Siirtosarjoista orkkiksiin.
Siirtosarjoista orkkiksiin.
Ebayssa on tarjolla suht etusasti mid controlsseja sportsteriin. Ne ovat pääsääntöisesti kuitenkin tuoreempiin pyöriin, niin mitä eroa on esmes vuosien 2000 ja 2007 keskijalkatappien kiinnityksen suhteen? Ei kait noissa nyt mitään hiveän radikaalia eroa voi olla?
Re: Siirtosarjoista orkkiksiin.
mä taas etin mun sportyyn enemmän siirtäviä, eli millaset systeemit sulla on? sellaset et siirtäis vähintään ton runkoputken tasolle?
Ei mene ihan runkoputkien tasalle.
Aluksi oli ajatuksena tarjota näitä vaihdossa orkkiksiin, mutta en taida uskaltaa jos keskitapit eivät tunnukaan sopivilta.
Aluksi oli ajatuksena tarjota näitä vaihdossa orkkiksiin, mutta en taida uskaltaa jos keskitapit eivät tunnukaan sopivilta.
joo, sporty on pitkäjalkaiselle vähän haasteellinen, mä tilasin uuden sitsin, jos sillä sais hilattua itteesä vähän taaksepäin?
Olikos se nyt 2004 kun tuli kumiripustettu kone.
Se voi aiheuttaa niitä eroja.
mm. jarrupääsylinteri eri paikassa.
Mutta kaikkihan on sovitettavissa pienellä rälläköinnillä, sorvaamisella, jyrsimisellä, hitsaamisella, poraamisella jne...
Niinkuin Evo Softailin jalkatapit TC Dynaan, meni "lähes heittämällä"...
Se voi aiheuttaa niitä eroja.
mm. jarrupääsylinteri eri paikassa.
Mutta kaikkihan on sovitettavissa pienellä rälläköinnillä, sorvaamisella, jyrsimisellä, hitsaamisella, poraamisella jne...
Niinkuin Evo Softailin jalkatapit TC Dynaan, meni "lähes heittämällä"...
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
2000 ja 2007 Sportsterin rungot ovat täysin erilaiset. 2004 tuli kumiripusteinen moottorin kiinnitys ja koko runko laitettiin samalla uusiksi.
Toisin sanoen vm. 2003 saakka jalkatappien kiinnitys koneeseen (keskitapit) tai koneenkiinnikkeisiin (siirtosarjat). Vm. 2004 eteenpäin jalkatappien kiinnitys runkoon (joku joka tietää tarkemmin voinee kertoa miten, itellä ei kokemusta kumiripusteisista).
Ride to freedom with the King of Kings!