Jäsenistön ikäjakauma
Jäsenistön ikäjakauma
Onko mahdollista saada hallitukselta lista josta selviää jäsenmäärä, ikäluokittain, ja vaikka chaptereittainkin vielä jos mahdollista?
Olen siinä uskossa että melko moni jäsenyyttä harkitseva nuori, epäröi, että taitaa olla vain vanhempaa porukkaa, ainakin pää asiallisesti. Itse ajattelin näin, mutta olin väärässä.
Only for members - puolelle voitaisiin laittaa sama lista, josta selviäisi forum nick namet ja ikä chaptereittain.
Esimerkiksi jos haluaisi tietää paljonko on alle 40.v harrastajia, Hdc-f jäseniä Chapter 2 alueella, ja millä nickillä forumilla.
Oikein hyvää alkavaa ajokautta kaikille, Naantalissa startataan twini viikon päästä.
Olen siinä uskossa että melko moni jäsenyyttä harkitseva nuori, epäröi, että taitaa olla vain vanhempaa porukkaa, ainakin pää asiallisesti. Itse ajattelin näin, mutta olin väärässä.
Only for members - puolelle voitaisiin laittaa sama lista, josta selviäisi forum nick namet ja ikä chaptereittain.
Esimerkiksi jos haluaisi tietää paljonko on alle 40.v harrastajia, Hdc-f jäseniä Chapter 2 alueella, ja millä nickillä forumilla.
Oikein hyvää alkavaa ajokautta kaikille, Naantalissa startataan twini viikon päästä.
Viimeksi muokannut Seamaster, 07:56 21.04.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
Re: Jäsenistön ikäjakauma
HDCF:n etusivulla löytyy jäsenrekisteri, jonne pääset jäsennumerolla kirjautumaan. Salasanan kirjautumiseen saat tilattua moderaattorilta.
Siellä voi tsekata jäseniä oikealla nimellä aakkosjärjestyksessä ja löytyy pyörän tiedot,osoitteet, ja haun voi laittaa myös chaptereittäin...
Ikäjakautumaa ei oo koskaan ollut esillä missään... tuskin edes tehty. Olis kyllä aika mielenkiintoista nähdä, millainen ikähaarukka porukasta löytyy
Toki tämä haarukka on nähtävissä, kun käy tapahtumissa... viimeinen väri tukassa suurimmalla osalla
No eipä se itselläkään kaukana ole 
Siellä voi tsekata jäseniä oikealla nimellä aakkosjärjestyksessä ja löytyy pyörän tiedot,osoitteet, ja haun voi laittaa myös chaptereittäin...
Ikäjakautumaa ei oo koskaan ollut esillä missään... tuskin edes tehty. Olis kyllä aika mielenkiintoista nähdä, millainen ikähaarukka porukasta löytyy
Toki tämä haarukka on nähtävissä, kun käy tapahtumissa... viimeinen väri tukassa suurimmalla osalla
Miss Biker 2011
Joo, tunnen tuon KAISAn mainitseman järjestelmän. Itselläni on tunnukset sun muut kyllä.
sieltä haetaan vain yksittäistä jäsentä tietylla nick nimellä etc.
Tälläinen yleinen listaus olisi ihan paraatipaikan aiheinen forumin etusivulla.
Se että sellaista ei ole koskaan ollut ei ole yllätys.
Siksi juuri kysyinkin, josko hallitus sellaisen tekisi meille jäsenille.
sieltä haetaan vain yksittäistä jäsentä tietylla nick nimellä etc.
Tälläinen yleinen listaus olisi ihan paraatipaikan aiheinen forumin etusivulla.
Se että sellaista ei ole koskaan ollut ei ole yllätys.
Siksi juuri kysyinkin, josko hallitus sellaisen tekisi meille jäsenille.
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
Jos ei löydy osaavaa vapaaehtoista tekijää niin voisi ehkä harkita sellaisen järjestelmän teettämistä ammattilaisella. Hyvä vai huono ehdotus, jää nähtäväksi, minua se kiinnostaisi.
- jorgegoodman
- Viesti:
Niin ja minä haluaisin ainakin ehdottomasti tietää onko miten paljon vapaita sinkkunaisia
ja että tänne väsättäisiin jonkinlainen seuranhakufoorumi yms 
Mihin PERTTI perustat tuon tiedon ?Pertti kirjoitti:Joo, taitaa keski-ikä olla 45:n paikkeilla.
Kuten Kaisa kertoikin, niin ikää ei ole koskaan rekisteröity. Pertin tapaan veikkaisin myös 45v. Harrastuksen kalleus (?) pitänee nuoria poissa. Ja ylipäätään nuoriso ei ole motskareista kiinnostuneita. Tämän päivän pyörän ostaja on keski-ikäinen ukko.
Sitä kuka nimimerkin takana luuraa ei haluta kertoa. Asiaa on aikanaan tutkittu.
Ja mitä tulee tukan väriin, olis edes tukkaa.
Sitä kuka nimimerkin takana luuraa ei haluta kertoa. Asiaa on aikanaan tutkittu.
Ja mitä tulee tukan väriin, olis edes tukkaa.
LIFEMEMBERRe: Jäsenistön ikäjakauma
Eikös jokaisen jäsenen syntymä aika ole tiedossa
Nuoret ostaa harrikoita vaikka et usko. Eipä ne nyt niin kalliita ole. Missä menee nuoruuden raja sitten, tarkoitin nyt lähinnä sellaista 25- 40 v porukkaa, joka on vasta " aloitelleet" harrastuksen.
Nimet on ymmärtääkseni jokainen antanut, onhan ne tuolla listauksessa jo nyt kun yksitelle hakee.
Sen sijaan että kuotaan tämä idea heti alkuun, voitaisiin ajatella että tuossa voisi olla kyllä potentiaalista kehitettävää. Vaikuttaisi jotenkin siltä että ollaan ylpeitä siitä että " me " ollaan vanhojen äijien porukka. Ei kai prkle.
Eikös nuorisoa tarvis saada mukaan.
Vallu, Asenne ratkaisee. Aina.
Nuoret ostaa harrikoita vaikka et usko. Eipä ne nyt niin kalliita ole. Missä menee nuoruuden raja sitten, tarkoitin nyt lähinnä sellaista 25- 40 v porukkaa, joka on vasta " aloitelleet" harrastuksen.
Nimet on ymmärtääkseni jokainen antanut, onhan ne tuolla listauksessa jo nyt kun yksitelle hakee.
Sen sijaan että kuotaan tämä idea heti alkuun, voitaisiin ajatella että tuossa voisi olla kyllä potentiaalista kehitettävää. Vaikuttaisi jotenkin siltä että ollaan ylpeitä siitä että " me " ollaan vanhojen äijien porukka. Ei kai prkle.
Eikös nuorisoa tarvis saada mukaan.
Vallu, Asenne ratkaisee. Aina.
Erittäin totta, vapaamieliset saavat vaikka sellaisenkin mahdollisuuden jos jorge niin haluaa, miksei.jorgegoodman kirjoitti:Niin ja minä haluaisin ainakin ehdottomasti tietää onko miten paljon vapaita sinkkunaisiaja että tänne väsättäisiin jonkinlainen seuranhakufoorumi yms
Ja sitten Rusetti Ralli luistelun tapaan, ollaan nimilaput liivissä ja etsitään sitä omaa pari pitkin leiriä kaljapurkki kourassa
Ikä on pelkkiä numeroita ja lopunviimein hyvinkin epäoleennainen "tieto" tässä harrastusporukassa.
Sama HULLUUS
yhdistää, ikään tai tukanväriin katsomatta, ja ihan sama, onko tukkaa vai nou

Sama HULLUUS
Miss Biker 2011
Syntymäaikoja ei ole koskaan rekisteröity.
Ja jäsenistön asenne on se ettei niccejä julkaista. Helpointahan olisi, että kaikki kirjoittavat omalla nimellään (VMPK), mutta tätä ei haluttu. (Mulle on ihan sama)
Ja jäsenistön asenne on se ettei niccejä julkaista. Helpointahan olisi, että kaikki kirjoittavat omalla nimellään (VMPK), mutta tätä ei haluttu. (Mulle on ihan sama)
LIFEMEMBERRe: Jäsenistön ikäjakauma
Miksi Glubiin pitäisi houkutella jäsenii, nuorekkuudella tai millään muullakaan houkuttimella? He tulevat jotka kokevat asian omakseen.
Street Bob
MT-350
sportster/sivari
MT-350
sportster/sivari
Ok, over and out, asiat näyttää olevan mallillaan joten antaapi tämän asian olla.
Kiitoksia.
Kiitoksia.
KIITTI VAAN KAISA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kaisa kirjoitti: viimeinen väri tukassa suurimmalla osallaNo eipä se itselläkään kaukana ole
-Päkä-