Saaristoralli
Saaristoralli
Vielakos semmosta ajetaan vai onkos se tuo sama juttu kuin 6 % rally ? 
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
Re: Saaristoralli
Kyllä Tumppi sitä vielä järjestää: http://www.mctump.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja on siis eri kuin tämä H-DCF:n Juhannusralli. ( 6 % ehkä, mutta ovat kuulemma palkanneet tulkkeja tontille
)
Ja on siis eri kuin tämä H-DCF:n Juhannusralli. ( 6 % ehkä, mutta ovat kuulemma palkanneet tulkkeja tontille
LIFEMEMBERRe: Saaristoralli
jooo kattelin sita tumpin sivuilta nyt, eipa ole mitan infoa tapahtumasta, vasta hapuilevat jarjestajia porukkaan...itse saaristolaisena, ja siihen aikaa en bikerina muistan kylla tuon koko paivan mittaisen pratkien melskeen saaressa kun menivat kodin edestä.
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
eiks me vallu puhuta kuus prossasten
kielta parin keskarin jalkeen ihan sujuvasti
Saaristorallilla on pitkät perinteet.
Olin Rymättylän Vienolassa Saaristorallissa vuonna 1976. Merkki löytyy!
Olin Rymättylän Vienolassa Saaristorallissa vuonna 1976. Merkki löytyy!
LIFEMEMBER
tarkastamme merkin Varkaudesssa ! 
Kyllä sieltä TUMPin sivuilta TÄLLAINEN löytyy
Harmittavasti on väki vähentynyt niin vieraista kuin järjestäjistäkin. Rymättylässä en ollut kokkailemassa mutta Sauvossa ja Kemiössä useana vuonna eikä yleensä moitteen sanaa tullut sapuskoista. Näillä sekapyöräralleilla vaan on ollut muutaman vuoden jonkinlainen pudotuspeli meneillään. Tiettävästi Suomen toiseksi vanhin (Kontion jälkeen) katkeamatta järjestetty ralli (toiset ei tätä hyväksy kun ei ole ollut samassa paikassa)
HD Ultra Limited -21
No juu, katos päiväykset samat kuin hdcf pääralli.
Merkkien tarkistustilaisuus on tietenkin Saaristorallissa Paraisilla!Seamaster kirjoitti:tarkastamme merkin Varkaudesssa !
-
JaakoppiTku2
- Viesti:
Muistakaa myös Kustavin Turska-ralli.
Tässä topic viimevuodelta: http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?p=230865" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä topic viimevuodelta: http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?p=230865" onclick="window.open(this.href);return false;
mista sais semmottee listan jossa on kaikki kylarallit myøs, kuten turskaralli ?
Olisiko tapahtumat osioon mahdollista tehda paivamaara jarjestys ilmoitetuille tapahtumille ?
Olisiko tapahtumat osioon mahdollista tehda paivamaara jarjestys ilmoitetuille tapahtumille ?
-
MrX
Johan siellä on se kalenteri (= linkki kalenteriin).Seamaster kirjoitti:Olisiko tapahtumat osioon mahdollista tehda paivamaara jarjestys ilmoitetuille tapahtumille ?
Siellä on kaikki ILMOITETUT aikajärjestyksessä
Yhdeltä "paikanpitäjältä" kuulin että olis tänä vuonna jo elokuun lopussa.... toivottavasti eiJaakoppiTku2 kirjoitti:Muistakaa myös Kustavin Turska-ralli.
-Päkä-
Aivan, aivan, hyvä systeemi. mää vaan katos tota hdcf kalenteria lueskelin jossa on päärallit....MrX kirjoitti:Johan siellä on se kalenteri (= linkki kalenteriin).Seamaster kirjoitti:Olisiko tapahtumat osioon mahdollista tehda paivamaara jarjestys ilmoitetuille tapahtumille ?
Siellä on kaikki ILMOITETUT aikajärjestyksessä