Liittyisinkö tähän HDCF porukkaan?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
norsunkorva
Viesti:

Re: Liittyisinkö tähän HDCF porukkaan?

Viesti Kirjoittaja norsunkorva »

mcjusa kirjoitti:
norsunkorva kirjoitti:
Vähän kyllä tietysti aluksi oli "kuulolla" minkäoloista perhettä täällä pyörii; ihanko on "pantiitoksia" ja "helevetin enkelilöitä" koko porukka vaiko ihan "normaaleja kakspyöräsillä ajavia immeisiä" :? ?
Niitäpä tuntuu olevan :P
Mitä eroa on normaaleilla ihmisillä ja pantiitoksilla ynnä muilla ja mistä sinä ne erotat foorumilla?
Nekö alakaapi taas nää meikäläisen "kevennykset" ..Pohjanmaan Ainoalle Tosikolle ..tökkiä :lol: :lol:
Pitkäänhän tuossa jo mänikin :lol: :lol:
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

Keventää saa, niinhän maikkarin uutisetkin tekee. Pientä rajaa kuitenkin, pliis.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 02:41 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

hdlate kirjoitti: pitäs olla semmosia ajeluhommia, niinku esim. route66 ajelukin oli. Eli ajetaan porukalla, ilman että tarttis heittää ns. känniä päälle.
Kyllä niitäkin ajeluita onneksi on eikä siellä perilläkään ole pakko tehdä mitään, mitä itse ei halua. Minäkin olen joka paikassa ja aina selvinpäin, eikä tuo ralleihin osallistunminen ole siihen kaatunut 8)

Onhan noita 0 o/oo merkkejäkin (tjsp) joillain liivissä, minulla ei ole, kun en käytä liivejä, mutta jos käyttäisin, sen voisin vaikka ommellakin :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
jman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jman »

Kesä takana HD:lla, nautinnollisia kilometrejä joista viimeiset isänpäivänä. Nyt pyörä tallissa suurelta osin purettuna, jotta saapi yhtä ja toista tehtyä ovella jo liki kolkuttavaa ajokautta silmälläpitäen. Olen erittäin tyytyväinen että ostin viimeinkin Harleyn - kauan se vei, mutta parempi myöhään, sano. Kun kesään ei onneksi osunut kohdalle kuin yksi törppö joka päätti ajaa kolmion takaa päälleni, voisin väittää varsin onnistuneeksi ensimmäiseksi ajokaudeksi Harleyllä.
Minulle pyörällä ajo on aina ollut henkilökohtainen juttu. Ymmärrän toki että huoltomanuaalin kanssa ruuvaaminen voisi sujua jouheammin yhteistallilla tai jos olisi joku jo aiemmin vastaavia ropaamisia tehnyt kaveri apuna, mutta kuitenkin haluan nämäkin jutut tehdä omin nokkineni, minun pyöränihän se on. Itse asiassa ensimmäisiä mitä Harleyn ostettuani mietin oli japsipyörän kanssa tutut säädöt: kaasariEn säätö, sytkän säätö, venojen säätö... Ja totesin etteipä näköjään tarvi moisista murehtia!

Jotain olen ehtinyt jo tältä palstalta kyselläkin, ja asiallisia vastauksia saadakin, ja Motopedian löytäminen oli myös hieno juttu. Ehkä jossain kohtaa osaan ja voin vastavuoroisesti jollekin jotain vastatakin, toivottavasti.
Kuten lie kaikilla harrastepalstoilla, ja harrasteissa, monenmoista sukankuluttajaa kai sitä tähänkin joukkoon mahtuu, ja mikä sen hienompaa, kun kaikki ovat kuitenkin löytäneet yhteisen kullekin jollain tapaa tärkeän jutun - Harley Davidsonin. Kaikkineen, alan kauppiaisiinkin mitä olen ollut yhteydessä, tuntuu että turhanpäiväinen pingottaminen ei kuulu sen kypärän sisään joka Harleyn kyydissä kulkee, ja se juuri on upeaa: elämästä nauttimisestahan tässä on kyse, jokaisesta jäljellä olevasta henkäyksestä, vaikka joskus se kärpänen sinne nieluun kulkeutuisikin. Jos olen mielestäsi väärässä, älä suotta vaivaudu korjaamaan harhaani.
Vaikka edellä jo mainittiinkin, ettei kannatusjäseniä kaivata, ajattelin nyt ainakin kannatuksen (tämä palsta ja Motopedia ja yhdistyksen järjestämä toiminta) vuoksi jäsenanomuksen alkavan vuoden ensimmäinen päivä rustata. Lähdenkö ralleihin ja käytänkö jäsenetuja, en tiedä, aika näyttää, mutta ainakaan en meinaa stressata siitä että saanko henkilökohtaisesti rahalleni varmasti vastinetta, kun ei kuitenkaan tuon isommasta summasta ole kyse eikä jäsenyys toisaalta minua mihinkään myöskään pakota.

Sori pitkä ja turhanpäiväinen näppäimistön kautta kulkenut ajatusvirta, mutta itsepä päätit lukea, jos tähän asti pääsit. Lyhyemminhän olisin voinut asian myös ilmaista: "minä ainakin meinasin liittyä". 8)
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Liity vaikka heti, jäsenyys on voimassa samaan hintaan ensivuoden loppuun. Kymmenen vuoden kuluttua sillä on merkitystä oletko liittynyt 2012 vai 2013. :mrgreen:
Kuva LIFEMEMBER
stmooses
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stmooses »

Heips!
kannattaa liittyä hdcf , kaikkea kivaa tiedossa.MUTTA nyt kun pääsin koneelle , kun työt rajoittaa ja kommentteja on näköjään taas tullut aluksi joltain epämääräsiltä ålåmölöå kerholaisilta. olen miettinyt jospa kehitettäisiin positiivisessä ilmapiirissä ajatusta että kerhoon liittyvä tekisi talkoo työtä esim. 1-3 krt tapahtumissa ennen kuin hyväksyttäisiin jäseneksi. perusteluna sanoisin että välillä näkee todella törkeää käyttäytymistä esim. grilli jonoissa vaan sen takia että on hd ja hdcf merkki rinnassa.
AIKA MUUTTUU MINÄ EN
edelleen Mukava Mooses
jos haluaa soitta suoraan Hannu Saario p.0400-719730 vastaan järkevään aikaan good night
Kiwi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Ite oon ollu ekassa rallissa -92, kerhoon liityin "vasta" -09 kun ostin Buellin ja oottelin korttia. Enkä väitä että pitäis olla kriteereitä, joukkoon kuulumattomat tai sopimattomat eivät yksinkertaistettuna kuulu/sovi joukkoon, joten lähtevät siitä pois.
Taata
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Taata »

jorgegoodman kirjoitti:Miksi minun kannattaisi liittyä tähän kerhoon? Mitä ovat ne hyvät syyt ja edut että liittyisin porukkaan? Ja entäs sitten ne negatiiviset puolet, niitäkin mielipiteitä joiltakin löytyy varmasti?

Laitan tuonne ostetaan palstalle ilmoituksen jossa ostaisin kerhon jäsenlehtiä ja tutustuisin vähän sen tarjontaan yms.
Näin mittavan henkisen päätöksen ja tuntuvien taloudellisten menetysten kanssa ei pidä tehdä hätiköityjä päätöksiä. Suosittelen perusteellista selvitystyötä ja huolellista harkintaa. :!: :!:

Mielipiteitä onkin jo kertynyt tähän keskusteluun, ehkä ei vielä ihan kaikkien tuhansien jäsenen mutta monta sivua kuitenkin.

Itse olen ollut jäsen vasta muutaman vuoden ja kokemukseni on vähäinen, enkä oikein osaa laittaa edes "vaakakuppiin" hyviä ja huonoja puolia.
Minulle kun kyse on harrastuksesta johon kuuluu moottoripyörä (varsin mieluinen sellainen) eikä niinkään varsinaisesti kuuluminen johonkin tiettyyn ”porukkaan”.
Omaa osallistumistaan eri tapahtumiin on ihan helppo säädellä, kuten parhaaksi katsoo.
Minä olen tehnyt kuten olen mukavaksi kokenut ja mahdollisuudet ovat myötä antanee. Mukavaa on harrastella. :D
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan. :)
arska66

Viesti Kirjoittaja arska66 »

Moro
Mä vaihdoin cadillacin harrikkaan viime syksynä pitkän harkinnan jälkeen. Perheellisenä ei ole ollu varaa pitää kaikkia vekottimia yhtäaikaa, mutta nyt kun penskat on tossa aikuisiän kynnyksellä "17ja18" ja niillä on omat juttunsa niin ajattelin että nyt tai ei koskaan ja -90 fxrs tuli taloon. En ole vielä liittynyt HDCF porukkaan,mutta eiköhän teitä samanlaisia taviksia jotka kiikunkaakun saa arjen pysymään kasassa ole siellä muitakin, joten harkinnassa on. Vielä kun sais ton meidän mamman tonne kyytiin keikkumaan niin mikäs tässä.
Oli muuten muutaman pyörättömän vuoden jälkeen melkein orgastista päästä mutkatielle naatiskelemaan :lol:
Arska
hdlate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdlate »

arska66 kirjoitti:Moro
Mä vaihdoin cadillacin harrikkaan viime syksynä pitkän harkinnan jälkeen. Perheellisenä ei ole ollu varaa pitää kaikkia vekottimia yhtäaikaa, mutta nyt kun penskat on tossa aikuisiän kynnyksellä "17ja18" ja niillä on omat juttunsa niin ajattelin että nyt tai ei koskaan ja -90 fxrs tuli taloon. En ole vielä liittynyt HDCF porukkaan,mutta eiköhän teitä samanlaisia taviksia jotka kiikunkaakun saa arjen pysymään kasassa ole siellä muitakin, joten harkinnassa on. Vielä kun sais ton meidän mamman tonne kyytiin keikkumaan niin mikäs tässä.
Oli muuten muutaman pyörättömän vuoden jälkeen melkein orgastista päästä mutkatielle naatiskelemaan :lol:
Arska
Täällä nousee käsi, siis samaa jengiä joka juuri ja juuri saa arjen pysymään kasas(jouduin laittaa Falconin myyntiin :( ).
-90 FXR Super Glide
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Kiwi kirjoitti:Ite oon ollu ekassa rallissa -92, kerhoon liityin "vasta" -09 kun ostin Buellin ja oottelin korttia. Enkä väitä että pitäis olla kriteereitä, joukkoon kuulumattomat tai sopimattomat eivät yksinkertaistettuna kuulu/sovi joukkoon, joten lähtevät siitä pois.
Rallin nuorin, oletan :D
moderattori

Romu rauhoittaa!
SG-Rider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SG-Rider »

arska66 kirjoitti:Moro
Arska
:lol: Caddy vaihtui täälläkin pyörään, mutta enemmän kyllä kokeilunhalusta kuin pakosta. Caddy oli mulla 12v ja funtsasin että nyt on aika kokeilla jotaa muuta ja vaihdoin helmikuussa 8O Caddyn Harleyhin ajamatta pyörällä metriäkään 8O, ymmärrettävistä syistä.. Kuulin sentään kuinka pyörä kävi, komeasti yhdellä pytyllä kun vaihtarikaveri oli jostakin syystä käytellyt pyörää pakussa matkan varrella, eikä tietenkään lämpimäksi asti... Mutta jakari pysyy kourassa ja hinnoista päästiin sopuun niin pyörä jäi mun talliin ja parin päivän päästä kaveri ajoi Caddyn uuteen kotiin, vajaat 300km helmikuussa :lol:
No, kevät siinä pyörää ihmeteltiin ja pieniä ulkonäkömuutoksia tehtiin, parsittiin jotain pieniä puutoksia, ja laitettiin kone käymään molemmilla pytyillä. Eipä muuta kun tulpat vaihtoon.. :D
Pyörä on mallia soolo, ja emäntä saatiin mukaan matkaan imukuppijakkaralla, ja innostus tarttui häneenkin. Tai ehkä vois sanoa ettei tuo imukuppijakkara-pyöräily ollut mukavimmasta päästä :lol: Nyt on 2 pyörää tallissa, toinen kylläkin Honda..
HDCF:n jäseneksi liityin hetken foorumia ja kerhon sivuja lueskelleena, eikä tämä nyt mikään suuri taloudellinen menetys nyt ainakaan ole :wink: . Rennonletkeää jutustelua foorumilla, tapahtumiin en ole (vielä) osallistunut, osittain työn takia. Vuorotöissä ei ole viikonloput vapaat kuin aniharvoin, vaikka vapaata muuten oliskin. Mutta mennään maaston mukaan, osallistutaan kun tilanne/työt sallii ja intoa riittää :wink:
FXD -01
lyhdet

Viesti Kirjoittaja lyhdet »

Hyvää JOULUA JUNTIT, ootte te kusipäisyydestänne huolimatta aivan saatanan hyvää porukkaa.
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

Pertti kirjoitti:
Kiwi kirjoitti:Ite oon ollu ekassa rallissa -92, kerhoon liityin "vasta" -09 kun ostin Buellin ja oottelin korttia. Enkä väitä että pitäis olla kriteereitä, joukkoon kuulumattomat tai sopimattomat eivät yksinkertaistettuna kuulu/sovi joukkoon, joten lähtevät siitä pois.
Rallin nuorin, oletan :D
Eikös se ollut sisaruksista Jenni, joka oli parin päivän ikäisenä rallissa. 8)
Vastaa Viestiin