Joo, mutta TÄLLÄ foorumilla kaikki jutskat kasvavat valtaisiin mittoihin.Alunperin kyseessä oli vain lyheenteen tunnistaminen enkä halunnut mitään suurempaa väittelyä asiasta
ps. kun tutkimuksesi on valmis, niin siihen olisi mukava tutustua.
Joo, mutta TÄLLÄ foorumilla kaikki jutskat kasvavat valtaisiin mittoihin.Alunperin kyseessä oli vain lyheenteen tunnistaminen enkä halunnut mitään suurempaa väittelyä asiasta
LIFEMEMBERJust siksihän se eka vastaaja parahti tuskaisaesti, että ei kai taasVallu kirjoitti:Joo, mutta TÄLLÄ foorumilla kaikki jutskat kasvavat valtaisiin mittoihin.Alunperin kyseessä oli vain lyheenteen tunnistaminen enkä halunnut mitään suurempaa väittelyä asiasta![]()
ps. kun tutkimuksesi on valmis, niin siihen olisi mukava tutustua.
Ei kai tätä poistaa tarvi? Minun mielestä alkuperäinen kysymys oli asiallinen ja jos joku tietää mtä tuo lyhenne tarkoittaa, niin voisi vastata.litani936 kirjoitti:Omasta puolestani ketjun saa poistaa.Mode huom!
Villi ajatus... Kysyjä voisi lähestyä jotain tuon lyhenteen käyttäjää tuolla alkuperäisellä kysymykselläHarikka kirjoitti:Kooklettamalla tuo lyhenne esiintyy monessa paikassa, mie en löytäny sille selitystä.
Luulisi tuon annetun vastauksen olevan jo aika lähellä. Minulla ei ollut käsitystä asiasta enkä ollut lyhenettä aiemmin nähnyt.Mopopoika -65 kirjoitti: jos joku tietää mtä tuo lyhenne tarkoittaa, niin voisi vastata.
Jos ette tiedä vastausta, niin älkää antako keskustelun rönsyillä...
Pahasti OT, mutta Kunkku omi tuon muualta. Taru väittää, että kyseessä olisi alunperin mustan väestönosan käyttämä ilmaisu. Ainakin Aretha Franklinin versiossa Otis Reddingin kirjoittamasta Respect kappaleesta Aretha heittää nuo legendaariset kolme kirjainta, joka tukee tuota tarua mustasta alkuperästä.Joe Cool kirjoitti: Ja lyhenteitä on ollut jo paljon ennen netin keksimistäkin. Esim. Elvis kai käytti jo aikoinaan TCB-tervehdystä![]()
FYI:Pera kirjoitti:Nyt rönsyää jo pahasti: Mitä nuo TCB ja TLC ovat?
Tai sitten toisin päin, mutta tämä oli varmaan sellainen tarkoituksellinen pääsiäsenalustestiMopopoika -65 kirjoitti:[
TCB = tender loving care
TLC = Taking Care of Business
Aja vähän pitempään, niin et ole täällä roikkumassa koko aikaa! (Hyi minua taas!)Nyt ollaan jo varmasti tarpeeksi kaukana aiheesta, taidan lähteä tänään ajamaan pienen lenkin
LIFEMEMBERJoo, tavataan Myllykukossa, se on tarpeeksi kaukana, niin saavat olla meiltä molemmilta rauhassaVallu kirjoitti:JoeAja vähän pitempään, niin et ole täällä roikkumassa koko aikaa! (Hyi minua taas!)Nyt ollaan jo varmasti tarpeeksi kaukana aiheesta, taidan lähteä tänään ajamaan pienen lenkin![]()
![]()