Lämpökahvat?
Lämpökahvat?
Kertokaas mulle mihin lämpökahvoja käytetään? Kelkassa ja ympärivuotisessa pyörässä ne ymmärrän, mutta sillai kun näkee noita ilmoituksia jotta uusissa vehkeissä...??? Onko se esim jos haluaa ajella ilman hanskoja, vai siis onko se muuten jotenkin kivempaa?
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
FLD Dyna Switchback -13
Re: Lämpökahvat?
Vesisateella erittäin mukavat.
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 14:12 02.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

^eikä nykyään ees tunnuta valmistettavan muita kun ohkaasia hanskoja... 
Itte ajelen talvisin lumia nelivetovictoryllä, jossa on lämpökahvat ja peukkulämppäri sekä pleksi. Paksut hanskat tarvii silti. Mut ilman lämppäreitä näpit olisi kyllä ihan jäässä. Et siihen niitä ainaskin voi käyttää. En sit tiijä onko normi mp:ssä iloa. Ehkä matkamalleissa vois olla påp.
VRSCB -04 "Vesipää"
VRSCR -06 "Torspo"
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville." -Kalevala
VRSCR -06 "Torspo"
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 14:13 02.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.

Suora lainaus tutulta, päivitti hiljattain pyöränsä.
"Kahvalämppärit, mikä mainio varuste, miksi olen ajanut 10 vuotta ilman!"
"Kahvalämppärit, mikä mainio varuste, miksi olen ajanut 10 vuotta ilman!"
Dyna FXDB Street Bob '12
Wulfhorst Duo-combi 20"/26"
"Avannossa kun polskuttaa, turhat tuumat hatkat saa"
Wulfhorst Duo-combi 20"/26"
"Avannossa kun polskuttaa, turhat tuumat hatkat saa"
Mulla jäätyy näpit tosi helposti. Lämpökahvat olisi kiva yllätys vaikka joulupukilta.
Tosi yksilöllisiä nämä paleltumisasiat. Jäänäppinä oon ettiny mukavia ja lämpöisiä ajohanskoja, mutta vaikeeta on semmosten löytyminen ollut. Hanskojen kun pitäis kuitenkin sormien kohdalta vähän taipuakin. Lisää ajomukavuutta kummasti
. Nyt oli yhdet hyvät hanskat hollilla, mutta pyörä ei oo nyt ajokunnossa. Taitaa jäädä hanskatestit kevääseen. Silti ne lämpökahvat olis kivat.
Tosi yksilöllisiä nämä paleltumisasiat. Jäänäppinä oon ettiny mukavia ja lämpöisiä ajohanskoja, mutta vaikeeta on semmosten löytyminen ollut. Hanskojen kun pitäis kuitenkin sormien kohdalta vähän taipuakin. Lisää ajomukavuutta kummasti
Kauas on pitkä matka. Hyvä!
No tää lähti ihan siitä ajatuksesta, että niillä saatetaan ajaa keskimäärin pitempiä legejä. Jos kulmilla vaan rundaa nakulla niin kädet saa taskuun lämpiämään aina välillä. Hanskojen kohmettuminen on mulla ainaski pidemmän ajan touhuumisen tulos. Jos heti tulee kylmä nakeille niin sitten on jo lähtökohtaisesti väärät rukkaset kädessä.Harikka kirjoitti: Tuota, mites ne vaa matkamalleissa vois olla påpNiissähä on katteet räpylöita suojaamassa/ lämmittämässä
![]()
VRSCB -04 "Vesipää"
VRSCR -06 "Torspo"
VRSCR -06 "Torspo"
Jokunen euro on mennyt kromattuihin ns. välttämättömiin lisävipstaakeihin, mutta olen muutamankin kerran todennut tovereille, että lämpökahvat ovat olleet oikeasti paras lisäostos mitä pyörään olen hankkinut. Ei ole tuulisuojaa. Viime tiistaina 4 ... 5 astetta, 150 km:n yhtäjaksoisen vähän sateisenkin päästelyn jälkeen totesin, että ohuet MP-Asu Classic-hanskat olivat vähän liian ohuet. Muuten on pärjännnyt niillä sateessakin kesän, ei ole tarvinut kurahanskoja päälle laittaa. Minulle käy niin että jos kädet kylmiää niin sitten tulee vilu heti muutenkin, vanha kun jo olen ....
Olen ollut tyytyväinen, kaksi kautta ovat kahvat ainakin kestäneet, helppo siisti asennus, muistaakseni alta satasen (CustomChromen luettelosta löytyy netistä haulla "Heated grips 683522").
Olen ollut tyytyväinen, kaksi kautta ovat kahvat ainakin kestäneet, helppo siisti asennus, muistaakseni alta satasen (CustomChromen luettelosta löytyy netistä haulla "Heated grips 683522").
Voi ziisus taas tätäkin juttua!
Eikös se ole niin, että se kun haluaa lämpökahvat, se ne hankkii ja se kun ei halua, niin ei hanki!
Näin yksinkertaista se on.
Ja fiksu, joka ne hankkii, hankkii edellä mainitut CC:n kaffat. Ne tehtaan omat ovat neljä kertaa kalliimmat ja toiminnaltaan hankalat, sekä kestoltaan aivan paskaa. Kolme kertaa niitä kokeilin ja aina hajosivat. CC:n kaffat senkun pelittää.
Eikös se ole niin, että se kun haluaa lämpökahvat, se ne hankkii ja se kun ei halua, niin ei hanki!
Näin yksinkertaista se on.
Ja fiksu, joka ne hankkii, hankkii edellä mainitut CC:n kaffat. Ne tehtaan omat ovat neljä kertaa kalliimmat ja toiminnaltaan hankalat, sekä kestoltaan aivan paskaa. Kolme kertaa niitä kokeilin ja aina hajosivat. CC:n kaffat senkun pelittää.
LIFEMEMBERRe: Lämpökahvat?
Mulla ei oo kahvalämppäreitä vaan kuvan mukaiset pelti suojat, toimii hyvin, ainakin sen mitä olen kylmällä ajanut.

tästä tulikin ihan mukava keskustelun aihe. Muutama ihan pätevä perustelukin. mikira näyttää olevan enskamiehiä, ainakin nuo läpykät (ja miksei pyöräkin) näyttää siltä 
Taitaa olla porukka siirtynyt ajohommista tallin puolelle...
Taitaa olla porukka siirtynyt ajohommista tallin puolelle...
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
FLD Dyna Switchback -13
No eipä tolla mikiran mopolla paljoo ajetakkaan, ku bensiini loppuu aikas lyhyeen
Ja ite suosittelen Polariksen lämpö elementtejä, maksokohan ne Moto Seinäjoella 60€ ja hyllystä... Pitäis taas laittaa tohon nykyseen, mutten oo vielä kerinny päättämää millanen stonga siihen värkkiin tulee
Edittiä: pari asiavirhettä...
Ja ite suosittelen Polariksen lämpö elementtejä, maksokohan ne Moto Seinäjoella 60€ ja hyllystä... Pitäis taas laittaa tohon nykyseen, mutten oo vielä kerinny päättämää millanen stonga siihen värkkiin tulee
Edittiä: pari asiavirhettä...
Viimeksi muokannut Kiwi, 00:01 28.09.2012.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.