Eipä täsä sit auta ku jäädä oottelee, millanen keksintö sieltä hihnalta ulos aikanaan putkahtaa.
Eihän sitä tiiä, vaikka vanhoilla päivillään vielä innostus ostamaan uuden talvimopon tänne.. no se vaatis yllättävää rahavirtaa jostakin, eli tuskin tapahtuu.. mutta ajatuksena OK.
Juu Miikka, mä oon ny vuokrannu näitä isompia=kalliimpia kämppiä, kun niin moni on "luvannut" tulla käymään, ei oo näkyny. Siks ajattelinki, jo ens talveks (tod.näk.), siirtyy sellaseen jossa on vaa tilaa itelle ja jos joku sattuu tulee, nii etitään sit kämppä, ellei paketilla (mikä on kyl ihan hölmöä, koska maksaa ..tusti mut ei tarjoo mitään..) matkaa ja sitä kautta saa majotusta.
(en sen kummmin haluu brassailla tms., mut mulle esim. tää talvi maksaa n. 300€/kk, sisältäen kaikki matkat ja majotuksen. Matkojen osuus tuosta Lieksa-Vantaa-Istambul-Mumbai-Goa edestakas vajaa 600€).
Semmosia, mutta lähden ajeleen kauppaan, fillarilla (opettelen edelleen väärän puolen liikenteessä liikennöintiä, ei ihan helposti ajatus muutu, ku on ajanu 35v((kortillisena)) sillä oikeella puolella..), kauniissa aurinkoisessa kelissä. Hajotkaa pakkaseen!
Zimi