Prätkä maalaaria?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

RUSTO
Viesti:

Prätkä maalaaria?

Viesti Kirjoittaja RUSTO »

Koitetaas löytyskö tätä kautta...eli...!!!

Tarttis löytää pätevä kynäruiskumaalari mielellään Mikkeli + 100 km alueelta.
Jos straipitkin onnistus aina parempi...!

T:Jarski
H-D FLHTCUI ULTRA CLASSIC GLIDE "BLACK EAGLE"

"EVERY MAN DIES, BUT NOT EVERY MAN REALLY LIVES"
jman
Viesti:

Re: Prätkä maalaaria?

Viesti Kirjoittaja jman »

Passaakohan tätä ketjua lainata: sama kysymys, mutta eri alue? Toivottavasti. 8)

Minulla olisi maalarille tarvista Tampereella. Vinkit ovat tervetulleita.
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

T:mi Mach, Joutseno
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Spöke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spöke »

Siilinjärveltä;
http://www.lauks.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-Spöke-
LIVINGSTONE CHOPPERS
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
Vellu71
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vellu71 »

mcjusa kirjoitti:T:mi Mach, Joutseno
Kannattaa kysyä hinta ensi. EI IHAN HALVIN olematta kuitenkaan paras

Oman shovelin maalautin tuolla "naapuri" sedällä. Lasku oli pieni yllätys. Sen jälkeen olen käyttänyt muita.
Toki kuvia osaa kyllä maalata.

Kysyhän tätä http://www.kasipasi.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ainakin omasta mielestäni osaa hommansa
jman
Viesti:

jman kirjoitti:Passaakohan tätä ketjua lainata: sama kysymys, mutta eri alue? Toivottavasti. 8)
Niinhän sitä tuli sitten lainattua otsikkoa pikemmin kuin itse kysymystä - kuka niitä itse juttuja lukee, kun lööpeilläkin pärjää... Minä olisin tyytyväinen ihan vaan hyvän maalarin löytämiseen, ei tarvi olla kynäruiskutaitoa kunhan maski/väriraja ja pinta olisi siistiä jälkeä.

Olisikohan näille erilaisille osaajille / liikkeille / yms paikallaan jonkun pahasta tekemispulasta kärsivän pykätä sellainen pysyväinen ketju, jossa olisi kelvoiksi havaittuja maalareita, kromaamoja yms alueittain yhteystietoineen?
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 10:24 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
jman
Viesti:

Juu, ei varmaan.
Meinasin että tuollaisen listan voisi koostaa se "joku" jolla olisi tekemispulaa. Ei siis niitä osaajia, vaan niiden palveluja tarvitsevia auttaakseen. :wink:
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Motopediassa on oikein sellainen palveluosio jo valmiina, jossa on erialojen osaajille tilaa. Maalareita siellä on muutama.

Mulle voi sähköpostilla vinkata firmaa tai yksityistä osaajaa, niin lisään listalle.
Jos mestari on yksityinen, olisi varmaan hyvä varmistaa etukäteen, saako tietoja laittaa näkyviin.
Sellainenkin käy, että laitetaan pelkkä puhelinnumero ja paikkakunta.

moderaattori@hdcf.fi
moderattori

Romu rauhoittaa!
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

Vellu71 kirjoitti:
mcjusa kirjoitti:T:mi Mach, Joutseno
Kannattaa kysyä hinta ensi. EI IHAN HALVIN olematta kuitenkaan paras

Oman shovelin maalautin tuolla "naapuri" sedällä. Lasku oli pieni yllätys. Sen jälkeen olen käyttänyt muita.
Toki kuvia osaa kyllä maalata.

Kysyhän tätä http://www.kasipasi.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ainakin omasta mielestäni osaa hommansa
Ei kukaan ole profeetta omalla maallaan, tämä suomalainen kateus on paha. Ymmärtääkseni tässä ei kyselty halvinta, vai onko se aina automaattisesti keriteerinä. Parasta ei ole vielä edes pantu alulle ja tuskin koskaan pannaankaan. Kynäruiskumaalaus on mielenkiintoinen ala, yksi tykkää toisen maalauksesta, toinen jonkun muun. Esim. tässä meidän lähistöllä on puolenkymmentä "taitajaa", kaikilla omat kannattajansa.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

mcjusa kirjoitti: Ymmärtääkseni tässä ei kyselty halvinta, vai onko se aina automaattisesti keriteerinä
Tuohon automaattisuuteen en ota kantaa, mutta maalauksen hinnoista hieman kommenttia. Tuntuvat nuo maalarit heittelevän hintoja aika hatusta, kun normaali peltisetin maalaus voi maksaa 200-1000 euroa eikä se tonnin maalari välttämättä tee parasta kuitenkaan.

Tunnen muutamia malareita ja yksi, jolla mm. tuo kuvan rautis on aikoinaan sopuhinnalla maalattu (maali on valkoinen, raidat ja kuvat tein itse teippaamalla) on nykyään hyvin työllistetty vakuutusyhtiöiden piikkiin peltikorjauksia maalaavana. Häneltä ei niin pientä tilkkua taida löytyäkään maalattavaksi, ettei hinta olisi 600e + alv tai enemmän. En nykyään viitsi enää edes kysellä häneltä, kun hinta tulee miten sattuu ja jälki on nykyään sitä kolarikorjauslaatua :roll: Eli jos kaverilla on paljon töitä, eivät nämä pyörien maalukset heitä paljon innosta, tai sitten hinta on sellainen, että kannattaa tehdä, vaikkee kiinnostakaan :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Jorg

Viesti Kirjoittaja Jorg »

Hämeenlinnassa.
Facebookissa löytyy osoitteesta: https://www.facebook.com/DesignAnzelika?ref=ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Onnistuu myös straippaukset.
jman
Viesti:

Pertti kirjoitti:Motopediassa on oikein sellainen palveluosio jo valmiina, jossa on erialojen osaajille tilaa. Maalareita siellä on muutama.

Mulle voi sähköpostilla vinkata firmaa tai yksityistä osaajaa, niin lisään listalle.
Jos mestari on yksityinen, olisi varmaan hyvä varmistaa etukäteen, saako tietoja laittaa näkyviin.
Sellainenkin käy, että laitetaan pelkkä puhelinnumero ja paikkakunta.

moderaattori@hdcf.fi
Hienoa että tämänkin asiaan eteen on täällä vaivaa jo nähty!
Marko Nykänen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Nykänen »

Allekirjoittanut, Pieksämäellä. Kuvagalleria löytyy allekirjoituksesta. Hinnat tapauskohtaisesti, luonnollisesti. Jotkut haukkunu liian halvaks, kerran oon kuullu myös liian kalliista. Mikkää ei oo ikinä hyvä. Useimmiten hinnat saanu sovittua etukäteen ja mahdollisista lisäkustannuksista ilmoitettu. Kaikki ei oo aina ees hintaa kysyny, osia luovuttaessa varovasti saanu sit ehottaa että josko sitä tämän verran sais... Eikä yksikään asiakas ole ainakaan päin naamaa ilmaissut tyytymättömyyttään työn/käden jälkeen, mitä lie sitten todellisuus. Itse olen hyvin harvoin tyytyväinen omiin kötöstyksiini, mutta niin kai se on useimmilla maalareilla yms. alan harjoittajilla.

Tmi on perustettu, joten kuitit seuraa mukana, halusit tai et. Kaikki hinnat mitä suustani päästän ovat alvillisia oman elämäni helpottamiseksi.

Alla muutama esimerkkikuva, joihin olen vähiten tyytymätön... Klikkaamalla isommaksi.

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
Grasschopper1

Viesti Kirjoittaja Grasschopper1 »

jman kirjoitti:Passaakohan tätä ketjua lainata: sama kysymys, mutta eri alue? Toivottavasti. 8)

Tampereella SH-Autofixi,Eturuskonkatu 1,halli 47.Tekee riittävän hyvää jälkeä ja hinnat olleet neuvoteltavissa ja erittäin harrastaja ystävällinen maalari.Pari kaveria on maalauttanut pyörän osia ja itse olen autoa maalauttanut tuolla.Jos tosiaan hinta on suuri tekijä,voin suositella. p.040-7317240
Vastaa Viestiin