(olin sitten laittanut tulokset tuonne tapahtumien puolelle vanhan ketjun jatkoksi)
Moro
6. keilailuturnaus saatiin pidettyä seitsemän joukkueen voimin, ja tässä tulokset.
Keilailutapana oli baker-systeemi, ja pelattiin 8 sarjaa.
Naisten sarja:
1. Helsinki, naiset, tulos 922.
Tällä tuloksella oli joukkue myös kokonaiskilpailun viidentenä.
Miesten sarja:
1.Tampere, tulos 1129
2. Helsinki 1, 1062
3. Kärsämäki, 1037
4. Helsinki 2, 943
5. Varsinais-Suomi, 851
6. Strike Hogs, 840
Kiitoksia kaikille osallistuneille, tapahtumaan panostaneille ja muuten tapahtuman järjestelyihin osallistuneille.
Seuraavat kisat järjestää Tampere.
Arto
HarleyCup tulokset
Re: HarleyCup tulokset
Sitä varten se keskustelu Tapahtumat osiossa on olemassa, että siellä voi niistä tapahtumista keskustella...
Siirretään tämäkin sinne jatkoksi.
Siirretään tämäkin sinne jatkoksi.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Olin kyllä kuvitellut, että Tapahtumat osio on nimenomaan tapahtumista ilmoittamista varten ja keskustelu on omalla palstallaan ChatBoardissa. (Voihan jossain säännöissä olla jotain ohjeita, enpä ole vaivautunut tutkimaan. Ihan vaan musta tuntuu..)
Onko tapahtumista jokin oma keskustelupaikka, ja mihin tämä "keskustelu" nyt sitten siirretään.
Minä en olisi osannut mennä tapahtumista etsimään keilailukisojen tuloksia, koska eihän se ole enää mikään tuleva tapahtuma.
Tämä tietenkin vain minun oma käsitykseni, kertokoon ne jotka asioista paremmin tietävät.
Arto
Onko tapahtumista jokin oma keskustelupaikka, ja mihin tämä "keskustelu" nyt sitten siirretään.
Minä en olisi osannut mennä tapahtumista etsimään keilailukisojen tuloksia, koska eihän se ole enää mikään tuleva tapahtuma.
Tämä tietenkin vain minun oma käsitykseni, kertokoon ne jotka asioista paremmin tietävät.
Arto
Lyhyesti.
Tapahtumat osiossa aloitetaan viestiketju, jossa kerrotaan ko tapahtumasta.
Samalla tapahtuman saa linkitettyä kalenteriin.
Sitten tähän tapahtumaan liittyvät viestit voi kuka tahansa kirjoittaa ketjun jatkoksi.
Matkaseuran haku, kehumiset, haukkumiset, tulokset jne.
Kun tapahtumasta taikka viestiketjuun viimeiseksi kirjoitetusta viestistä on kulunut 3kk eli n.90päivää, poistuu tapahtuma automaattisesti tapahtumat osiosta.
(Nyt siellä roikkuu vielä joitakin vanhoja viestejä jotka eivät ole päivittyneet säätöjen yhteydessä.)
Eli tapahtumat ja tapahtumista keskustelu tapahtumat osioon, tekniikka techboardiin ja muu sitten tänne chatboardin puolelle.
Toivomuksena on, että Chapter vastaavat myös viitsisivät laittaa tapahtumat nimenomaan tuonne tapahtumat osioon. Juuri sen takia, että näkyvät kalenterissa.
Näin on selkeämpi.
Tapahtumat osiossa aloitetaan viestiketju, jossa kerrotaan ko tapahtumasta.
Samalla tapahtuman saa linkitettyä kalenteriin.
Sitten tähän tapahtumaan liittyvät viestit voi kuka tahansa kirjoittaa ketjun jatkoksi.
Matkaseuran haku, kehumiset, haukkumiset, tulokset jne.
Kun tapahtumasta taikka viestiketjuun viimeiseksi kirjoitetusta viestistä on kulunut 3kk eli n.90päivää, poistuu tapahtuma automaattisesti tapahtumat osiosta.
(Nyt siellä roikkuu vielä joitakin vanhoja viestejä jotka eivät ole päivittyneet säätöjen yhteydessä.)
Eli tapahtumat ja tapahtumista keskustelu tapahtumat osioon, tekniikka techboardiin ja muu sitten tänne chatboardin puolelle.
Toivomuksena on, että Chapter vastaavat myös viitsisivät laittaa tapahtumat nimenomaan tuonne tapahtumat osioon. Juuri sen takia, että näkyvät kalenterissa.
Näin on selkeämpi.