Desibelit kohdallaan
-
uus baickeri
Desibelit kohdallaan
Mitä mun pitäis tehä,kun mittasivat tyhjäkäynnillä 124 desibeliä vaikka on änärit.Kun ostin pyörän viime viikolla,niin kaveri sano että älä välitä noista mittaus hommista.Onko mitään luotettavampaa mittaustapaa olemassa mitä kytillä on vai onko mahdollista VTT tai joku muu taho?Saako nykyään tehdä pyörään ite pahvi kilpiä?( se pelaistais mun kesän.)huom.eka pyörä.Moottori on semmonen ku
Accurate Engineering Outlaw 120.Onko se hyvä kone?Kertokaa,ku mä oon vasta opettelemassa näitä pyörä hommia.
Accurate Engineering Outlaw 120.Onko se hyvä kone?Kertokaa,ku mä oon vasta opettelemassa näitä pyörä hommia.
-
Grasschopper1
Re: Desibelit kohdallaan
Kuka mittasi missä ja millä?Ei saa tehdä pahvikilpiä,tiedät varmaan itse kysymättäkin.Tuon merkkisestä koneesta oo koskaan kuullutkaan 
-
uus baickeri
http://www.accurate-engineering.com/panheadpricing.html" onclick="window.open(this.href);return false;.
Tuommonen moottori,en tiedä onko parempi ku s:s kone tai joku muu.Helsingissä pysäyttivät ja mittasivat.
Tuossa koneessa pitäis olla ruutia.En tiedä eka HD/moottoripyörä.Ostin ku halvala sain.
Tuommonen moottori,en tiedä onko parempi ku s:s kone tai joku muu.Helsingissä pysäyttivät ja mittasivat.
Tuossa koneessa pitäis olla ruutia.En tiedä eka HD/moottoripyörä.Ostin ku halvala sain.
-
Grasschopper1
Onhan siinä kuutiotuumien perusteella ruutia.Eipä ole kyllä kyseisen valmistajan koneista mitään kokemusta,enkä ole kuullut kenenkään puhuvankaan.On kyllä melkoinen mökä,jos tyhjäkäynnillä jo tuollaisia lukemia
Onkohan pöntöt ihan tyhjät,vähän vaikuttaa siltä?Mitkä olivat sanktiot noin kovista lukemista?Täällä on varmasti moni kiinnostunut tietämään.Asia on sen verran kovasti tapetilla tällä hetkellä.
Viimeksi muokannut Grasschopper1, 00:37 14.05.2012.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 01:39 30.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Vai 124dB(a) tyhjäkäynnillä, bullshit.
Outlaw moottorillahan on ihan hyvä olla hieman outlaw asenteellakin, eli paffikilpi esmes rekisterinumerolla FTW-666 on ihan hyvä valinta ja skulaa tarpeeks lujaa ni gyyt ei ehdi pysäyttää, kruisaa koko ajan semmost kolmeesataa mitä tollanen varmaan menee ihan heittäen... blah blah.
Outlaw moottorillahan on ihan hyvä olla hieman outlaw asenteellakin, eli paffikilpi esmes rekisterinumerolla FTW-666 on ihan hyvä valinta ja skulaa tarpeeks lujaa ni gyyt ei ehdi pysäyttää, kruisaa koko ajan semmost kolmeesataa mitä tollanen varmaan menee ihan heittäen... blah blah.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Kyllä tollasia desibelejä on mitattu alkometristä muutetulla mittarilla ainakin Allmoustfourtyfivedegree- companyn
1980- luvun alkupuolen moottoreista.... ei saatana nää aprillipilat alkaa tosiaan vituttaa.
1980- luvun alkupuolen moottoreista.... ei saatana nää aprillipilat alkaa tosiaan vituttaa.
Flhrsi 07
-
Grasschopper1
Juuu...juttu haiskahtaa taas tai oikeastaan HAISEE 
Tyhjäkäynnillä 124 dB.??? Taitaa olla vedätys.
-
Grasschopper1
Mietin,että onko kuutiotuumat ja desibelit menneet sekaisin,mutta ei taida kun ovat niin lähellä toisiaan

Tämä on epäilemättä se hdmisun isän pyörä, jos se on juuri halvalla myyty
Voi olla, että on myyty niin lähipiiriin, että viestikin on lähetetty samasta IP:stä

Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
-
HD-Evolution
No onhan se hyvä, että iskän pyörä on löytynyt. Vähän on äänekäs, mutta pahvikilven kanssa poliisikaan ei tiedä, kummin päin olis...
Mitä noista desi-tai muistakaan peleistä, mutta mikä on BAICKERI? 
LIFEMEMBER- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 01:40 30.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.

Tulee varmaan polkupyörästä, bicycle - ei sitä yläasteen atk-luokassa vielä ajella moottoripyörällä, ehkei edes mopollaVallu kirjoitti: mikä on BAICKERI?
Viimeksi muokannut Joe Cool, 13:33 14.05.2012.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus