B.T.T.R
- AngelOfAvalon
- Viesti:
Kuulostaa siltä että on ollut hyvä meininki. Hittolainen kun en päässyt paikalle. Ensi kesänä annan kavereille ja sukulaisille jo hyvissä ajoin listan ralleista ja ilmoitan että "näinä viikonloppuina ei sitten järjestetä hääjuhlia, ristiäisiä, rippijuhlia eikä hautajaisia". 
I'm on the Night Train – I love that stuff
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
- Raimo-Raato
- Viesti:
Laitetaanpa minunkin puolesta kiitokset nyt uudestaan tänne.
Loistava oli alue ja vielä loistavampaa meno. Paljon tuli uusia tuttuja.
Hemulille erityiskiitos siitä kun rankasta viikonlopusta huolimatta työnteli mun Rautista käyntiin Lahdessa latauksen petettyä.
Ja tokihan tuolta rallista tuli muutama fotokin otettua:
BTTR 2004 Fotot
Jos jotakuta häiritsöö jotta jokin oheisista kuvista on julkisessa levityksessä, niin ilmoitusta allekirjoittaneelle ja kuva katoaa bittitaivaaseen.
Loistava oli alue ja vielä loistavampaa meno. Paljon tuli uusia tuttuja.
Hemulille erityiskiitos siitä kun rankasta viikonlopusta huolimatta työnteli mun Rautista käyntiin Lahdessa latauksen petettyä.
Ja tokihan tuolta rallista tuli muutama fotokin otettua:
BTTR 2004 Fotot
Jos jotakuta häiritsöö jotta jokin oheisista kuvista on julkisessa levityksessä, niin ilmoitusta allekirjoittaneelle ja kuva katoaa bittitaivaaseen.
- laphilainen
- Viesti:
Jep, oli hauskaa och kivaa. Sopivan "pieni" ralli, tahtoo pääralliin mahtua jo liikaa kusipäitä, toivottavasti ne ei Koskenpäähän eksy vaikka siellä olikin poreallas.
Paluumatkalla kaverin pannusta hyytyi lataus, raatovankkureita tarvittiin. Ja vain viimeiset 340 km satoi vettä, ja sitä paitsi fillarin on paremman näköinen ilman etulokasuojaa.
Paluumatkalla kaverin pannusta hyytyi lataus, raatovankkureita tarvittiin. Ja vain viimeiset 340 km satoi vettä, ja sitä paitsi fillarin on paremman näköinen ilman etulokasuojaa.
Hemuli, pelottavaa! Kohta sulla roikkuu pöksyt puolitangossa ja lippis siirtyy enempi takaraivolle (eli se mopo näyttää paremmalta ko ei itte köllöttele sen päällä, hehe)
-rieska
ps. Meikä kävi herraskaisessa toimenpiteessä nimeltä ameriikkalainen parran ajo, olipa aika luksusta, suosittelen kaikille karvanaamoille ;D
-rieska
ps. Meikä kävi herraskaisessa toimenpiteessä nimeltä ameriikkalainen parran ajo, olipa aika luksusta, suosittelen kaikille karvanaamoille ;D
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!
No pirulauta, kyllä minäkin sitten uusiksi jaksan kiitokseni kirjoitella, oli se sen väärti reissu.
Eli kaikille järjestelyistä vastanneille pirusti kiitoksia hyvin hoidetusta työstä. Lisäksi kiitokset kaikille rallivieraille jotka osasivat kunnioittaa sitä työtä tekemällä paikelle hienon ilmapiirin. No... olikos hienosti sanottu?
Siasta, siis siitä sapuskasta... vaimo kävi vanhemman pojan kanssa siinä pöydän vieressä vähän etukäteen katsomassa että mitä sitä olisi tarkoitus syödä, ettei sitten tule itku kun sapuska lätkäistään lautaselle. No, Matias tuumasi pettämättömän logiikan tuloksena että "possun sisällä on ruokaa". Ja oli kuulemma hyvää. Joten kiitos vielä siitäkin.
Affe
Eli kaikille järjestelyistä vastanneille pirusti kiitoksia hyvin hoidetusta työstä. Lisäksi kiitokset kaikille rallivieraille jotka osasivat kunnioittaa sitä työtä tekemällä paikelle hienon ilmapiirin. No... olikos hienosti sanottu?
Siasta, siis siitä sapuskasta... vaimo kävi vanhemman pojan kanssa siinä pöydän vieressä vähän etukäteen katsomassa että mitä sitä olisi tarkoitus syödä, ettei sitten tule itku kun sapuska lätkäistään lautaselle. No, Matias tuumasi pettämättömän logiikan tuloksena että "possun sisällä on ruokaa". Ja oli kuulemma hyvää. Joten kiitos vielä siitäkin.
Affe
- Mopopoika -65
- Viesti:
Kertaus on opintojen äiti, eli:
Yhtyen yleiseen mielipiteeseen - Hauskat kekkerit! Jopa vaimo oli tyytyväinen!!
Virtuaali-ihmisiä oli paljon paikalla, niin vanhoja tuttavuuksia kuin uusiakin. mm. Sepixlh, Affe, Harraikka1, Sporttiboy, Hemuli, Lexa, Mara, Minna&Fatboy, Igar, Raimo-Raato, JiiVee, Soveltaja, Wellu (tunnistan näin jälkikäteen)...
Hemuli:
Lexa tiesi kuka tuo juippi sun pyörän päällä on! Ihme ettet itse pikkuveljeäsi tunnista
(onnistuiko Lexa selityksellään välttämään kaljan tarjoamisen?)
Menomatka alkoi murheellisissa merkeissä kun Choppers_forever joutui palaamaan Mäntsälän jälkeen takaisin pk-seudulla rautapään latauksen loputtua. Itsellä mopo pelitti ongelmitta Jämsänkoskelle asti jolloin starttinappula lakkasi toimimasta. Ei muuta kuin piuhat poikki ja suoraan johdolla sulakkeelta virta. Sunnuntaina mukavana krapulapuhteena uuden katkaisijan asennus akun kylkeen ja ajokausi jatkuu...
Taisi muuten harvinaisen monella olla ongelmia pyörän kanssa? Herää kysymys, että onko teillä muillakin yhtä paskat pelit kuin minulla
t.nimim. kaksi eri rautapäätä käyntiin työntänyt
Yhtyen yleiseen mielipiteeseen - Hauskat kekkerit! Jopa vaimo oli tyytyväinen!!
Virtuaali-ihmisiä oli paljon paikalla, niin vanhoja tuttavuuksia kuin uusiakin. mm. Sepixlh, Affe, Harraikka1, Sporttiboy, Hemuli, Lexa, Mara, Minna&Fatboy, Igar, Raimo-Raato, JiiVee, Soveltaja, Wellu (tunnistan näin jälkikäteen)...
Hemuli:
Lexa tiesi kuka tuo juippi sun pyörän päällä on! Ihme ettet itse pikkuveljeäsi tunnista
Menomatka alkoi murheellisissa merkeissä kun Choppers_forever joutui palaamaan Mäntsälän jälkeen takaisin pk-seudulla rautapään latauksen loputtua. Itsellä mopo pelitti ongelmitta Jämsänkoskelle asti jolloin starttinappula lakkasi toimimasta. Ei muuta kuin piuhat poikki ja suoraan johdolla sulakkeelta virta. Sunnuntaina mukavana krapulapuhteena uuden katkaisijan asennus akun kylkeen ja ajokausi jatkuu...
Taisi muuten harvinaisen monella olla ongelmia pyörän kanssa? Herää kysymys, että onko teillä muillakin yhtä paskat pelit kuin minulla
t.nimim. kaksi eri rautapäätä käyntiin työntänyt
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Huomenta!!
No joo tiedä ny näistä vehkeistä, mun Rautis teki sen taas
Olin eilen menossa kylille kun alko rykimään kuin ois bensa lopussa vaan ei
Pääsin taas peräti 10 kilsaa kotonta kylille päin stana. Aikani tutkittua oli kipinä hukassa ,en vaan tiä missä
Eihän siinä muu auttanu kuin soittaa naapurin rouvalle, ett tuu ja ota vetoliinaa völjyy. Oli muuten kiltti rouva kun tuli
Kokemus oli upea ja mulla oli jopa hauskaa, en vaan jaksa uskoo ett sama tunne oli niillä kahdella rekalla jotka roikku perässä ennen kuin pääsivät viimeisessä ylämäessä meidän ohi
Viimeinen hiekkatie osuus oli erikoinen kokemus kun liinaa oli ruhtinaaliset 4 metriä
Se taas kalahti kun pääsin vähän aikaa sitten täälläkin sanomaan sen että Rautiksilla on oma mieli ja tahto
Myönnänhän sen minäkin ja olen sanojeni takana
wellu
No joo tiedä ny näistä vehkeistä, mun Rautis teki sen taas
Pääsin taas peräti 10 kilsaa kotonta kylille päin stana. Aikani tutkittua oli kipinä hukassa ,en vaan tiä missä
wellu
- Minna&FatBoy
- Viesti:
niimpä
Tulipa mieleen, oon vuodesta -71 erilaisia ralleja kolunnu, ja aina teltassa, MUTTA , kiinnitti huomiota toi LAPHILAISEN lausunto et päärallissa on KUSIPÄITÄ ja toivottavasti eivät tuu koskenpäähän vaik siellä poreamme onkin. Jokainen varmaan tajuu mitä herra LAPHILAINEN suuressa viisaudessaan tarkoittaa. HDCF:ssä taitaa olla jo 2700 jäsentä, eli siihen mahtuu monenlaista persoonaa ja ajattelutapaa, mikä on äärimmäisen hieno asia, kysymys HDCF:n oraganisaatiolle, onkohan herra LAPHILAINEN valittu HDCF:ään viralliseksi jäsenien arvosteliaksi, jos on niin laitettakoon hänen virallinen nimensä organisaatio esittelyyn, jos ei oo niin pitäköön turpansa kiinni, ja vielä et jos ei herra LAPHILAINEN oo viralliseksi arvosteliaksi valittu niin yhden kusipään herra LAPHILAINEN kyllä löytää ja sehän sitä tuijottaa peilistä.nimim. koskenpäässä se olin minäkin, ja ralli oli hieno niinkuin kaikki HDCF:än rallit.