Juurille?
-
pate
muutes
.....tuli mieleen et yksi parhaista ralleista mun mielestä on poron puriaiset....eikä oo niin kauheesti joidenkin pelkäämää luksusta.......jaa juu mut ettehän te kaikkein suurimmat valittajat jaksa sinne ajaa....ai nii mut tää jutuhan koski meidän omia ralleja...no meikän mielestä omat rallimme on aivan jees.........
lisätietoa
Ninalle: rautiksia on tehty vuoteen 84 asti tasavirtalaturilla... mutta jos mielestäsi sportti ei ole Harrikka 
-
Vieras
kenereittor
Joo, onpa laitteeni -77 mallia (vaikka onkin rakennettu-76 vuoden puolella) ja varustettu tasavirtalaturilla,kenereittor, eikä ac-vehkeellä, alterneittor.Ihan vaan lyödäkseni vettä myllyyn kertoilen moisen faktan.
-
Ilkimys
palataan asiaan eli juurille
Sain juuri kuulla tavallisesti epäluotettavasta lähteestä, että ensi kesän Rootsi onkin sitten pelto/pöpelikkö-ralli. Mökkejä ei riitä edes hallituksen jäsenille!
Nummijärvellä?
Nummijärvellä?
-
Curious
-
Noviisi
Ymmärsinköhän oikein? Siis että sähkö on se joka Harrikasta tekee Harrikan... Siis että öörli sovelit on vielä Harrikoita ja sitten tuo Anonymous-nimimerkin -76/77 soveli ja ehkä sportit vuoteen -84 saakka, sportti kun on vaan "ehkä" Harrikka.
Olin aina luullut, että on siihen muitakin syitä, kuten 45 asteinen V-kone, jossa kanget on laakeroitu samaan kampiakselin mutkaan ja mukit lyö peräkkäin. Mutta oppia ikä kaikki. Kiitoksia vastaajille. Täytyy tästä lähteä myymään vaihtovirtamukaHarrikkaa jollekin asiaan vihkiytymättömälle.
Nimim. "Myydään vaihtovirtaHD, tarpeettomana, kalliilla."
Olin aina luullut, että on siihen muitakin syitä, kuten 45 asteinen V-kone, jossa kanget on laakeroitu samaan kampiakselin mutkaan ja mukit lyö peräkkäin. Mutta oppia ikä kaikki. Kiitoksia vastaajille. Täytyy tästä lähteä myymään vaihtovirtamukaHarrikkaa jollekin asiaan vihkiytymättömälle.
Nimim. "Myydään vaihtovirtaHD, tarpeettomana, kalliilla."
-
vieras
pannut, öölit, tötteröt,evot ja vinkämit ...kele
Jippijai jei, meni tämäkin ketju sitten vääntämiseksi siitä, mikä on oikea harrikka. Eihän täällä uskalla kohta kysyä mitään, jos on -70 tai uudempi fillari ittellä
Poislukien porsterit, (kun niiden moteista ei koskaan mitään väännetä) ehdotan seuraavaa:
Evo-einarit hei, ei lannistuta. Nyt voidaan alkaa v..ttuilla, "ettei vuoden -98 jälkeen (no softtailit oli vissiin vielä 99 evoja) oo oikeita harrikoita tehtykään ja että Twin Camit on japsikoneita". Jä tähän perskeleemmoiset hymiöt, vaikkapa näin
Nimim. 'väärän harrikan omistaja'
ps. Ai niin, onhan mulla se -69 trumppa, mutta se juttuhan ei kuulu näille palstoille....
Poislukien porsterit, (kun niiden moteista ei koskaan mitään väännetä) ehdotan seuraavaa:
Evo-einarit hei, ei lannistuta. Nyt voidaan alkaa v..ttuilla, "ettei vuoden -98 jälkeen (no softtailit oli vissiin vielä 99 evoja) oo oikeita harrikoita tehtykään ja että Twin Camit on japsikoneita". Jä tähän perskeleemmoiset hymiöt, vaikkapa näin
Nimim. 'väärän harrikan omistaja'
ps. Ai niin, onhan mulla se -69 trumppa, mutta se juttuhan ei kuulu näille palstoille....
-
Vieras
-
Jurpo
Kerpele!
Täähän on kuin Lada-kerho siinä Kummelin sketsissä:
"Mikäs kone tos on?"
"1300:nen, ei sillä mihinkään pääse."
"Onks meillä palkintoja?"
"O"
"Ei kai taas kumivene?"
"O"
Se, mikä mua vituttaa kybällä, on nää "muka" bikerit. Paras esimerkki
oli lentokoneessa (paluulennolla Suomeen) kerran:
ei mikään tyhjätaskun näköinen pariskunta, joka oli pukeutuneena viimmeisen päälle HD-nahkaan. Olivat niin pahiksia, että. Ukko sommitteli Seutulassa peilin edessä HD huivinsa HD-logon paremmin näkyviin. Hoghausissa voi bongata näitä avuttomia "rahapahiksia". Samaan tyyliin kuuluu ajaa kesällä 5 km kahvituvalle ja turista siellä "äijänä" ja läimiä biker-tervehdyksiä...
Kopterissa näkyy silloin tällöin näitä kerhopyöriä, jotka esitetään muka itse rakennettuina, mutta loppujen lopuksi paljastuu, että muunnokset on pääasiassa teetetty muilla: Money talks, Bullshit walks!
"Mikäs kone tos on?"
"1300:nen, ei sillä mihinkään pääse."
"Onks meillä palkintoja?"
"O"
"Ei kai taas kumivene?"
"O"
Se, mikä mua vituttaa kybällä, on nää "muka" bikerit. Paras esimerkki
oli lentokoneessa (paluulennolla Suomeen) kerran:
ei mikään tyhjätaskun näköinen pariskunta, joka oli pukeutuneena viimmeisen päälle HD-nahkaan. Olivat niin pahiksia, että. Ukko sommitteli Seutulassa peilin edessä HD huivinsa HD-logon paremmin näkyviin. Hoghausissa voi bongata näitä avuttomia "rahapahiksia". Samaan tyyliin kuuluu ajaa kesällä 5 km kahvituvalle ja turista siellä "äijänä" ja läimiä biker-tervehdyksiä...
Kopterissa näkyy silloin tällöin näitä kerhopyöriä, jotka esitetään muka itse rakennettuina, mutta loppujen lopuksi paljastuu, että muunnokset on pääasiassa teetetty muilla: Money talks, Bullshit walks!
-
J
Viimeiseen lausahdukseen, armoa pliis Hyvä Veli Jurpo,
Aika kovat vaatimukset on olla yks mies yhtä aikaa A-luokan peltiseppä, hitsari, hionta- & kiillotusekspertti, satulaseppä, maalari, lakkaaja, asentaja, koneistaja, tasapainottaja, metallinvalaja, sähkömies, panomies, kapellimestari, lypsykoneasiantuntija jne. jne. ja siihen päälle vielä jumalainen erheetön tyylitaju sekä rajaton vapaa-aika tehdä tuosta noin vaan muutama näyttelyprojekti talvessaan itsekseen ikiomassa täydelliset työkalut ja laitteet sisältävässä verstaassa.
Minä en tuohon kaikkeen pysty, vaikka koko ajan uutterasti yritän ja opiskelen. Tunnustan käyttäväni asiantuntijaa silloin tällöin jos en useamminkin.
Alalle on syntymässä pienteollisuutta, jossa rakentajat elättävät itsensä myymällä taitoaan niille jotka sitä arvostaa ja haluaa käyttää. High Support & Respect heille!
Aika kovat vaatimukset on olla yks mies yhtä aikaa A-luokan peltiseppä, hitsari, hionta- & kiillotusekspertti, satulaseppä, maalari, lakkaaja, asentaja, koneistaja, tasapainottaja, metallinvalaja, sähkömies, panomies, kapellimestari, lypsykoneasiantuntija jne. jne. ja siihen päälle vielä jumalainen erheetön tyylitaju sekä rajaton vapaa-aika tehdä tuosta noin vaan muutama näyttelyprojekti talvessaan itsekseen ikiomassa täydelliset työkalut ja laitteet sisältävässä verstaassa.
Minä en tuohon kaikkeen pysty, vaikka koko ajan uutterasti yritän ja opiskelen. Tunnustan käyttäväni asiantuntijaa silloin tällöin jos en useamminkin.
Alalle on syntymässä pienteollisuutta, jossa rakentajat elättävät itsensä myymällä taitoaan niille jotka sitä arvostaa ja haluaa käyttää. High Support & Respect heille!
-
masa
no ni
.....pienet on murheet jurpollakin elämässä ku oikein kybällä vituttaa katella lentokoneessa saman alan ja lajin harrastajia...no mitenkä selvisit muitten matkustajien kanssa.....jaa juu mistä muuten tiedät et heitä voi pongailla Hoghaussissa.....nii ja mistä sä sen tiedät et niitä kahvituvalla näkee....tulee mieleen...no olkoon....tuli muutes tänä kesänä ajettua 24000km..paljonko sä jurpo.....ajelemaan aloin piikillä opetteleen vuodesta -74ja siitä lähtien on aina jonkin sortin mopo käytössä ollut.... en oo vielä noille älyttömille jutuille muuta selitystä keksinyt et on tolla kateudella mahtava voima....kyllä osaa olla perseestä noi teidän juupas eipäs jutut.
-
Vieras