Riitäis kyllä se et haisee ja on saatanan paskanen... siis siihen et jäis itelt päähän vetämättä mokoma hattu.Röpöttäjä kirjoitti:OMISTAJALLA TÄITÄ teksti saatanan paskaseen kuluneeseen kypärään joka haisee hielle kuudella kielellä. Lisäksi teksti HIV positiivinen vaikka englanniksi riittää.
kypärän "säilytys" pyörässä
Re: kypärän "säilytys" pyörässä
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Perskeles, pelkällä hiv positiivisellako päähän pistäisit
, täytyy miettiä parempi teksti...........
ELI PASKAINEN HIKINEN ON TEHOKKAIN LUKKO! 
Juuri tuollainen kelautuva minulla on, tosin musta ja vanhempaa perua oikein tunnettua merkkiäkin vielä, vaikken nyt sitä merkkiä muistakaan. Eli tuo kulkee näppärästi pyörän varusteiden joukossa tai rotsin taskussa. Joskus sitä olen käyttänytkin kypärälukkona, mutta yleensä tosiaan ilman lukitusta.ma^ko kirjoitti:kelautuva pienoisvaijerilukko
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Meillä hävis porukasta Hollannin Superissa kaupungilta 3 lukitsematonta kypärää! MULLAKAAN EI OLLU LUKITTU,MUTTA KINGIN TAKA JALKASIJALLA, JOTEN JKV. PIILOSSA, - ei viety.
Nyttemmin olen useasti lukinnut kypärän yxinkertaisesti työntämällä kypärän remminlukituksen kovien laukkujen sisään (remmi mahtuu välistä) ja lukinnut laukun, kypärä taka jalkasijalle pystyyn! Helppoa, eikä sada pottaan tai tarvetta erillisille lukoille.
Nyttemmin olen useasti lukinnut kypärän yxinkertaisesti työntämällä kypärän remminlukituksen kovien laukkujen sisään (remmi mahtuu välistä) ja lukinnut laukun, kypärä taka jalkasijalle pystyyn! Helppoa, eikä sada pottaan tai tarvetta erillisille lukoille.
Kiitti Hämy, näppärä vinkki. Kypärässä ei ole D-lenkkejä, mutta lukkolaitehan pitää jo hihnaa kovan laukun sisäpuolella. Kerran oli uudehko ja erikoisempi avopottani jo vähemmistökansalaisen käsissä, olin palailemassa pyörälleni. Kuulemma vain halusi katsoa tarkemmin. Siinä oli ihan kaikki adrenaliinit verenkierrossa ja aika pikaisesti. 
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 03:40 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Tässä yksi vaihtoehto Clasulta. Mahtuu vaikka taskuun eikä ole hinnallakaan pilattu. Ei taatusti kestä määrätietoisen ryöstäjän iskua, mutta pysäyttänee silti känniset lainailijat ja muut ürpot.
http://www.clasohlson.com/fi/Yhdistelm% ... r407058000" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clasohlson.com/fi/Yhdistelm% ... r407058000" onclick="window.open(this.href);return false;
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 03:40 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.

- tiitiäinen
- Viesti:
Voisiko joku valaista miten tällä lukitaan kypärä?!?ma^ko kirjoitti:Kypärälukkoja saa MP-tarvikeliikkeistä, esmes seuraavan lainen:
http://www.mpt.fi/index.php?ukey=produc ... ctID=29095
Tuo lukko taitaa olla sellaisia kypäriä varten, joissa on tupla D-lukko (eli päähän laitettaessa vapaa hihnan pää pujotetaan luean alta toisen puolen hihnassa olevien kahden metallirenkulan väliin pinteeseen). Ne D-renkaat pistetään tähän lukkoon. Kypärä ei lähde irti ilman puukkoa tai muita työkaluja.
Tämä lukko ei sovi suoraan ns. pikalukolla varustetuiille kypärille. Näihin on olemassa sellaisia metallilisuja, jotka työnnetään pikalukon raosta. Päässä on levennys joten lisu ei liu kokonaisuudessaan lukosta läpi. Sitten siinä läpityönnetyssä päässä on reikä, jonka voi tähänkin lukkoon laittaa. Se on toinen juttu, että onko se kovin käytännöllinen tai nätti menetelmä.

Tämä lukko ei sovi suoraan ns. pikalukolla varustetuiille kypärille. Näihin on olemassa sellaisia metallilisuja, jotka työnnetään pikalukon raosta. Päässä on levennys joten lisu ei liu kokonaisuudessaan lukosta läpi. Sitten siinä läpityönnetyssä päässä on reikä, jonka voi tähänkin lukkoon laittaa. Se on toinen juttu, että onko se kovin käytännöllinen tai nätti menetelmä.

- tiitiäinen
- Viesti:
Kiitosta vastauksesta ja toisenlaisesta lukitusvinkistä!
Ehkä kannattaa tyytyä näin koto-Suomessa tuohon vaijerimalliseen....tai sitten kantaa kypärää mukana. Viimeinen vaihtoehto ei ole se mukavin kylläkään...
Ehkä kannattaa tyytyä näin koto-Suomessa tuohon vaijerimalliseen....tai sitten kantaa kypärää mukana. Viimeinen vaihtoehto ei ole se mukavin kylläkään...
Mulla on käytössä tuollanen pieni koodilla avattava vaijerilukko. Näppärä kapistus, jolla saa kaksi kypärää pyörään kiinni varsin helposti. Ainoa pulma mulla on tuo Suupertin potta, jossa on siis pikalukko hihnassa, eikä metallilenkkejä. Laitoin sitten hihnaan itse metallisen renkaan, josta tuon saa kiinni. Daamin HJC:n(joka muuten ainakin ennen valmisti HD:n "omat" kypärät) ruukussa on myös pikalukko, mutta siinä on jo tehtaalla laitettu hihnaan lenkki lukitsemista varten. Varsin kätevää!
H-D Softail Custom 1998
Itse porasin pienen vaijerin mentävän reijän kypärän "lukonkieleen", joten pikalukollinen avopotta lukittuu pienellä yhdistelmävaijerilukolla fillariin. Harvoinhan tuota tulee lukittua, mutta ainakin silloin kun siltä tuntuu eli noissa isoissa kauppakeskuksissa joissa saattaa mennä muutama tunti mamman kanssa.
HELMETLOK.COM
Tällä saa avokypäränkin lukkoon. 25 $
Tällä saa avokypäränkin lukkoon. 25 $
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
Mun kypärä haiseen monen vuoden käytön jälkeen pahalle.
Lisäksi olen kironnut sen, väärän käyttäjän pää saa hirveän kutinan, siis hirveän kutinan päänahkaan.
Ei johdu oman hygienian hoitamattomudesta.
Toimii, monet kerrat kypärä roikkunut sarvissa tai ollut kadulla ja siinä se on ollut monen tunnin eron jälkeen.
Lisäksi olen kironnut sen, väärän käyttäjän pää saa hirveän kutinan, siis hirveän kutinan päänahkaan.
Ei johdu oman hygienian hoitamattomudesta.
Toimii, monet kerrat kypärä roikkunut sarvissa tai ollut kadulla ja siinä se on ollut monen tunnin eron jälkeen.