Daytona Bike Week 2012
-
Bronson Eye
- Viesti:
Re: Daytona Bike Week 2012
ok. kiitokset,eipä tullu mieleen nostaa selkä edellä, paitsi meikän "tsägällä" toi jalka kyllä paukahtaa ylös noston aikana, tai buutsit lipsahtaa eteen päin ym.ym..
ps. "EI VOIMALLA, VAAN KONSTILLA"
jatketaan Daytonalla,
ps. "EI VOIMALLA, VAAN KONSTILLA"
jatketaan Daytonalla,
Joo, laittakaas valokuvia, missä sitten pyörittekin. Thanx!otsir3 kirjoitti: jatketaan Daytonalla,
Joo, olisTCowboy kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=BeLkrPkj ... re=relatedPertti kirjoitti:Taitaa selkä pyörään päin olla tehokkain nostotapa. Siinä saa jaloilla tehtyä melkein kaiken työn, selkä pysyy suorana. Niin muistaakseni Maran EAK:ssa oli joskus puhetta.otsir3 kirjoitti:mikähän olis sitten oikea tekniikka pyörän nostolle, (kuin suora veto, jätetäänkö se jotenkin välille, esim. polven varaan , oon aika varma ettei ainakaan meidän naisväki nosta pyörää ylös,),,, eipä oo tullu harjoiteltua hd:eellä,
kerran kaveri kaato "möhkönsä", (kawa 1300:nen).olipa nostaminen jopa kahteen mieheen,,
Oisko tossa selvennystä...
Näyttää niin simppeliltä, että nyt tuntuu vähän uunolta ettei ole tuollaista ennen tajunnut.
Vai pitäiskö olla kuitenkin tyytyväinen, että ei ole ollut tarvetta tajuta
Ei olisi muuten yhtään hassumpaa, että kerhon ralleissakin nähtäisiin ajonäytöksiä/ajo-opetusta.
Kuuluhan sekin moottoripyöräilyyn. Ettei vaan jäisi kenellekään harhaluuloa siitä, että ralleissa kuuluu kännätä...
Kauas on pitkä matka. Hyvä!
-
Kari L
Ajo-opetusta olisi taas tarjolla, Jäsenille, Veloituksetta, 12.5.2012. EAKNiina77 kirjoitti:Ei olisi muuten yhtään hassumpaa, että kerhon ralleissakin nähtäisiin ajonäytöksiä/ajo-opetusta...
Ralleissa ei, koska siellä ei ole soveliasta paikkaa ja koska se Opettajakin tarvitsee paikan rentoutumiselle... Näytöksistä ei ole vielä tietoa...
Oliko siellä merkittävissä määrin muita kuin Harrikoita ja Hondia? Itse en viime kesänä jenkeissä ajellessani juuri muita merkkejä nähnyt.Niina77 kirjoitti:sekapyörätapahtuma ... eikä vain harrikkaihmisiä.wesa kirjoitti:Mitä löysivät ensikertalaiset?
Löydettiin hyvät baarit!
kiva tapahtuma, mutta ei tullut sellaista hinkua, että sinne olisi pakko vielä päästä toistekin.
Mistä tiesit, että ne olivat hyvät baarit - luultavasti ne olivat vain baarit, joihin oppaasi olivat eksyneet kerran aikaisemmin ja turvallista mennä tuttuun paikkaan
Tuo "ei hinkua uudestaan" kuulostaa kovin tutulta. Olin itse Harleyn 105v juhlissa, mahtava tapahtuma ja hieno reissu, mutta en keksi miksi pitäisi mennä 2013 uudestaan 110v juhliin samaan paikkaan
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Olin lentoturistina Roomassa vuonna 2010 10 vrk ja paljon jäi näkemättä.Joe Cool kirjoitti:Oliko siellä merkittävissä määrin muita kuin Harrikoita ja Hondia? Itse en viime kesänä jenkeissä ajellessani juuri muita merkkejä nähnyt.Niina77 kirjoitti:sekapyörätapahtuma ... eikä vain harrikkaihmisiä.wesa kirjoitti:Mitä löysivät ensikertalaiset?
Löydettiin hyvät baarit!
kiva tapahtuma, mutta ei tullut sellaista hinkua, että sinne olisi pakko vielä päästä toistekin.
Mistä tiesit, että ne olivat hyvät baarit - luultavasti ne olivat vain baarit, joihin oppaasi olivat eksyneet kerran aikaisemmin ja turvallista mennä tuttuun paikkaan. Jospa siellä kulman takana olisi kuitenkin ollut vielä parempi baari (tosin millä se hyvyys mitataan)
![]()
Tuo "ei hinkua uudestaan" kuulostaa kovin tutulta. Olin itse Harleyn 105v juhlissa, mahtava tapahtuma ja hieno reissu, mutta en keksi miksi pitäisi mennä 2013 uudestaan 110v juhliin samaan paikkaanMieluummin vaikka sitten johonkin muuhun suureen tapahtumaan, vaikka Daytonaan... Tai sitten Roomaan Euroopan Harley 110v-kemuihin.
Mikäli työkuviot menee niin kuin toivon, olen lähdössä Roomaan 2013 katsomaan montako 2003 juhlamallin Springeriä sieltä löytyy
Asia ratkennee kuukauden - kahden sisällä ja sen jälkeen hotellia varaamaan...
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
Kaiketi siis omalla pyörällä? Pitäisikö tässä sitten ajella ihan samaa matkaa, jos tunnet jo Rooman entuudestaanFxsts03 kirjoitti:lähdössä Roomaan 2013 katsomaan montako 2003 juhlamallin Springeriä sieltä löytyy![]()
Asia ratkennee kuukauden - kahden sisällä ja sen jälkeen hotellia varaamaan...
Minä ajattelin myös panna jo hotellivarauksen sisään, ainahan varauksen voi perua, jos reissu menee puihin. Ei vaan ole aavistustakaan, että missä päin Roomaa tapahtuman pääpaikka on ja mistä niitä hotelleja kannattaisi katsella.
No nyt tämä menee OT:ksi taas vahvasti
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Jep, omalla pyörällä.Joe Cool kirjoitti:Kaiketi siis omalla pyörällä? Pitäisikö tässä sitten ajella ihan samaa matkaa, jos tunnet jo Rooman entuudestaanFxsts03 kirjoitti:lähdössä Roomaan 2013 katsomaan montako 2003 juhlamallin Springeriä sieltä löytyy![]()
Asia ratkennee kuukauden - kahden sisällä ja sen jälkeen hotellia varaamaan...Itse olen välttänyt koko Italiaa tähän saakka, mutta tämä voisi olla hyvä syy käydä siellä. Joku 3-4 pyörän porukka olisi hyvä, jos porukkaa on matkassa niin paljon, että pyöriä riittää letkaksi asti, tulee reissusta vaan tylsää jonossa ajoa, jossa maisemien sijaan katsellaan edellisen pyörän takavaloja.
Minä ajattelin myös panna jo hotellivarauksen sisään, ainahan varauksen voi perua, jos reissu menee puihin. Ei vaan ole aavistustakaan, että missä päin Roomaa tapahtuman pääpaikka on ja mistä niitä hotelleja kannattaisi katsella.
No nyt tämä menee OT:ksi taas vahvasti
Annetaan vuoro Daytonassa käyneille
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
Ne muut merkit löytyy noista mun valokuvista edelliseltä sivulta.Joe Cool kirjoitti:Oliko siellä merkittävissä määrin muita kuin Harrikoita ja Hondia? Itse en viime kesänä jenkeissä ajellessani juuri muita merkkejä nähnyt.
Muutenhan ne jenkit ajaa Harrikalla.
Voihan tietysti olla, että se "kavereiden hyvä baari" oli Gold Wing porukkojen ykkösmesta.
Silloin voi tuntua ihan miltä vaan ...
Ps. Kiva olis nähdä niitä muittenkin valokuvia.
Voihan tietysti olla, että se "kavereiden hyvä baari" oli Gold Wing porukkojen ykkösmesta.
Heh
, hyvä baari on sellainen jossa viihtyy, eli kun makuja on monia, niin se mikä minusta on hyvä baari ei sitä välttämättä kaikkien muiden mielestä ole. Eikä haittaa vaikka muut asiakkaat ajaisivat polkupyörillä parrat hulmuten
. Daytonassahan baareja riittää. Muuallakin kuin Main Streetillä ja muitakin kuin Boot Hill Saloon tai Iron Horse Saloon.
Heh
Ei se Iron Horse Daytonassa ole ???Niina77 kirjoitti:Daytonassahan baareja riittää. Muuallakin kuin Main Streetillä ja muitakin kuin Boot Hill Saloon tai Iron Horse Saloon.
-
Bronson Eye
- Viesti:
ja ja ja,, Boot Hill:kin on lönkalla Tsadissa.))),,,
Tarkelleenkin se on juu Ormond Beachilla, mutta jännästi ovat sinnekin Daytona Bike Weekin tapahtumia ulottaneet. Uskomattoman moni siellä vuosittain Bike Weekin aikaan käykin. Vähän sama kuin se, että Daytona ei oikeastaan ole vain Yhdysvalloissa vaan Yhdysvaltojen Floridassa ja Floridakin on pilkottu alueisiin... Jos siis oikein hiuksia halkomaan aletaanwesa kirjoitti:Ei se Iron Horse Daytonassa ole ???Niina77 kirjoitti:Daytonassahan baareja riittää. Muuallakin kuin Main Streetillä ja muitakin kuin Boot Hill Saloon tai Iron Horse Saloon.
Boot Hill Saloon sitten taas oikeinkin tarkalleen sijaitsee Main Streetillä. Vaikka sen nimisiä baareja saattaa muuallakin maailmassa olla. Jos siis ihan tarkkoja ollaan
Niin, ja Boothill on slangisana, joka länkkärielokuvissa tarkoittaa hautausmaata.
Niinhän se tarkoittaa tietysti myös Main Streetillä, hautuumaa kun on tien toisella puolella.
Lönkalla se taitaa olla Ruttopuiston baari?
Tämä jengi on taas Last Resort baarin porukkaa...'

...ja tämä jengi Iron Horsen porukkaa.

http://www.choppertownnation.com/photo/ ... lvvohvt2fe" onclick="window.open(this.href);return false;
Niinhän se tarkoittaa tietysti myös Main Streetillä, hautuumaa kun on tien toisella puolella.
Lönkalla se taitaa olla Ruttopuiston baari?
Tämä jengi on taas Last Resort baarin porukkaa...'

...ja tämä jengi Iron Horsen porukkaa.

http://www.choppertownnation.com/photo/ ... lvvohvt2fe" onclick="window.open(this.href);return false;