Kieltämättä facebook vain näyttää vievän voiton tässä informatiivisessa sanavaihdossa. Salaseura ehkä on hieman provosoiva ilmaus, miksi se varmasti on tarkoitettu. Se ainakin toimi kohdallani. Mietin mielessäni, että kuka mahtaa olla Joe Cool? Paljon kirjoittelet ja hyvin sen teetkin. Olit samassa ajossa ja tiedä vaikka olisimme keskustelleetkin jotain?

Yksi asia ainakin on varmaa. Nämä median luomat formaatit ovat sellaisia, että jotkut toimii paremmin kuin toinen ja joku päivä taas tulee parempi, joka taas päihittää vanhan systeemin. Kokoajan menemme eteenpäin ja asiat muuttuvat.Niinkuin lankapuhelimen söi kännykkä. Ei kehitystä vastaan voi tapella ja kiukutella. Ihmiset vain ottavat jonkun asian omakseen ja se on siinä. Asiat muuttuu ja menee eteenpäin.Parempi vain hypätä kärryille ja ottaa vastaan mitä tulee...
Tapahtumassa oli lupa kuvata ja itse omia kuviani valkanneena pyrin valitsemaan sellaisia, misssä lapsien kasvot eivät ole tunnistettavissa tai ole turhan paljon esillä. Nämä karvanaama kuskit ja karvattomat leidit tietää, että heidän lärvinsä tulee ikusitetuksi aina kun on tapahtumaa. Eipä kukaan ole koskaan ainakaan minulle paljon kuvanneena maininnut. Tosin en tuntemattomia kuskeja lataaa "salaseuran sivuille", enkä prätkiä niin, että rekisterit näkyvät. Seuraavassa Toys Runissa ei sitten kuvata...lapsia. Näin kuulin.
En ole tätä aiemmin kirjoitellut tänne viralliselle sivulle kuin yhden kommentin...kai?, mutta luen mielelläni toisten juttuja ja vinkkejä lajin parissa. Hyvät tavat ja toisten kunnioittaminen ovat kai kaiken A ja O. Tosin meillä huumorintajuakin on moneen lähtöön. Sen kanssa saa joskus olla itsekkin tarkkana

, ettei tule loukattua muita.
Pidetään hauskaa ja turvallisia ajoja kaikille. Ugh. Olen puhunut...Tv. Rike X..........mystistä