nim. Asiallista neuvoa kaipaava...
Re: nim. Asiallista neuvoa kaipaava...
Muistakaahan kaikki antaa TC-moottoreille reilusti kierroksia, ettei vaan jakopää porsi. Silloinhan sitä jo ollaankin vääntöalueella ja tulee sellainen japsimainen fiilis 
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
On tää keskustelu taas vähän surkuhupaisaa täällä. "mun mopo on parempi ku teidän mopot, TC:t on japsipaskoja ja Sportsterit tyttöjen ja homojen pyöriä, mun isi on kovempi kun sun isi "
"Alkoholista tulee hyvä olo. Asiat tuntuvat luistavan." -Varjoja paratiisissa
Nii onki, mistä tiesitSam01 kirjoitti:On tää keskustelu taas vähän surkuhupaisaa täällä. "mun mopo on parempi ku teidän mopot, TC:t on japsipaskoja ja Sportsterit tyttöjen ja homojen pyöriä, mun isi on kovempi kun sun isi "
Joo, eiköhän kaikki tunne miten sillä omalla pyörällään ajaa, kakkosella satasta vai mite se ny olikaa...
Varmaanki se pitäs mennä kakkosella jo 200 sam01 mielipiteen myöten, harmi ku isä on kuollu, olis varmaan ollu kovempi jätkä ku muittenKiwi kirjoitti:Nii onki, mistä tiesitSam01 kirjoitti:On tää keskustelu taas vähän surkuhupaisaa täällä. "mun mopo on parempi ku teidän mopot, TC:t on japsipaskoja ja Sportsterit tyttöjen ja homojen pyöriä, mun isi on kovempi kun sun isi "![]()
Joo, eiköhän kaikki tunne miten sillä omalla pyörällään ajaa, kakkosella satasta vai mite se ny olikaa...
H-D FXSTC Softail -93
Joo taitaa tässä ketjussa lenkit olla lopussa...sais varmaan lukita.
Ai onko talvi muka tulossa? 
Viihteen puolella on jo jonkin matkaa menty, mutta kun chatin puolella ollaan ja Harrikoissakin on pysytty, kattellaan vielä.Peeppe kirjoitti:Joo taitaa tässä ketjussa lenkit olla lopussa...sais varmaan lukita.
T. moderattoripertti
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
- norsunkorva
- Viesti:
Itse tän linkin aloittaneena olen samaa mieltä edellisten kanssa. Kiitokset raadille neuvoista pyörän hankintaan liittyen vielä kerranPertti kirjoitti:Peeppe kirjoitti:Joo taitaa tässä ketjussa lenkit olla lopussa...sais varmaan lukita.
Palaillaan asiaan jatkossakin täällä palstalla kun antaa aihetta. "Vehkeitten vertailu" määrättyyn rajaan asti kuuluu tietenkin homman luonteeseen. Faktat ja mieltymykset ei vaan aina kohtaa.
Turha "härkkiminen" on typerää. "Pohojanmaan pojalle" terveiset että kunhan vielä kasvat..huomaat että
uho se iän myötä laantuu
Oppii nöyräksi
Arska
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Kun kyselee kommentteja, vastaukset ei aina ole kysyjälle mieluisia. Gold Wing porukassa voi tilanne olla toinen, en tiijä enkä haluakkaan tietää. Mikä sitten on härkkimistä ja mikä ei. Toiset kestää ja toiset ei yhtään. Savossa ei sanota mitään suoraan, pohjanmaalla on hieman toinen meininki. Ota se herne pois nenästä, ei harrastuksen vuoksi kannata verenpainetta nostaa.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Savossa vastuu siirtyy aina kuulijalle.....mcjusa kirjoitti: Savossa ei sanota mitään suoraan, pohjanmaalla on hieman toinen meininki.
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
- norsunkorva
- Viesti:
mcjusa kirjoitti: Savossa ei sanota mitään suoraan, pohjanmaalla on hieman toinen meininki. Ota se herne pois nenästä, ei harrastuksen vuoksi kannata verenpainetta nostaa.
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Morjensta
Tässä kans ensimmäisen harrikan hommanneena,3 jenkin, monen japsipyörän, lukuisien eurokinnereiden, 1 brittipyörän, ja jopa John Deeren jälkeen tuntuu vähän kummalta että kuppikuntia löytyy täältäkin
Mutta kai se on elämää...
Arska
Tässä kans ensimmäisen harrikan hommanneena,3 jenkin, monen japsipyörän, lukuisien eurokinnereiden, 1 brittipyörän, ja jopa John Deeren jälkeen tuntuu vähän kummalta että kuppikuntia löytyy täältäkin
Arska
Mitä ihmeen kuppikuntia? Mehän ollaan yhtä suurta perhettä. Ja ainahan perheissä nahistellaan.
Ja mitä tulee pohjalaisten suoruuteen, niin aina tulee nenä kipeeksi kun niille sanoo suoraan niinku asia on.
Ja mitä tulee pohjalaisten suoruuteen, niin aina tulee nenä kipeeksi kun niille sanoo suoraan niinku asia on.
LIFEMEMBERRe: nim. Asiallista neuvoa kaipaava...
Onneksesi et kertonut, kenen nenä ja mistä syystäVallu kirjoitti:Mitä ihmeen kuppikuntia? Mehän ollaan yhtä suurta perhettä. Ja ainahan perheissä nahistellaan.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Ei se ylivieska ihan pohjanmaalaisuuden syvintä ydintä taida olla.mcjusa kirjoitti: pohjanmaalla on hieman toinen meininki.
http://www.mc-jusa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.