Eli se tärkeä kysymys: Olenko minä sellainen wannabee ( vituttaa ihan oikeasti tämmönen
typerä luokittelu. Eikö idea ole se, että harrastetaan ja vitut välitetään siitä mitä muut fundeeraa
Olen toista kesää harrikalla ajanu entinen hondakuski ja en mikään mekaanikkoluonne, mutta
normi huollot sujuu kyllä. Pidän ajamisesta enemmän kuin pyörän kokoamisesta. Onko wannabee
harleytakki päällä baarissa viihtyvä hemmo, jolla ei ole edes harrikkaa? Tai nahkaliivi päällä
ajeleva ( ei liivissä mitään vikaa ole), joka epätoivoisesti pyrkii johonkin prosenttikerhoon tms...
Aivan sama! wannabee termi on tosi loukkaava ja itse en koskaan kutsuisi ketään em nimellä.
Vai onko asia niin, että jos olisin oikein vanha harleyjermu ja osaisin unissanikin purkaa ja koota pyöräni. Niin olisinko silloin oikeutettu haukkumaan vähemmin osaavia wannabeiksi?
Entä sitten tämä bikeri. Termi on aika mielenkiintoinen...kaverillani on honda transalp ja
hän ajaa n.8000km/ kesä. Onko hän bikeri kun hänellä ei ole harrikkaa?
Vai tekeekö bikerin vain mittava parta ( mullaki on
Vai onko vain nämä prosenttiporukat aitoja bikereita, jotka elävät ( tai yrittävät elää) yhteiskunnan ulkopuolella.
Eli eiköhän lopeteta muiden haukkuminen ja lokerointi sillä aina löytyy sua kovempi hemmo!