Renkaita Saksasta!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

mustaparta
Viesti:

Renkaita Saksasta!

Viesti Kirjoittaja mustaparta »

www.mynetmoto.com.
Panin jo takarenkaan tilaukseen mutta kysäistäänpä silti onko kellään kokemuksia ko.paikasta?
esim 180/60 r16 Avon maksaa 134.85€ ja rahti Suomeen 25€.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mitä rahtifirmaa saksmannit käyttää?
Deutsche Post vai jotain muuta. :?:
Vieras

Haaparannastahan Sä saisit renkaat verottomina firman ly-tunnuksella.
Alkukesästa 180/55 zr 17 120 euroa.
Mr. Tax-free

Viesti Kirjoittaja Mr. Tax-free »

No ihan samalla tavalla saa firman ly-tunnuksella ilman alv:tä saksasta (joka on muuten 16%)
Vieras

Meinasin vain että Torniosta tulis puolen tunnin lenkki jos hakis renkaan Haaparannalta. Renkaan hintaan kuuluu asennus eikä tulis postikulujakaan.
Matts

Viesti Kirjoittaja Matts »

Anonymous kirjoitti:Meinasin vain että Torniosta tulis puolen tunnin lenkki jos hakis renkaan Haaparannalta. Renkaan hintaan kuuluu asennus eikä tulis postikulujakaan.
Luulen mustaparran tietävän tuon asian kun asuu kivenheiton päässä rajalta.
Tietääkö kukaan mikä on eri valmistajien renkaiden saatavuus Ruotsin puolelta? Laphilainen voisi valaista meitä kun Haaparannassa kulkee?!?!
Aattelin vain kun tuun käymään ensi kesänä siellä sukulaisissa niin voisin renkaat vaihdattaa.
baabomo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja baabomo »

Mites mustaparta maksoit renkaan saksaan,yritin tilata mutta saksmanni halus rahat tilille siirrettävän,en ainakaan itse löytänyt kohtaa mihin ois voinu luottokortin numeron änkeä.

T:jantsa
laphilainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja laphilainen »

No ei taida laphilainen nyt valaistusta julistaa.
Mie ajan autonrenkaalla, joten nehän kestää kuuhun ja takaisin. Eturenkaat olen ostanut Torniosta. Mutta taas toisaalta autonrenkaat ostan Haaparannalta. Ja jos Matts oot tänne päin tulossa niin voihan mie käydä kysymässä hintoja Ruottin puolelta, ei multa mee kotoa kuin viisi minuuttia niin ollaan jo Sveamamman maaperällä.
Matts

Viesti Kirjoittaja Matts »

Joo, kiitti vain. Otan yhteyttä kun aika koittaa. Luulin sinun asuvan siellä haaparuottin puolella. En ollut varma oliko se teidän talli siellä vai suomen vojakkalassa.

T:MH, itekki sieltä.
heritage04

http://www.reifenversand.com/

Viesti Kirjoittaja heritage04 »

Tilasin Reifenversand:ilta saksasta Metzelerin 880:set, eteen 130 ja taakse 150 sekä kahdet sisäkumit.

Tavara tuli viikossa ja kokonaiskulut oli 222e. Maksu luottokortilla.

T. Mikke

Katso: http://www.reifenversand.com/
Mit ihm...

Viesti Kirjoittaja Mit ihm... »

Onko mulla silmissä vikaa, kun en löydä ME 880 -kumia 180/55/17 -kokoisena enää ollenkaan? Edes Metzelerin sivuilta ei löytynyt kuin 18" kokoisena.
Vasta viime viikolla suunnittelin tilausta ja ainakin silloin olin löytävinäni em. koon :?:

Onkohan tämä malli 180/55/17 -kokoisena kokonaan lopetettu? Tietääkö joku?
Terv1

Viesti Kirjoittaja Terv1 »

Mut eikö käytännössä pidä ALV maksaa kuitenkin toiseen maahan?
Ja esim. saksan vero on pienempi kuin suomen..Joten ennemmin maksaa saksaan VAT:n.. Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin..Ajattelin renkaita saksan maalta tilailla, ja jos 16% sais vielä pois niin...
Hihhuli

Viesti Kirjoittaja Hihhuli »

tilattu on kyseisestä paikasta saksasta ja toimi! eli tilaat, tulee sähköpostiin vahvistus ja sitten saat laskun sähköpostiin kun olet vahvistanut. maksat sen pois eu maksuna vaikka netissä ja tulee suoraan kotiovelle viikossa. hinnat n. 50-70euroo halvemmat kuin suomessa rahteineen.

erittäin hyvää palvelua sain
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Terävä1 kirjoitti:Mut eikö käytännössä pidä ALV maksaa kuitenkin toiseen maahan?
Ja esim. saksan vero on pienempi kuin suomen..Joten ennemmin maksaa saksaan VAT:n.. Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin..Ajattelin renkaita saksan maalta tilailla, ja jos 16% sais vielä pois niin...
mä olen tilaillut paljonkin Saksasta / EU:n alueelta. Verot on jo kertaalleen maksettu ja niistä ei tarvitse välittää. Eli yleensä ovat ainakin mun ostoksissa sisältyneet jo hintaan. Kotiovelle on osat tullu. Jenkeistä sitten joutuukin makselemaan vaikka mitä...

CF
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Terävä1 kirjoitti:Mut eikö käytännössä pidä ALV maksaa kuitenkin toiseen maahan?
LY-tunnus meinaa, että tilaaja on firma joka yleensä on ALV-vapaa. Eli jos sulla tai sun kaverilla on firma jonka piikkiin voi tilata ja jotenkin sen sit keplotella kirjanpitoon niin kyl kannattaa, isoissa tilauksissa etu on aika messevä...

Ostettiin aikoinaan Sturm nimisestä firmasta saksasta armeijan ylijäämäkamaa. Eivät myy kuin yrityksille ja isoissa ronteissa, mutta kymmenen maastopukua kun maksaa 20 euroo niin ei voi paljoa hintaa moittia...

Siellä oli jotain pyöräpiirejäkin kiinnostavaa kamaa alkaen teltoista, saappaista yms. Vaikkapa DDR:n armeijan viraliset jatsarit 3 euroo pari. On päällekumitettua nahkaa, kestää keliä mutta näyttää nahkasaappaalta.Ollut mulla paskankelin ajokenkinä jokusen vuoden ja oon tyytyväinen.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vastaa Viestiin