Juolahti mieleen kuningasajatus!
- jorgegoodman
- Viesti:
Juolahti mieleen kuningasajatus!
Tuli otettua ehkä muutama olut liikaa, mutta sain kuningasajatuksen samalla, niinkuin tälläisessa mielentilassa on tapana
Mun mielestä täällä pitäis olla joku ajoseuranhaku palsta tai siis niinku yksinkertaisesti treffipalsta. Sitä kun tulee kaikenlaista mieleen yksinäiselle poikamiehelle ja tarakalle pitäis "harakka" saada, anteeksi käyttämäni nimi
, mutta tämmönen tänne pitäis kertakaikkiaan saada ja tietysti kaikkein parasta olis että tällä "harakalla" olis ihan oma pärräkkä
Mitäs mieltä porukka olis ajatuksesta?
Re: Juolahti mieleen kuningasajatus!
Vastahan täällä joku vuosi sitten oli yritystä. Palstalle ilmestyi jonkun naisen ilmoitus, jossa haluttiin harrikamiestä. Ilmoittaja kehui omaavansa isot tissit ja kaikki
Taisi mennä vähän vinoilun puolelle ja OT:ksi koko juttu - en muista poistiko ylläpito ilmoituksen vai paniko vaan lukkoon, mutta ei se pitkään täällä kukoistanut. Tiedä sitten ehtikö kuinka moni jo tarttua tilaisuuteen 
Sen palautteen perusteella idealla ei oikein tuntunut olevan kannatusta. Tai sitten väkeä hämmensi suorasukaisuus, millä pyörää omistamaton nainen lähti hakemaan harrikkamiesseuraa. Ehkäpä noita palstoja on muutenkin tarpeeksi
Sen palautteen perusteella idealla ei oikein tuntunut olevan kannatusta. Tai sitten väkeä hämmensi suorasukaisuus, millä pyörää omistamaton nainen lähti hakemaan harrikkamiesseuraa. Ehkäpä noita palstoja on muutenkin tarpeeksi
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Riku Immosen oppikirjojen mukaan tän merkin alla tärppää aina. 
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
Joe Cool, niin se aika kultaa muistotJoe Cool kirjoitti:Vastahan täällä joku vuosi sitten oli yritystä. Palstalle ilmestyi jonkun naisen ilmoitus, jossa haluttiin harrikamiestä. Ilmoittaja kehui omaavansa isot tissit ja kaikki...
Kertaus se on se isoäiti, eiku.. http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic. ... 64&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Hei Kuopiolaiset, mites siellä kävi? Vai kävikö joku merta edempää kalassa tai muuten vaan uittamassa kohoa?
Juu, tuo oli hauska keskustelu. Eipä ole tietoa, miten Riitan kävimilehigh kirjoitti: niin se aika kultaa muistot![]()
... mites siellä kävi?
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Tällaiseta olen kuullut, sisällöstä en tarkemmin tied: http://www.avecci.fi
Loud valves save lives
Juu, ja nyt ne on kehittelemässä TV-formaattia "Motoristille morsian"Pera kirjoitti:Tällaiseta olen kuullut, sisällöstä en tarkemmin tied: http://www.avecci.fi
HD Ultra Limited -21
- Mopopoika -65
- Viesti:
Viimevuosina ei olekkaan enää ollut tositv-ohjelmissa "kiintiöbikereita"Lassi kirjoitti:Juu, ja nyt ne on kehittelemässä TV-formaattia "Motoristille morsian"Pera kirjoitti:Tällaiseta olen kuullut, sisällöstä en tarkemmin tied: http://www.avecci.fi
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Maajussille Morsian -ohjelmassa oli klubilainen viime kaudella ...
FXRT Sport Glide '83, Shovelhead 1340...
Old is not Dead!
Old is not Dead!
Olen ehdottanut tuotantoyhtiölle formaattia "Ukkomiehelle salarakas"... 
6%
Älä löi,
en ole hurrit!
Älä löi,
en ole hurrit!
Klubilaisia on ollut melko runsaasti erilaisissa tosi -telkkareissa.ttopi kirjoitti:Maajussille Morsian -ohjelmassa oli klubilainen viime kaudella ...
Loud valves save lives
Viidakon tähtöset?
VRSCB -04 "Vesipää"
VRSCR -06 "Torspo"
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville." -Kalevala
VRSCR -06 "Torspo"
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville." -Kalevala
mjs

Tossa on vaan sellanen tekninen ongelma, että miten sen salarakkaan saa pidettyä salassa, jos joka viikko 600.000 ihmistä näkee sen telkkarissa?Olen ehdottanut tuotantoyhtiölle formaattia "Ukkomiehelle salarakas"...
LIFEMEMBERRe: Juolahti mieleen kuningasajatus!
Vois olla terveellisempää muuttaa formaatti muotoon "Salaukkomiehelle rakas"Vallu kirjoitti:mjsTossa on vaan sellanen tekninen ongelma, että miten sen salarakkaan saa pidettyä salassa, jos joka viikko 600.000 ihmistä näkee sen telkkarissa?Olen ehdottanut tuotantoyhtiölle formaattia "Ukkomiehelle salarakas"...
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!