dna/vanha risu

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

MS

dna/vanha risu

Viesti Kirjoittaja MS »

Tervehdys,
Ovatkohan esim. dna:n ja vanha big twin-risukeula mitoiltaan aivan erilaisia, vai sopiiko esim. ylä T-kappale molempiin tai esim. orgis rumpujarru?
saaren erakko

Re: dna/vanha risu

Viesti Kirjoittaja saaren erakko »

Ylä t-kappaleen sopivuudesta en varmaksi sano,mut mun mielestä voi olla mahdollista et käy ristiin? Voin katsoa kun käyn tallilla seuraavan kerran,tallikaverilla on dna.
Jarru nyt ei ainakaan ihan suoraan käy, dna-keulassa taitaapi olla 3/4"-akseli ja orggis bt-springerissä on springerin akseli mikä nyt ei ihan samanlainen ole. Plus et Hd:n rockereiden akselin reikä on 13/16" kokoinen.
Nii ja jarrun tukirauta/ankkuri ( brake shackle ) ei taida ihan heittämällä käydä.
Olet keulanvaihtoa suunnittelemassa?
MS

Re: dna/vanha risu

Viesti Kirjoittaja MS »

saaren erakko kirjoitti:Ylä t-kappaleen sopivuudesta en varmaksi sano,mut mun mielestä voi olla mahdollista et käy ristiin? Voin katsoa kun käyn tallilla seuraavan kerran,tallikaverilla on dna.
Jarru nyt ei ainakaan ihan suoraan käy, dna-keulassa taitaapi olla 3/4"-akseli ja orggis bt-springerissä on springerin akseli mikä nyt ei ihan samanlainen ole. Plus et Hd:n rockereiden akselin reikä on 13/16" kokoinen.
Nii ja jarrun tukirauta/ankkuri ( brake shackle ) ei taida ihan heittämällä käydä.
Olet keulanvaihtoa suunnittelemassa?
Kiitos kommentista. Mulla on vanha springeri hiluineen mutta se ei tämänhetkiseen keulakulmaan sovi, joten ajattelin, että jospa kokeilisi esim. jotain käytettyä +4 - +6 dna:ta ennen mahdollista runkomuutosta.
Vastaa Viestiin