Victory vs. Harley
Victory vs. Harley
Victory-miehen mukaan kaikki mikä ei ole "kopioitu" heiltä on tehty väärin, mitenköhän
näillä meidän vehkeillä yleensä pystyy ajamaan?
http://www.youtube.com/watch?v=RGkFPUeNUqc" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaikkea kanssa...
näillä meidän vehkeillä yleensä pystyy ajamaan?
http://www.youtube.com/watch?v=RGkFPUeNUqc" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaikkea kanssa...
FXSTS 1991
FLHCS 2022
FLHCS 2022
Re: Victory vs. Harley
Mp-Messuilla katselin ko. pyöriä. "tuoteselosteessa" jossa on pyörän ”strategiset mitat” mainittiin mm. akun jännite mutta ei koneen vääntömomenttia. Erikseen piti asiaa tiedustella ja silti vastaus jäi "hivenen ilmaan killumaan" (tai sitten en vaan ymmärtänyt)
JA ovat ne niin muovisia ja RUMIA
JA ovat ne niin muovisia ja RUMIA
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan.
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan.
-
Das Fette Sau
- Viesti:
Kohtuu lapsellista mainostaa omaansa haukkumalla muita. Pyh, sanon mie moiselle moottorikelkalle (oikeita moottorikelkkoja mitenkään väheksymättä).
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Turhaa on noista hernettä nenään vetää.
Kenen leipää syöt sen lauluja laulat - niin se vaan on.
Ei silti kyllä aina joskus noitten malmikasojen kanssa turatessa on pakko ihmetellä mitä MoCon insinöörien päässä on liikkunut. Esimerkkinä vaikka Big Twinien toisiovedon toteutus hihnalla. Kaikki hyvin niin kauan kuin hihna kestää, mutta jos joutuu vaihtamaan niin se merkkaa puolen pyörän purkamista. Ei olisi varmaan ollut maata kaatava muutos muuttaa toisioveto toiselle puolelle pyörää niinkuin Sportissa ja hihnan vaihto kävisi muutamassa hetkessä.
Ei silti kyllä aina joskus noitten malmikasojen kanssa turatessa on pakko ihmetellä mitä MoCon insinöörien päässä on liikkunut. Esimerkkinä vaikka Big Twinien toisiovedon toteutus hihnalla. Kaikki hyvin niin kauan kuin hihna kestää, mutta jos joutuu vaihtamaan niin se merkkaa puolen pyörän purkamista. Ei olisi varmaan ollut maata kaatava muutos muuttaa toisioveto toiselle puolelle pyörää niinkuin Sportissa ja hihnan vaihto kävisi muutamassa hetkessä.
Mr. Biker vm 2005
Mikä estää muuttamasta, saahan niitä muutospalikoita.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Olen ymmärtänyt että Victory on joka suhteessa modernimpi. Juuri siksi ostin Harrikan.
FXDC -12
Sama vika ja tässä merkissä pysytään... Nostalgia ja patina löytyy tästä merkistä ja vanhoista malleista...Doc kirjoitti:Olen ymmärtänyt että Victory on joka suhteessa modernimpi. Juuri siksi ostin Harrikan.
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Näin juuri! hajutonta ja mautonta soon nykyajan meininki. Kun hurliska jättää parkissa reviirimerkintänsä ja muut siitä vinoilee, niin on siinä hymyssä pitelemistä – ei ne poijaat tajuu..ezmo kirjoitti:Sama vika ja tässä merkissä pysytään... Nostalgia ja patina löytyy tästä merkistä ja vanhoista malleista...Doc kirjoitti:Olen ymmärtänyt että Victory on joka suhteessa modernimpi. Juuri siksi ostin Harrikan.
eli vähän niinku sähkösauna vs savusauna
virheistä oppii???
Tuli asioitua motoseinäjoessa, ja silmään pisti mikälie viktori, mattamusta ja pin staipit. Tais olla joku Nessi malli, ainakin jossain palikassa niin luki. Mutta ei säväytä, on jotenki "keinotekosen" oloinen, eli tarkoitan että rakennetaan jo tehtaalla rahamiehille ns."leijunta" mopo, jolla sitte käydään kerran vuodessa uusissa vihtorin nahkavetimissä , jossain kontiorallissa pyörähtämässä(jos ei sada)
. Sorry vaan, näin mä sen koin.
-90 FXR Super Glide
Ei ole edes pieneen mieleenikään livahtanut ajatusta, että joskus harkitsisin Victory-merkkistä moottorikelkkamuunnosta.
Ei varmaan teknisesti huonompi(kaikki mun mopossa on vanhaa tekniikkaa), mutta ne muut syyt esim porukan yhteekuuluvuus jota myös kutsutaan sosiaalisuudeksi( nykytermein), on tärkeämpiä.
Ei varmaan teknisesti huonompi(kaikki mun mopossa on vanhaa tekniikkaa), mutta ne muut syyt esim porukan yhteekuuluvuus jota myös kutsutaan sosiaalisuudeksi( nykytermein), on tärkeämpiä.
Moderaattorilta toivoisin tälle foorumille "tykkään" painiketta. Muuta ei ylläolevaan ole lisättäväksi.IJHa kirjoitti:Turhaa on noista hernettä nenään vetää.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Isä on aina sanonu ettei moottorikelkkoja ja mönkijöitä tartte.
Mä en ole aiemmin oikein välittänyt victorystä, mutta nyt kun judge tuli ulos niin kyllä se tonne mun talliin mahtuis harrikoitten ja bemareiden sekaan... Vision vois myös olla kiva, ihan vaan sen WTF-tekijän vuoksi. Toivottavasti polaris nyt saa ton inkkarin kanssa jotain hienoa aikaan, kone ainakin on lupaavan oloinen.
Viva Knievel!
Ensin pölötetään että kun kaikki nää vanhat jutut on niin paskoja ja vikaherkkiä. Sitten toisessa lauseessa todetaan että "tätä tarttia mee ollaan käytettey jo vaikka kuin kauan ku se on niin hyvä". Höpö höpö. Jos kehuskelee uudella modernilla tekniikalla ni eikös sitä pitäis sitten jalostaa joka osa alueella. Jos 15vuotta vanhaa starttia ruvetaan uudelleen suunnittelemaan niin varmasti sitä saadaan modernisoitua. Se tuleeko siitä parempi ni on toinen juttu kysymysmerkki.
On toi niin pelleileyä välillä. Keneen voi tollanen markkinointi purra? Oksennus refleksi on mulla lähempänä...
On toi niin pelleileyä välillä. Keneen voi tollanen markkinointi purra? Oksennus refleksi on mulla lähempänä...
-Know your enemy-
Ukkohan mutisee että 39 Nash olis ollu vika ketjuvetoinen auto, itse lukisin 67 ja eteenpäin isot Cadillac Eldoradot näihin. Systeemia on niissä ainakin Esson paarissa kehuttu