Mopopoika -65 kirjoitti: ton nimisillä nettisivuilla se Joe aikaa viettää!!
Joo, itseasiassa nyt vasta huomasin tuon alanurkan mainoksen Pitääpä käydä ihan tutustumassa
Kirjauduin joskus tänne hdforums.com -sivustolle ja sieltä pukkaa viikottain uutiskirjettä ja viime yönä tuli tällainen kuvakamppailu äänestys: http://www.hdforums.com/forum/picture_b ... 8971_be6f0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja sieltä kun katseli sitten ne parhaiten pärjänneet, niin jostain syystä niissä kuvissa oli aika usein jotain tuon kaltaista
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
keulasta päätellen 46-48.
-49 ei oikeestaan tehty mitään ja -50-53 tuli teleskooppihaarukka
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Kyseessä on Indian Four malli 436 joko vuodelta 1936 tai 1937, jossa on imupuoli toteutettu sivuventtiileillä ja pakopuoli kansiventtiileillä. Tämä epäsuosittu "upside-down" moottori oli tuotannossa vain 2 vuotta, jonka jälkeen Indian palasi nelisylinterisissään taas kansiventtiili-imuihin ja sivuventtiilipakoihin. Vaikka pyörä on projektikuntoinen ja kyseiset 36-37 vuosimallit ovat nelisylinteristen Inkkareiden epäsuosituimmat, niin on kyllä arvokas peli! Hienoa, että joku on tuonut tuon Suomeen, Jack näkee tämän varmaan kunnostettuna inkkarirallissa jossain vaiheessa.
JA toi on maksanu maltaita. Toivottavasti näen tuon vain kunnostettuna, en entisöitynä...
No aina ei voi voittaa.
-Riddnick Wysdom
ezmo kirjoitti:A Namisti patinaa inkussa? Juu, ei saa entisöidä, B mutta omistajapa sen päättää.....
A ei se oo inkku, vai leikittiinkö teillä inkkua ja länkkäriä??
B Ikävä kyllä
-Riddnick Wysdom