Punkkirokote
Punkkirokote
Nämä kesäisen päivät toivat mieleen Juhannusrallin Ahvenanmaalla. Olisiko aiheellista ottaa punkkirokote aivan kyseistä tapahtumaa ajatellen?
Re: Punkkirokote
On ihan hyvä asia.
Erittäin suositeltavaa. Justiinsa kerrottiin telkussa kuinka pahaa tautia ne aiheuttaa.
LIFEMEMBERRe: Punkkirokote
Ja kyllä niitä punkkeja löytyy Ahvenanmaata pohjoisempaakin 
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
JaakoppiTku2
- Viesti:
Punkkipihdit myös mukaan.
-
Bronson Eye
- Viesti:
miten saa rokotuksen, terkkarista suoraan vai onko se ostettava ite atpeekista,,
tuttu sai joskus ton taudin (ja ihan suomesta),,melkein meni elä'mä ...tuiks,,
onko jollain tietoa,,
tuttu sai joskus ton taudin (ja ihan suomesta),,melkein meni elä'mä ...tuiks,,
onko jollain tietoa,,
Pirautin tk:hon, jossa opastettiin seuraavasti. Lääkäri kirjottaa reseptin ja apteekista saapi rokotteen, jonka terveydenhoitaja tökkää...
Sitten on tuo punkkibussi http://www.saaristolaakarit.fi/punkkibussi, mutta partioi näköjään vaan pääkaupunki- ja Turun seudulla. On kyllä kätevä, senkun vaan kävelee sisälle, maksaa ja saa piikin.
Loud valves save lives
-
MrX
Näin Hollannissa samanlaisen. Ei ne kyllä Punkeista mitään puhunuPera kirjoitti:... On kyllä kätevä, senkun vaan kävelee sisälle, maksaa ja saa piikin.
Etkö joutunut maksamaan mitään?MrX kirjoitti:Näin Hollannissa samanlaisen. Ei ne kyllä Punkeista mitään puhunuPera kirjoitti:... On kyllä kätevä, senkun vaan kävelee sisälle, maksaa ja saa piikin.
LIFEMEMBER-
MrX
Katoin vaan Auton, en ottanu PiikkiäVallu kirjoitti:Etkö joutunut maksamaan mitään?MrX kirjoitti:Näin Hollannissa samanlaisen. Ei ne kyllä Punkeista mitään puhunuPera kirjoitti:... On kyllä kätevä, senkun vaan kävelee sisälle, maksaa ja saa piikin.
Mutta oli siellä myös toinenkin auto.
Sielläkin oli Sairaanhoitajia. Siinä autossa oli ilmeisesti hyvä lämmityslaite kun niillä oli niin vähän päällä ja silti kävivät siinä ovella koko ajan jäähyllä.
Mutta sinne maksoi sisään ja mulla ei ollu tarpeeksi rahaa, enkä nähnyt oviverhon taakse mitä hoitoa siellä antoivat
Kannattaa olla varuillaan, ei olisi ensi kerta kun nussitaan vaikkapa nahkatakki...MrX kirjoitti:[
Katoin vaan Auton, en ottanu Piikkiä![]()
Mutta oli siellä myös toinenkin auto.
Sielläkin oli Sairaanhoitajia. Siinä autossa oli ilmeisesti hyvä lämmityslaite kun niillä oli niin vähän päällä ja silti kävivät siinä ovella koko ajan jäähyllä.
Mutta sinne maksoi sisään ja mulla ei ollu tarpeeksi rahaa, enkä nähnyt oviverhon taakse mitä hoitoa siellä antoivat. Mutta ei sielläkään ollut niitä Punkkareita
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Mulle tehtiin joskus isot tutkimukset, ja ällistykseni oli suuri kun tohtori sanoi että mulla on veressä vasta-aine borrelioosiin. Toisin sanoen mua on punkki joskus porannut, itse en kyllä ole huomannut. Lapsuus meni kyllä pitkässä heinässä ja lehmänshitissä kahlatessa.
-93 Sportster, muutosprosentti 16.