Daytona Bike Week 2012

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Bronson Eye
Viesti:

Re: Daytona Bike Week 2012

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

ok. kiitokset,eipä tullu mieleen nostaa selkä edellä, paitsi meikän "tsägällä" toi jalka kyllä paukahtaa ylös noston aikana, tai buutsit lipsahtaa eteen päin ym.ym..
ps. "EI VOIMALLA, VAAN KONSTILLA"
jatketaan Daytonalla,
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

otsir3 kirjoitti: jatketaan Daytonalla,
Joo, laittakaas valokuvia, missä sitten pyörittekin. Thanx!
Niina77
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niina77 »

TCowboy kirjoitti:
Pertti kirjoitti:
otsir3 kirjoitti:mikähän olis sitten oikea tekniikka pyörän nostolle, (kuin suora veto, jätetäänkö se jotenkin välille, esim. polven varaan , oon aika varma ettei ainakaan meidän naisväki nosta pyörää ylös,),,, eipä oo tullu harjoiteltua hd:eellä,
kerran kaveri kaato "möhkönsä", (kawa 1300:nen).olipa nostaminen jopa kahteen mieheen,,
Taitaa selkä pyörään päin olla tehokkain nostotapa. Siinä saa jaloilla tehtyä melkein kaiken työn, selkä pysyy suorana. Niin muistaakseni Maran EAK:ssa oli joskus puhetta.
http://www.youtube.com/watch?v=BeLkrPkj ... re=related

Oisko tossa selvennystä...
Joo, olis :D !

Näyttää niin simppeliltä, että nyt tuntuu vähän uunolta ettei ole tuollaista ennen tajunnut.
Vai pitäiskö olla kuitenkin tyytyväinen, että ei ole ollut tarvetta tajuta :lol: .

Ei olisi muuten yhtään hassumpaa, että kerhon ralleissakin nähtäisiin ajonäytöksiä/ajo-opetusta.
Kuuluhan sekin moottoripyöräilyyn. Ettei vaan jäisi kenellekään harhaluuloa siitä, että ralleissa kuuluu kännätä...
Kauas on pitkä matka. Hyvä!
Kari L

Viesti Kirjoittaja Kari L »

Niina77 kirjoitti:Ei olisi muuten yhtään hassumpaa, että kerhon ralleissakin nähtäisiin ajonäytöksiä/ajo-opetusta...
Ajo-opetusta olisi taas tarjolla, Jäsenille, Veloituksetta, 12.5.2012. EAK
Ralleissa ei, koska siellä ei ole soveliasta paikkaa ja koska se Opettajakin tarvitsee paikan rentoutumiselle... Näytöksistä ei ole vielä tietoa...
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Niina77 kirjoitti:
wesa kirjoitti:Mitä löysivät ensikertalaiset?
sekapyörätapahtuma ... eikä vain harrikkaihmisiä.
Löydettiin hyvät baarit :lol: !
kiva tapahtuma, mutta ei tullut sellaista hinkua, että sinne olisi pakko vielä päästä toistekin.
Oliko siellä merkittävissä määrin muita kuin Harrikoita ja Hondia? Itse en viime kesänä jenkeissä ajellessani juuri muita merkkejä nähnyt.

Mistä tiesit, että ne olivat hyvät baarit - luultavasti ne olivat vain baarit, joihin oppaasi olivat eksyneet kerran aikaisemmin ja turvallista mennä tuttuun paikkaan :wink: . Jospa siellä kulman takana olisi kuitenkin ollut vielä parempi baari (tosin millä se hyvyys mitataan) :mrgreen:

Tuo "ei hinkua uudestaan" kuulostaa kovin tutulta. Olin itse Harleyn 105v juhlissa, mahtava tapahtuma ja hieno reissu, mutta en keksi miksi pitäisi mennä 2013 uudestaan 110v juhliin samaan paikkaan :roll: Mieluummin vaikka sitten johonkin muuhun suureen tapahtumaan, vaikka Daytonaan... Tai sitten Roomaan Euroopan Harley 110v-kemuihin.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Joe Cool kirjoitti:
Niina77 kirjoitti:
wesa kirjoitti:Mitä löysivät ensikertalaiset?
sekapyörätapahtuma ... eikä vain harrikkaihmisiä.
Löydettiin hyvät baarit :lol: !
kiva tapahtuma, mutta ei tullut sellaista hinkua, että sinne olisi pakko vielä päästä toistekin.
Oliko siellä merkittävissä määrin muita kuin Harrikoita ja Hondia? Itse en viime kesänä jenkeissä ajellessani juuri muita merkkejä nähnyt.

Mistä tiesit, että ne olivat hyvät baarit - luultavasti ne olivat vain baarit, joihin oppaasi olivat eksyneet kerran aikaisemmin ja turvallista mennä tuttuun paikkaan :wink: . Jospa siellä kulman takana olisi kuitenkin ollut vielä parempi baari (tosin millä se hyvyys mitataan) :mrgreen:

Tuo "ei hinkua uudestaan" kuulostaa kovin tutulta. Olin itse Harleyn 105v juhlissa, mahtava tapahtuma ja hieno reissu, mutta en keksi miksi pitäisi mennä 2013 uudestaan 110v juhliin samaan paikkaan :roll: Mieluummin vaikka sitten johonkin muuhun suureen tapahtumaan, vaikka Daytonaan... Tai sitten Roomaan Euroopan Harley 110v-kemuihin.
Olin lentoturistina Roomassa vuonna 2010 10 vrk ja paljon jäi näkemättä.
Mikäli työkuviot menee niin kuin toivon, olen lähdössä Roomaan 2013 katsomaan montako 2003 juhlamallin Springeriä sieltä löytyy :D
Asia ratkennee kuukauden - kahden sisällä ja sen jälkeen hotellia varaamaan...
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Fxsts03 kirjoitti:lähdössä Roomaan 2013 katsomaan montako 2003 juhlamallin Springeriä sieltä löytyy :D
Kaiketi siis omalla pyörällä? Pitäisikö tässä sitten ajella ihan samaa matkaa, jos tunnet jo Rooman entuudestaan :D Itse olen välttänyt koko Italiaa tähän saakka, mutta tämä voisi olla hyvä syy käydä siellä. Joku 3-4 pyörän porukka olisi hyvä, jos porukkaa on matkassa niin paljon, että pyöriä riittää letkaksi asti, tulee reissusta vaan tylsää jonossa ajoa, jossa maisemien sijaan katsellaan edellisen pyörän takavaloja.

Minä ajattelin myös panna jo hotellivarauksen sisään, ainahan varauksen voi perua, jos reissu menee puihin. Ei vaan ole aavistustakaan, että missä päin Roomaa tapahtuman pääpaikka on ja mistä niitä hotelleja kannattaisi katsella.

No nyt tämä menee OT:ksi taas vahvasti :oops:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Joe Cool kirjoitti:
Fxsts03 kirjoitti:lähdössä Roomaan 2013 katsomaan montako 2003 juhlamallin Springeriä sieltä löytyy :D
Kaiketi siis omalla pyörällä? Pitäisikö tässä sitten ajella ihan samaa matkaa, jos tunnet jo Rooman entuudestaan :D Itse olen välttänyt koko Italiaa tähän saakka, mutta tämä voisi olla hyvä syy käydä siellä. Joku 3-4 pyörän porukka olisi hyvä, jos porukkaa on matkassa niin paljon, että pyöriä riittää letkaksi asti, tulee reissusta vaan tylsää jonossa ajoa, jossa maisemien sijaan katsellaan edellisen pyörän takavaloja.

Minä ajattelin myös panna jo hotellivarauksen sisään, ainahan varauksen voi perua, jos reissu menee puihin. Ei vaan ole aavistustakaan, että missä päin Roomaa tapahtuman pääpaikka on ja mistä niitä hotelleja kannattaisi katsella.

No nyt tämä menee OT:ksi taas vahvasti :oops:
Jep, omalla pyörällä.
Annetaan vuoro Daytonassa käyneille :mrgreen:
T. Timo Konttinen
Fxsts03
wesa
Viesti:

Joe Cool kirjoitti:Oliko siellä merkittävissä määrin muita kuin Harrikoita ja Hondia? Itse en viime kesänä jenkeissä ajellessani juuri muita merkkejä nähnyt.
Ne muut merkit löytyy noista mun valokuvista edelliseltä sivulta. :wink:
Muutenhan ne jenkit ajaa Harrikalla.

Voihan tietysti olla, että se "kavereiden hyvä baari" oli Gold Wing porukkojen ykkösmesta. :roll:
Silloin voi tuntua ihan miltä vaan ...

Ps. Kiva olis nähdä niitä muittenkin valokuvia.
Niina77
Viesti:

Voihan tietysti olla, että se "kavereiden hyvä baari" oli Gold Wing porukkojen ykkösmesta. :roll:
Silloin voi tuntua ihan miltä vaan ...

Heh :D , hyvä baari on sellainen jossa viihtyy, eli kun makuja on monia, niin se mikä minusta on hyvä baari ei sitä välttämättä kaikkien muiden mielestä ole. Eikä haittaa vaikka muut asiakkaat ajaisivat polkupyörillä parrat hulmuten :lol: . Daytonassahan baareja riittää. Muuallakin kuin Main Streetillä ja muitakin kuin Boot Hill Saloon tai Iron Horse Saloon.
wesa
Viesti:

Niina77 kirjoitti:Daytonassahan baareja riittää. Muuallakin kuin Main Streetillä ja muitakin kuin Boot Hill Saloon tai Iron Horse Saloon.
Ei se Iron Horse Daytonassa ole ??? :roll:
Bronson Eye
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

ja ja ja,, Boot Hill:kin on lönkalla Tsadissa.))),,,
Niina77
Viesti:

wesa kirjoitti:
Niina77 kirjoitti:Daytonassahan baareja riittää. Muuallakin kuin Main Streetillä ja muitakin kuin Boot Hill Saloon tai Iron Horse Saloon.
Ei se Iron Horse Daytonassa ole ??? :roll:
Tarkelleenkin se on juu Ormond Beachilla, mutta jännästi ovat sinnekin Daytona Bike Weekin tapahtumia ulottaneet. Uskomattoman moni siellä vuosittain Bike Weekin aikaan käykin. Vähän sama kuin se, että Daytona ei oikeastaan ole vain Yhdysvalloissa vaan Yhdysvaltojen Floridassa ja Floridakin on pilkottu alueisiin... Jos siis oikein hiuksia halkomaan aletaan :lol:

Boot Hill Saloon sitten taas oikeinkin tarkalleen sijaitsee Main Streetillä. Vaikka sen nimisiä baareja saattaa muuallakin maailmassa olla. Jos siis ihan tarkkoja ollaan :lol: :lol: :lol: .
wesa
Viesti:

Niin, ja Boothill on slangisana, joka länkkärielokuvissa tarkoittaa hautausmaata.
Niinhän se tarkoittaa tietysti myös Main Streetillä, hautuumaa kun on tien toisella puolella.
Lönkalla se taitaa olla Ruttopuiston baari? :roll:

Tämä jengi on taas Last Resort baarin porukkaa...'

Kuva

...ja tämä jengi Iron Horsen porukkaa.

Kuva

http://www.choppertownnation.com/photo/ ... lvvohvt2fe" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin