Renkaan vaihto
-
Grasschopper1
Re: Renkaan vaihto
Noo,tasapainotuksesta takapyörän suhteen on kahta mielipidettä ja parempi tietenkin painottaa.Toisaalta en ymmärrä,mikä intressi mopokauppiaalla olisi jauhaa potaskaa,vaikka ei itse aja kyseisellä pyörällä?Omaa oksaahan hän sahaisi silloin poikki.Ei renkaita taidettu paljon tasapainotella 70-luvulla,edes eturengasta,mutta nopeudet oli silti joskus kovia.Mutta ennenkuin joku taas tarttuu tähän,niin olen myös tasapainotuksen kannalla molempiin renkaisiin.
Kyllä sen eturenkaan tasapainotus on asiaa, mutta koskaan en vielä ole renkaasta johtuvaa takapään tärinää havainnut.Olen vissiin synnynnäinen rauta- tai routaperse, tai sitten meidän kalusto tärisee muutenkin, ettei rengas enää vaikuta.
Renkaat vaihdan vanhempaan kalustoon pääsääntöisesti itse, mutta uudemmissa on niin hienot vanteet, ettei naarmun pelossa malta riskeerata.
Eturengas tasapainotetaan tarvittaessa, mutta takapyörä vain silloin, jos liike sen vaihtaa.
Tärkeintä on, että rengas nousee tasaisesti joka puolelta vanteelle. Ainakin 21-tuumaisen pinnavanteen kanssa joutuu joskus ottamaan useitakin kertoja uusiksi.
Renkaat vaihdan vanhempaan kalustoon pääsääntöisesti itse, mutta uudemmissa on niin hienot vanteet, ettei naarmun pelossa malta riskeerata.
Eturengas tasapainotetaan tarvittaessa, mutta takapyörä vain silloin, jos liike sen vaihtaa.
Tärkeintä on, että rengas nousee tasaisesti joka puolelta vanteelle. Ainakin 21-tuumaisen pinnavanteen kanssa joutuu joskus ottamaan useitakin kertoja uusiksi.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
-
Das Fette Sau
- Viesti:
Sitä sanotaan välinpitämättömyydeksi ja sitä esiintyy yleisesti myös muillakin aloilla.Grasschopper1 kirjoitti:Toisaalta en ymmärrä,mikä intressi mopokauppiaalla olisi jauhaa potaskaa,vaikka ei itse aja kyseisellä pyörällä?Omaa oksaahan hän sahaisi silloin poikki.
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
-
Grasschopper1
Kauanko välinpitämättömällä yrittäjällä riittää asiakkaita?Kyseinen lafka on ollut pystyssä n.15v. ja menestyy tietääkseni erittäin hyvin.