TwinCam 88 nokkaketjun kiristin

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

hdjokke
Viesti:

Re: TwinCam 88 nokkaketjun kiristin

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

Mulla taasen 20 000 kilometrissä eivät olleet kuluneet kovinkaan paljon. Mutta vaihdoin kuitenkin, koska toisesta, sisemmästä oli lukkorengas irronnut ja oli kulunut hiukka epätasaisesti. Täällä koko stoori. On tosin öljypumpun vaihdosta, mutta nokkaketjun kiristäjät tulee tarkistettua/vaihdettua samalla.
http://www.hdjokke.com/hdjokke/Softailv ... Osa_1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Muuan tuntemani kanadalainen H-D-mekaanikko sanoi, että kenkien kulumiseen vaikuttaisi myös käytetty öljy. Suositteli synteettisiä. Ei ollut tuolloin H-D:n huollossa töissä, kun asui täällä Suomessa.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Kiwi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

ranze kirjoitti:Merkkihuollossa tarkastusväliksi suositeltiin 50 tkm. Hylkyraja on tehtaan ilmoituksen mukaan 2 mm. Mun kohdalla vaihto oli hyvinkin tarpeellinen jo 32 tkm kohdalla. Joku hannuhanhi voi tietty lykkiä pidempäänkin, mutta meillä akuankoilla ei ole varaa testailla.

Ai että pitäs muka jo konetta availla??? No en tiiä, mulla kun ei ole mitään huoltohistoriaa tiedossa tosta pyörästä... Mutta 50000 on mittarissa :roll:
ranze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ranze »

Ei mulla ainakaan ollut turha rasti vähemmilläkään kilometreillä. Ei mitenkään erikoisen helppo tarkastettava. Varmaan moni upgreidaa samalla jos kerran aukoo.

Tässä mainitaan tarkastusväliksi 25 000 mailia, sehän olisi 40 tkm.

Tuollainen setti mulle laitettiin, samalla vaihdettiin myös Anteron 27:t.

http://www.youtube.com/watch?v=_yO3qKSi3wI
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
Vastaa Viestiin