lämppärit kahvaan
lämppärit kahvaan
vanha juttu mutta mistä niitä kahvalämppärielementtejä löytyikään?
Nyt on omat ja vaimon sormet siinä iässä että tekniikka kehiin.
Olikos ne H-D:n omat aikas hinnakkaat vai muistanko väärin?
Nyt on omat ja vaimon sormet siinä iässä että tekniikka kehiin.
Olikos ne H-D:n omat aikas hinnakkaat vai muistanko väärin?
Re: lämppärit kahvaan
Itae olen ollut tyytyväinen Custom Chromen kahvoihin, laitetaan siis orkkisten tilalle. Kolme kautta ovat kahvat ainakin kestäneet, helppo siisti asennus, muistaakseni maksoivat alta satasen (CustomChromen luettelosta löytyy netistä haulla "Heated grips 683522").
HD:n alkuperäisia monet haukkuvat, kuulema kalliit eivätkä kestä, itse en tiedä tästä.
Aiheesta perinpohjaista keskustelua:
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=48381
HD:n alkuperäisia monet haukkuvat, kuulema kalliit eivätkä kestä, itse en tiedä tästä.
Aiheesta perinpohjaista keskustelua:
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=48381
Ite olen asentanut lämppäreitä muutaman kymmenen sarjaa, kaikki olleet Dicen(22mm tangolle nro OCT-270, tuuman tangolle vaikka CUN-001) valmisteita, allrightista saa, paria eri mallia löytyy. Taatusti halvempia kuin CC:n tuotokset. Vuosien saatosta muistan kaksi hajonnutta yksilöä.
Niitä saa kaikilta motskarikauppiailta. Vaihtoehtoja on myös hillitön määrä. Googleta vähän niin pääset perille tarjonnasta. Ainoa mitä EN suosittele ovat HD:n omat. Ne ei todellakaan kestä ja ovat erittäin jäykät käyttää.
Sellaiset kahvakumien alle asennettavat pelkät kalvot ovat hiukan hempuloita. (Ja taas alkaa hirmuinen väittely
) Suosittelen laittamaan lämpökahvat.
Sellaiset kahvakumien alle asennettavat pelkät kalvot ovat hiukan hempuloita. (Ja taas alkaa hirmuinen väittely
LIFEMEMBERRe: lämppärit kahvaan
Mulla on ollut 4 kesää pyörässä kiinni nämä http://www.coolride.de/en/Shop/Grip-Hea ... ndard.html" onclick="window.open(this.href);return false; enkä ole katunut. Käyttökytkimen saa laitettua H-Dn lisävarustekytkimen paikalle niin mitään ei jää näkymään ulospäin. Ainoa haittapuoli on etteivät lämpene heti, menee muutama minuutti, muttei ole mulle ollut ongelma.
Romutettu tiekuningas
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 03:19 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
drago, Miten sait nämä asennettua? Liimasitko vai laitoitko tolla pulttauksella päästä? Muistatko kuinka pitkät nämä "patruunat" on? Meneekö yli kahvojen mitan?drago kirjoitti:Mulla on ollut 4 kesää pyörässä kiinni nämä http://www.coolride.de/en/Shop/Grip-Hea ... ndard.html" onclick="window.open(this.href);return false; enkä ole katunut. Käyttökytkimen saa laitettua H-Dn lisävarustekytkimen paikalle niin mitään ei jää näkymään ulospäin. Ainoa haittapuoli on etteivät lämpene heti, menee muutama minuutti, muttei ole mulle ollut ongelma.
Katsoin noiden heat demonien asennus videon ja vaikuttavat liian heppoisilta mun makuun. Lisäksi luulen että on aika tuskaa vetää kaapelia pitkässä tangossa jossa paljon tiukkoja kulmia ja jo nyt piuhat sisällä. Vaikka toki piuhat pitääkin poistaa ennen noita dragon postaamiakin. Suomesta löytyy samantyyliset mut hinta oli 149€...
-Luna
FXSTD -00
- Peacemaker76
- Viesti:
Heat Demonit ollut fillarissa nyt pari vuotta, enkä voi liiaksi kehua. Heppoisilta voi vaikuttaa, vaan miksi tuossa lämmittimessä pitäisi olla ylimääräistä massaa lämmitettäväksi? Tangossa sitä on jo riittävästi. Patruunat pysyvät tangossa ilman vippaskonsteja "jousivoiman" ansiosta. Virtakytkin on mukavan huomaamaton, ja tehon ilmaisevat ledit varsin hyvä ratkaisu.
Asennus oli aika helppo, itse tinailin kaikki liitokset ja kutistesukka päälle. Fat Barin kanssa huomioisin että virtakytkimen soviteura tangon paksunnoksen kanssa sopii yhteen. Fatbobissa ei aivan sopinut ja koko kahvapaketti siirtyi kiristettäessä pari milliä ulospäin. Kosmeettinen juttu mutta kivempi tarkistaa ja dremelöidä ennen kuin on tuppi liimattu kiinni
Käytännössä lämpiäminen kestää hetken, ja sitten voikin pudottaa tehot ykköselle (tai kylmällä kelillä kakkoselle), riittää hyvin pitämään näpit lämpimänä ja mikä tärkeintä, sai säilyttää noi orkkistupet joihin olen jostain syystä kiinnyt
Suosittelen Heat Demoneita, halvat, helpot, kestäväksi osoittautuneet ja haluttaessa säilyttävät orkkislookin.
Asennus oli aika helppo, itse tinailin kaikki liitokset ja kutistesukka päälle. Fat Barin kanssa huomioisin että virtakytkimen soviteura tangon paksunnoksen kanssa sopii yhteen. Fatbobissa ei aivan sopinut ja koko kahvapaketti siirtyi kiristettäessä pari milliä ulospäin. Kosmeettinen juttu mutta kivempi tarkistaa ja dremelöidä ennen kuin on tuppi liimattu kiinni
Käytännössä lämpiäminen kestää hetken, ja sitten voikin pudottaa tehot ykköselle (tai kylmällä kelillä kakkoselle), riittää hyvin pitämään näpit lämpimänä ja mikä tärkeintä, sai säilyttää noi orkkistupet joihin olen jostain syystä kiinnyt
Suosittelen Heat Demoneita, halvat, helpot, kestäväksi osoittautuneet ja haluttaessa säilyttävät orkkislookin.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Menee vähän asian sivuun, mutta tinaaminen ei välttämättä ole aina hyvä juttu. Tinattu liitos on arka tärinälle ja katkeaa helposti.itse tinailin kaikki liitokset
LIFEMEMBER- Peacemaker76
- Viesti:
Totta, mulla onkin vuosien saatossa kehittynyt lyömätön tekniikkaVallu kirjoitti:Menee vähän asian sivuun, mutta tinaaminen ei välttämättä ole aina hyvä juttu. Tinattu liitos on arka tärinälle ja katkeaa helposti.itse tinailin kaikki liitokset
Johtojen karvat vastakkain, työnnetään toistensa väliin ja kieritetään tiukaksi paketiksi. Pistoolikolvilla kunnolla lämpöä ja sopivasti tinaa sekaan (ei siis mitään kamalaa klönttiä). Pistoolikolvi on loistava, ei tule kylmäjuotoksia kovin helposti, ja tuollainen paketti ei aivan helpolla katkea. Liimaava kutistesukka vielä päälle.
- Mauri -
Toi kutistesukka on hyvä olla, se pitää liitoksen kuosissa ettei pääse nitkumaan poikki siitä juotoksen vierestä.Vallu kirjoitti:Menee vähän asian sivuun, mutta tinaaminen ei välttämättä ole aina hyvä juttu. Tinattu liitos on arka tärinälle ja katkeaa helposti.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
Asensin mukana tulevalla epoksilla paikoilleen, muistini mukaan ovat melkolailla kahvojen mittaiset. Mukana tulevat kaapelit ovat laadukkaat silikonipäällysteiset, muutenkin on asialliset. Olen keskustellut muutaman kerran valmistajan (tj. yhden miehen firma) kanssa, on asiallinen kaveri, seisoo tuotteidensa takana.Luna kirjoitti: drago, Miten sait nämä asennettua? Liimasitko vai laitoitko tolla pulttauksella päästä? Muistatko kuinka pitkät nämä "patruunat" on? Meneekö yli kahvojen mitan?
-Luna
Romutettu tiekuningas
Kiitos mielipiteistä. Linkit ja vinkit huomioiden oletan että pöristämme keväällä lämpöisin sormin. 
Mulla olis ylimääräset Dicen elementit jotka voisin myydä pois. Jos kiinnostaa heitä YV:tä.
-Luna
-Luna
FXSTD -00
HD:n hajonneiden tilalle en uusia laittanut; juurikin syystä että ei pöristelty lämpimin sormin..Kämmenet kyllä hikosi mutta sormet kun on aina hieman irti tangosta pysyivät kylminä. Toki olivat paremmat kuin kokonaan ilman.kkmaisala kirjoitti:Kiitos mielipiteistä. Linkit ja vinkit huomioiden oletan että pöristämme keväällä lämpöisin sormin.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02