Farecla/Autosol, mistä fat-bob tms. ?
Farecla/Autosol, mistä fat-bob tms. ?
Kys. 1:Tarvisin vain hieman jytympää kiillotustahnaa kuin Autosol pienten naarmujen poistoon. Eikös Fareclaa ole usempaa karkeutta- mikähän olisi sopiva karkeus ennen autosolilla viimeistelyä ??
Kys 2: Tarkoitus vaihtaa sporttiin isompi tankki - löytyykö ns. fat-bob tms tankeista mallia mikä on ilman tankkimittaria - löytyykö Suomesta ???Oletteko tilanneet jenkeistä - onko kallis rahti ??? Vastauksista kiitollinen...
Kys 2: Tarkoitus vaihtaa sporttiin isompi tankki - löytyykö ns. fat-bob tms tankeista mallia mikä on ilman tankkimittaria - löytyykö Suomesta ???Oletteko tilanneet jenkeistä - onko kallis rahti ??? Vastauksista kiitollinen...
1. Käsikiillotukseen parhaat aineet löytynee Mothers'lta tai EagleOnelta. Konekiillotukseen sitten ihan tankotavaraa Palojoelta.
2. Ainakin takavuosina sporttiin sai ilman mittarinpaikkaa olevia tankkeja. Käy lähimmän diilerin luona tutustumassa tarvikekatalogeihin (Zodiac, CCI jne.) niin varmasti löytyy.
2. Ainakin takavuosina sporttiin sai ilman mittarinpaikkaa olevia tankkeja. Käy lähimmän diilerin luona tutustumassa tarvikekatalogeihin (Zodiac, CCI jne.) niin varmasti löytyy.
-
Vieras
käy kattoon väri polarista. siellä seppo tietää.. siinä cumuluksen lähellä. tankkia voit käyä kattoon motopartsin sivulta. www.partmaster.fi sielä oli hyllyssä muistaakseni yks abaut 500 e..
tankkia...
...
2. Netistä löytyy ympäri maailmaa. Esim. Bikelinellä Ruotsissa Sportster-tankki 3.1 gallon (n. 12 l), XL82-up: 1695Kr eli 185 euroa + rahti (n. 30 eur). Toimitus tulee yleensä alle viikossa.
- AKr
2. Netistä löytyy ympäri maailmaa. Esim. Bikelinellä Ruotsissa Sportster-tankki 3.1 gallon (n. 12 l), XL82-up: 1695Kr eli 185 euroa + rahti (n. 30 eur). Toimitus tulee yleensä alle viikossa.
- AKr
- Choppers_forever
-
Vieras
Imassani on Sportbob tankki, kuvia löytyy tuolta linkistä.
http://www.cortaal.nl/onderdelen/tanks.htm
http://www.cortaal.nl/onderdelen/tanks.htm
-
Mastodontti
Perustuukos tämä juttu kokemukseen, koska itse olen käyttänyt ja tiedän erään toisenkin, ja mun mielestä se kyllä toimii tollanen tavallinen hiomatahna niinko farecla, tai sitten oon kuvitellut vaan että pinta alko kiiltämään.Anonymous kirjoitti:Autosol on tarkoitettu metallipinnoille, farecla maalipinnalle.Farecla ei toimi metallipinnalle. Hio ensin naarmut pois 1000-2000 vesihiomapaperilla, sitten kiilloitus autosol/farecla kohteesta riippuen.