Kokemuksia tästä tiestä?
Kokemuksia tästä tiestä?
Suunnittelen tässä yhtä juttua. Onkos kukaan teistä ajanut Kreikassa sitä uutta moottoritietä Igoumenitsa - Thessaloniki ?? Googlen karttojen mukaan se on aika erikoinen, tunneleitakin yli 20 kpl, pisimmät jopa 3 km. Jos joku on sen tien ajanut, niin haluaisin kuulla kokemuksia !
Re: Kokemuksia tästä tiestä?
Moi Kekku.
Mä oon ajanu kahteenkertaan edestakas sen saman tien (e90 E2) Viimeks viimekesänä, mut Thessalonikista itään siis toiseensuuntaan. Tie on Erittäin hyväkuntoinen kolikkomaksullinen moottoritie,kauniskin vielä kuin mikä:) tunneleita lie enemmän länteenpäin kun on vuoristoisempaa. Kreikan tilanteen takia vaan "älykkäät anarkistit" ovat spreijanneet KAIKKI tiekyltit läpensätäyteen iskulauseita..
--iivo--
Mä oon ajanu kahteenkertaan edestakas sen saman tien (e90 E2) Viimeks viimekesänä, mut Thessalonikista itään siis toiseensuuntaan. Tie on Erittäin hyväkuntoinen kolikkomaksullinen moottoritie,kauniskin vielä kuin mikä:) tunneleita lie enemmän länteenpäin kun on vuoristoisempaa. Kreikan tilanteen takia vaan "älykkäät anarkistit" ovat spreijanneet KAIKKI tiekyltit läpensätäyteen iskulauseita..
--iivo--
Hymiöt on perseestä
)
Re: Kokemuksia tästä tiestä?
Taitaa olla niin että oli Kreikan tilanne mikä milloinkin niin tuo on enemmänkin maan tapa....eivät putsaa niitä ihan niin nopeasti kuin suomessa, ja ainakin jossain Kreetan vuoristossa suurimmassa osassa merkkejä on luodin reikiä.....iikka kirjoitti: Kreikan tilanteen takia vaan "älykkäät anarkistit" ovat spreijanneet KAIKKI tiekyltit läpensätäyteen iskulauseita..
--iivo--
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!