Legenda on palannut
Legenda on palannut
Kävin Herttoniemessä katsomassa mitä HD Centerissä tapahtuu ja yllätys siellähän oli varaosa ja korjaamotoiminta täydessä käynnissä ja firman nimi oli legendaarinen FREEBIRD
Ei muuta kuin onnea ja menestystä
Ei muuta kuin onnea ja menestystä
Re: Legenda on palannut
Itse kävin paikalla pari viikkoa takaperin. Muutamia käytettyjä pyöriä, OEM osista vaikea sanoa kun oli puolet tavaroista vielä läjissä ja laatikoissa. Mutta hyvä että jotain toimintaa jäi.
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
FLD Dyna Switchback -13
Jaahas, vai että lintubongareita ollu liikkeellä... 
Jahas, kunpa ei olisi ns. oma lehmä ojassa, kun ensimmäinen viesti koskee yllättäen tällaista aihettagreaser kirjoitti:varaosa ja korjaamotoiminta täydessä käynnissä ja firman nimi oli legendaarinen FREEBIRD
Taitaa tuo legenda kyllä olla jo ajoilta ennen internetin keksimistä, kun google ei löydä mitään legendaarista tuolla nimellä Suomesta. Ainoa taisi olla jonkun 14v. tytön blogi tyttöjen jutuista ja sekään (ainakaan lukematta) ei näyttänyt kovin legendaariselta eikä moottoripyörähenkiseltä.
No toivottavasti uusi putka saa pidettyä edes vähän osia suoraan hyllyssä, ettei tarvitse edeltäjän tavoin kaikkea tilaamalla hankkia.
Mutta kuten jäsen V tuolla jo kysyikin, onko Harrikka-tavaraa ...?
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Ei mahda mitään mut mulle jää aina negatiivinen kuva näistä ¨astroturfing¨ avauksista. Vois rehdisti ilmoittaa et laitettiin pulju pystyyn eikä rekisteröityä palstalle vain sen vuoksi et pääsee kehuman omaa yritysta jokun toisen nimissä. Kusetuksen makua heti alusta alkaen.
Morjens!
Firmasta ei varmaan löydy Googlamalla mitään koska se oli aikaa ennen inteeerneeetttiiiiääää ja niin on myös minun HDCF jäsenyys -80 luvun lopulta ja silloin ei ollut paljoa muita firmoja pääkaupunkiseudulla kuin Hot Bike, Hoghaus ja Freebirdi ja jälkimmäistä pitää ystäväni yksi Suomen pitkäaikaisemmista Bikereistä joka on -70 luvulta lähtien pyörinnyt prätkätouhuissa että kysyjille tiedoksi pitkän linjan miehiä ollaan
Firmasta ei varmaan löydy Googlamalla mitään koska se oli aikaa ennen inteeerneeetttiiiiääää ja niin on myös minun HDCF jäsenyys -80 luvun lopulta ja silloin ei ollut paljoa muita firmoja pääkaupunkiseudulla kuin Hot Bike, Hoghaus ja Freebirdi ja jälkimmäistä pitää ystäväni yksi Suomen pitkäaikaisemmista Bikereistä joka on -70 luvulta lähtien pyörinnyt prätkätouhuissa että kysyjille tiedoksi pitkän linjan miehiä ollaan
Aivan turhan salamyhkäistä. Antaa tulla selväkielinen uutinen, että kuka, mitä ja missä. Ja jos mode tynkää, että se on mainos niin kyllä hän sen nappaa pois.
Asiallista infoa pliis, siitä on hyötyä kaikille.
Asiallista infoa pliis, siitä on hyötyä kaikille.
LIFEMEMBERRe: Legenda on palannut
Kirjoittajan sähköpostiosoitteen perusteella ei nyt mikään varsinainen salailu kuitenkaanVallu kirjoitti:Aivan turhan salamyhkäistä.
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
http://www.goodwillparty.fi
affe kirjoitti:Kirjoittajan sähköpostiosoitteen perusteella ei nyt mikään varsinainen salailu kuitenkaanVallu kirjoitti:Aivan turhan salamyhkäistä.
Affe
HÖH! Eipä sekään paljoa kerro siitä mistä on kyse.
Olisi ihan kiva tietää lisää, jos vaikka käyttäisi ko. firman palveluja joskus. Vaan jos et tiedä, niin käyttämätttä jää.
LIFEMEMBERRe: Legenda on palannut
Aivan, henkilön nimi ei sano ainakaan minulle mitään ja firma googlauksen perusteella edustaa liikekiinteistö(realisointi?)bisnestä. Olisiko tuo kiinteistö jäänyt firman syliin ja kaveri aloittanut pyörittää siinä pajaa?Vallu kirjoitti:Eipä sekään paljoa kerro siitä mistä on kyse.affe kirjoitti:Kirjoittajan sähköpostiosoitteen perusteella ei salailu
Olisi ihan kiva tietää lisää, jos vaikka käyttäisi ko. firman palveluja joskus. Vaan jos et tiedä, niin käyttämätttä jää.
Älyttömiä spekulointeja, jotka olisi voinut välttää kertomalla suoraan, että vanha tekijä alalla on palannut ja tarjoaa... Siis kertoa suoraan mitä tarjoaa eikä luottaa "ettekö te tiedä kuka minä olen" -efektiin
Kyllähän täällä tuo Moif esimerkiksi kertoi hyvinkin suoraan, että on pannut firman pystyyn ja mitä aikoo siinä tehdä. Kuraahaan siinä vähän tuli kirjoittajan silmille mainostamisesta, mutta kaveri vaan piti linjansa ja sai kampanjansa läpi ja firma pyörii ja toivottavasti tuottaakin.
Eli tervetuloa vaan kuka hyvänsä takana onkaan. Lisää tietoa pöytään vaan reilusti, niin voin minäkin siellä käydä!
Ja ostaakin jotain - nyt kun ostan Hoghausista, Hotbikestä ja Stormilta kaikki pyöräpalikat, niin miksei joukkoon Freebird mahtune myös, jos siellä on jotain minullekin. Noilla kolmella on sopivasti oma profiilinsa kullakin, toivottavasti neljännellä löytyy myös jotain omaperäistä, joka houkuttelee asiakkaita.
-
MrX
Vanha Freebird oli Luotosen Benkun ja Mäkisen Timpan firma ja tämä uudempi versio on Timpan firma.
Näin olen antanut itselleni viisaampien kertoa.
Näin olen antanut itselleni viisaampien kertoa.
TERVE!
No on taustalla ainakin riittävästi tietoa, taitoa, kokemusta ja osaamista ,sen verran pitkänlinjan Äijästä on kyse
Vielä kun joku herättää henkiin Custom Farmin ja VT Tradingin niin alkaa varsinainen aikamatkailu
-KimmoV.-
No on taustalla ainakin riittävästi tietoa, taitoa, kokemusta ja osaamista ,sen verran pitkänlinjan Äijästä on kyse
Vielä kun joku herättää henkiin Custom Farmin ja VT Tradingin niin alkaa varsinainen aikamatkailu
-KimmoV.-
^Pitäiskö ulkoistaa 
OK, siinä tapauksessa tietoa ja taitoa löytyy! En tunne miestä henkilökohtaisesti, mutta olen puhelimessa asioinut muutaman kerran ja täytyy antaa täydet 10 pistettä hänelle näiden kokemusten perusteella.MrX kirjoitti: Mäkisen Timpan firma - olen antanut itselleni ... kertoa.
Toivotan todellakin menestystä firmalle - ei se ainakaan asiantuntemuksesta jää kiinni