoa. Lähetin valokuvan rikkoutuneesta osasta taas kerran. Toivottavasti ei mene tämä keskustelun alku ummetukselle.
Jo noiden ostattelu oli suoritus sinänsä. Sähköpostiin vastattiin viikonlopun yli viiveellä, minkä takia ostoksen toimitus myöhästyi sen verran, että en saanut niitä mukaani vaan kaverini joutui lähettämään ne postissa. Sekään ei ollut vahinko, sillä postimaksu oli enintään sen mitä noista olisi mennyt lisää ylipainomaksuja.
Amerikassa ei näytä olevan ykkösvaihtoehto lähetellä sähköposteja.
Vikingbagsilläkin oli "chat" jossa sai keskustella detaljit livenä ja josta keskustelusta jopa sai itselleen (sähköpostiin) hardcopyn. Eli ihan toimiva juttu, mut mä en vaan ollut tottunut, kun en chattaile täälläkään. Chatin jälkeen mä ne sitten tilasin.
Chatin rinnalla aika moni asia armon vuonna 2013 hoidetaan sikäläisittäin puhumalla puhelimessa automaattiseen vastaajaan - joka yrittää puheentunnistimella kopata kiinni, mitä soittaja haluaa ilmoittaa. Ei mennyt natiiviltakaan kuin ehkä 2-3 yritystä per vastaus ja jo onnistui. En edes kokeillut, saatan kuvitella että stadilaisvaikutteilla köyhdytetty sudeettisavolainen aksenttini olisi räjäyttänyt vastausmasiinan palasiksi.
Ja edistystähän siellä on tapahtunut jopa pankkibisneksissä. Nyt voi maksaa sähkölaskun lähettämällä shekistä kännykameralla otetun kuvan - ei tartte enää postittaa sitä shekkiä. Shekkihän voi kadota postissa, multimedia viesti ei niinkään.
Itse kun olen pilotoinut sähköistä maksamista kotitietokoneella jo 80-luvun lopulla, niin toi shekkipelleily viihdyttää niin, että siitä on pakko kysyä melkein jokaiselta sikäläiseltä jos pidempään joutuu turisemaan.
Siis noi laukuthan on hyvinkin sen $200 arvoiset ja ei nyt edes niin erityisen halvat. Kunhan piti saada matkamuistoksi. Mun edelliset oli Jepjepistä, maksoivat 99€ ja oli läpeensä nahkaa. Tarttee kääntyä tarvikeasioissa itään päin ens kerralla taas.
Jo noiden ostattelu oli suoritus sinänsä. Sähköpostiin vastattiin viikonlopun yli viiveellä, minkä takia ostoksen toimitus myöhästyi sen verran, että en saanut niitä mukaani vaan kaverini joutui lähettämään ne postissa. Sekään ei ollut vahinko, sillä postimaksu oli enintään sen mitä noista olisi mennyt lisää ylipainomaksuja.
Amerikassa ei näytä olevan ykkösvaihtoehto lähetellä sähköposteja.
Vikingbagsilläkin oli "chat" jossa sai keskustella detaljit livenä ja josta keskustelusta jopa sai itselleen (sähköpostiin) hardcopyn. Eli ihan toimiva juttu, mut mä en vaan ollut tottunut, kun en chattaile täälläkään. Chatin jälkeen mä ne sitten tilasin.
Chatin rinnalla aika moni asia armon vuonna 2013 hoidetaan sikäläisittäin puhumalla puhelimessa automaattiseen vastaajaan - joka yrittää puheentunnistimella kopata kiinni, mitä soittaja haluaa ilmoittaa. Ei mennyt natiiviltakaan kuin ehkä 2-3 yritystä per vastaus ja jo onnistui. En edes kokeillut, saatan kuvitella että stadilaisvaikutteilla köyhdytetty sudeettisavolainen aksenttini olisi räjäyttänyt vastausmasiinan palasiksi.
Ja edistystähän siellä on tapahtunut jopa pankkibisneksissä. Nyt voi maksaa sähkölaskun lähettämällä shekistä kännykameralla otetun kuvan - ei tartte enää postittaa sitä shekkiä. Shekkihän voi kadota postissa, multimedia viesti ei niinkään.
Itse kun olen pilotoinut sähköistä maksamista kotitietokoneella jo 80-luvun lopulla, niin toi shekkipelleily viihdyttää niin, että siitä on pakko kysyä melkein jokaiselta sikäläiseltä jos pidempään joutuu turisemaan.
Siis noi laukuthan on hyvinkin sen $200 arvoiset ja ei nyt edes niin erityisen halvat. Kunhan piti saada matkamuistoksi. Mun edelliset oli Jepjepistä, maksoivat 99€ ja oli läpeensä nahkaa. Tarttee kääntyä tarvikeasioissa itään päin ens kerralla taas.
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Uppista. Ei tämä oikein edisty. Sain "lomakkeen" jossa voin vastailla muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
Minkä merkkinen moottoripyörä sinulla on? Onko kyseessä palautus vai vaihto? Miksi haluat palauttaa tuotteen? Jos kyseessä on vaihto, mitä sinulla on vaihdettavaksi? Oletko porannut laukkuihin (asennus)reikiä.
Ja kuitenkin mä jo kolmesti olen lähettänyt kuvan rikkoutuneesta euron (anteeksi hiukan päälle yhden taalan) osasta jonka haluaisin saada esimerkiksi takuuseen tai vaikka ostaa rahalla. Ikinä en suosittele ketään ostamaan tältä yhtiöltä mitään ja kirjoitin tämän avautumisen ihan vain siksi, että linkkaan seuraavaan vastaukseen tämän, jotta voivat seurata takuukeskustelun mediapelin. Google kääntäköön.
Minkä merkkinen moottoripyörä sinulla on? Onko kyseessä palautus vai vaihto? Miksi haluat palauttaa tuotteen? Jos kyseessä on vaihto, mitä sinulla on vaihdettavaksi? Oletko porannut laukkuihin (asennus)reikiä.
Ja kuitenkin mä jo kolmesti olen lähettänyt kuvan rikkoutuneesta euron (anteeksi hiukan päälle yhden taalan) osasta jonka haluaisin saada esimerkiksi takuuseen tai vaikka ostaa rahalla. Ikinä en suosittele ketään ostamaan tältä yhtiöltä mitään ja kirjoitin tämän avautumisen ihan vain siksi, että linkkaan seuraavaan vastaukseen tämän, jotta voivat seurata takuukeskustelun mediapelin. Google kääntäköön.
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>