W&W :n osia edullisesti ?
W&W :n osia edullisesti ?
Ootteko ostellu mistä noita kataloogin osia. Saksa ? vai Suomesta ja jos niin mistä ? Olikos Bikerpointissa joskus joku hyvä diili ?
FL -53
-
Triumpisti
Re: W&W :n osia edullisesti ?
VT cykle , Hot Bike , A moottori. Ostan näiltä kolmelta hyvin on tullu osia.
Harley-Davidson 1200 U` 37
Zundapp KS 750 `44
Ariel Square Four MK 2 1000 ` 54
Royal Enfield Scrambler Bullet 500 `56
Triumph 6 T Thunderbirt 650 `59
Triumph Trident T150 750 `69
Mercedes Benz W 187 220 innenlenker mit schiebedash `52
Zundapp KS 750 `44
Ariel Square Four MK 2 1000 ` 54
Royal Enfield Scrambler Bullet 500 `56
Triumph 6 T Thunderbirt 650 `59
Triumph Trident T150 750 `69
Mercedes Benz W 187 220 innenlenker mit schiebedash `52
Bikerpointista olen tilannut. Hyvin on palvelu pelannut. Ei kait W&W:n hinnat ole diilereittäin vaihtuvia.
Flhrsi 07
Tälläinen tiedotehenry kirjoitti:Bikerpointista olen tilannut. Hyvin on palvelu pelannut. Ei kait W&W:n hinnat ole diilereittäin vaihtuvia.
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=47976" onclick="window.open(this.href);return false;
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Totta mutta olen ymmärtänyt että "vielä kerkee"... Itteäni ottaa päähän tuo lopetus kun on tullut mm. rengaskaupat ja talvisäilytykset tullut tuolta hommattua ja paljon muutakin...
Flhrsi 07
-
Grasschopper1
Ja näitä osa myyjiä alkaa olemaan Suomessakin jo niin paljon,että kilpailua on.Kakku jakaantuu pienempiin osiin...kaikki eivät voi pärjätä.Enpä nyt oikein jaksa uskoa,että asiakkaan tinkimisen takia tiskillä kukaan joutuu liike toimintansa lopettamaan.Vaikka on isompaakin kauppaa tehty aikoinaan diilereitten kanssa,ei alennus prosenteilla mitä olen saanut,pääse henkseleitä paukuttamaan.
-
MrX
Tinkiminen taitaa nykyään tapahtua internetissä eikä tiskillä 
-
Grasschopper1
Tämä onkin minulle jotain ihan uuttaMrX kirjoitti:Tinkiminen taitaa nykyään tapahtua internetissä eikä tiskillä
-
MrX
Grasschopper1 kirjoitti:Tämä onkin minulle jotain ihan uutta
Käydään sovittamassa kypärää, tutkitaan renkaita, sovitetaan takkia, kysellään asennusohjeita, sovitellaan housuja. Tilataan tuote sitten Kiinasta, Saksasta, USAsta jne. Ja röyhkeimmät kantaa romut tiskille kun ne hajoaa ja vaatii Kansainvälistä takuuasioiden hoitoa
-
Grasschopper1
No juu,jos tällaiset asiat lasketaan tinkimiseksi,niin asia muuttuu täysin.Tuttuahan tinkiminen on tälläkin foorumilla
Itse olen kaikki kypärät ostanut Suomen kauppiaalta,ensin tosin sovittaen
Renkaita en käy tutkimassa missään Suomen myyjällä pelkästään hullujen hintojen takia,tilaan suosiolla Saksasta,enkä käy sovittelemassa takkeja enkä housuja Harley liikkeissä.Niissä olen käyttänyt suomalaista työvoimaa teettämisen muodossa.Varmasti on heitäkin,jotka ovat toimineet ja toimivat toisin.Asennusohjeitakin kehtaa tarvittaessa kysellä,kun käyttää osadiilerinä 15km päässä sijaitsevaa mestaa 
- Mopopoika -65
- Viesti:
Hot Bikestä haen 90% uusista osista. Yleensä kävelen ovesta sisään ja kysyn osaa - ja lähes aina hyllystä löytyy. Joskus harvoin, kun tarvii jotain erikoisempaa osaa, niin etsin ko. tuotteen jostain katalookista ja sitten pistän Hot Bikelle sähköpostia jotta hommaavat ko. tuotteen.
Matkan varrella palvelu on ollut niin erinomaista, ettei ole tarvetta hankkia osia muualta.
Laitetaan tarkennuksena, että nyt puhutaan uusista osista joita ei kannata ostaa käytettynä. Paljon haalin osia käytettynä ja halvalla, kun ei noihin minun härpäkkeisiin kannata suuria rahasummia polttaa!
Matkan varrella palvelu on ollut niin erinomaista, ettei ole tarvetta hankkia osia muualta.
Laitetaan tarkennuksena, että nyt puhutaan uusista osista joita ei kannata ostaa käytettynä. Paljon haalin osia käytettynä ja halvalla, kun ei noihin minun härpäkkeisiin kannata suuria rahasummia polttaa!
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Samma häärMopopoika -65 kirjoitti:Hot Bikestä haen 90% uusista osista. Yleensä kävelen ovesta sisään ja kysyn osaa - ja lähes aina hyllystä löytyy. Joskus harvoin, kun tarvii jotain erikoisempaa osaa, niin etsin ko. tuotteen jostain katalookista ja sitten pistän Hot Bikelle sähköpostia jotta hommaavat ko. tuotteen.
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Meiltä, Biker Pointista saa W % W osia vielä ainakin lokakuun loppuun ja hinnat
ovat meillä ollut alusta asti ne samat nettihinnat mitä voitte tsekata
WW Cyclesin nettisivuilta.
Joskus olemme myyneet jopa halvemmalla...varsinkin vaatteita.
En ala perustelemaan kaupankäynnin perusasioita tässä, enkä ala kärvistelemään.
Markkina vaan muuttui oleellisen nopeasti, eli mp myynti tippui Suomessa noin
3 vuodessa 60% ja se tietty vaikuttaa myös tarvikekauppaan.
Onneksi saamme lopettaa niin, että ei ole vouti niskassa.
Siirrymme Bussimatkailubisnekseen totaalisti.
Bussimatkojen ja MP-matkojen järkkäämiseen.
Tänäänkin tulimme D-kortin ammattipätevyys koulutuksesta.
Enää 14 päivää ja sitten saa ajaa väkeä bussissa myös ulkomailla.
D-kortti on ollut jo taskussa maaliskuusta asti.
Seuratkaa Kopteria, siellä hyviä prosentteja...
Kaikki Harrikan kikkareet pois sikahalvalla.
ovat meillä ollut alusta asti ne samat nettihinnat mitä voitte tsekata
WW Cyclesin nettisivuilta.
Joskus olemme myyneet jopa halvemmalla...varsinkin vaatteita.
En ala perustelemaan kaupankäynnin perusasioita tässä, enkä ala kärvistelemään.
Markkina vaan muuttui oleellisen nopeasti, eli mp myynti tippui Suomessa noin
3 vuodessa 60% ja se tietty vaikuttaa myös tarvikekauppaan.
Onneksi saamme lopettaa niin, että ei ole vouti niskassa.
Siirrymme Bussimatkailubisnekseen totaalisti.
Bussimatkojen ja MP-matkojen järkkäämiseen.
Tänäänkin tulimme D-kortin ammattipätevyys koulutuksesta.
Enää 14 päivää ja sitten saa ajaa väkeä bussissa myös ulkomailla.
D-kortti on ollut jo taskussa maaliskuusta asti.
Seuratkaa Kopteria, siellä hyviä prosentteja...
Kaikki Harrikan kikkareet pois sikahalvalla.
kiitos Bikerpointille. Tulen vielä tekemään tilauksen... Kaiken kaikkiaan elämme kuitenkin onneksi markkinataloudessa ja kun kerran eduskunta suom.huom. Kansan valitsema... Päätti liittyä EU hun, niin silloin kauppaa voidaan käydä sitten niillä ehdoilla. Suomalaisilla kauppiaille on varmasti tiukkaa ja niin on myös suomalaisella kuluttajilla. Kaikkein vaikeinta voi olla kuitenkin sillä taiwanilaisella lapsella joka pakkaa kromikotkia vakuumiin ja vie rahansa perheelle että sais riisikupin päivässä,,,
FL -53