niin elikäs pyörä on -96 flht jossa nopeus mittari ei toimi syystä että vanteet on vaihdettu rodin vanteiksi ja niissähän ei ole paikkaa mekaaniselle pyörittäjälle.
mutta eikös jo ton ikäsessä vehkeessä pitäis olla vaihdelaatikossa se elekronisen mittarin anturi?
mulla anturin paikalla on vaan koneistamaton umpinainen paikka.
mahtaakohan siellä laatikossa olla sisuskalut sellaset että siihen vois sellasen reijän tehdä ja koneistaa sen pinnan siloseks kun ei millään viittis alkaa sitä lootaa turhantakia ottaan pois ja purkamaan.
toinen mittari mikä ei toimi on öljynlämpö mittari. mä en oo ainakaan löytäny tosta vehkeestä edes anturia mistään.
jos sen anturin laittas vaikka öljypropun paikalle niin millanenkohan sen pitäs olla toimiakseen sen alkuperäsen mittarin kanssa.
vinkkiä saa antaa myös jos on tiedossa olisko jossain netin syövereissä värillistä kytkentä kaaviota ko. laitteeseen
mittareita electraan
Re: mittareita electraan
Jarrulevyynhän voi tehdä sen kolon nopeusmittarin pyörittäjälle? Vai eikö se mahdu ollenkaan väliin sinne keulaan?tuuba kirjoitti:niin elikäs pyörä on -96 flht jossa nopeus mittari ei toimi syystä että vanteet on vaihdettu rodin vanteiksi ja niissähän ei ole paikkaa mekaaniselle pyörittäjälle.
Pyörittäjiäkin on eri paksuisia.
Noi anturit laskee pulsseja mitä saavat esim magneeteista taikka rattaan hampaiden kärjistä/tyhjästä välistä.tuuba kirjoitti:mutta eikös jo ton ikäsessä vehkeessä pitäis olla vaihdelaatikossa se elekronisen mittarin anturi?
mulla anturin paikalla on vaan koneistamaton umpinainen paikka.
mahtaakohan siellä laatikossa olla sisuskalut sellaset että siihen vois sellasen reijän tehdä ja koneistaa sen pinnan siloseks kun ei millään viittis alkaa sitä lootaa turhantakia ottaan pois ja purkamaan.
Oletkos katsellut noita linkkejä sähkökaavioihin jotka löytyvät tuolta TechBoardin alkuvilta alhaalla olevasta "Tekniikkalinkkejä" osasta?tuuba kirjoitti:toinen mittari mikä ei toimi on öljynlämpö mittari. mä en oo ainakaan löytäny tosta vehkeestä edes anturia mistään.
jos sen anturin laittas vaikka öljypropun paikalle niin millanenkohan sen pitäs olla toimiakseen sen alkuperäsen mittarin kanssa.
vinkkiä saa antaa myös jos on tiedossa olisko jossain netin syövereissä värillistä kytkentä kaaviota ko. laitteeseen
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019