Jalkakytkin
- jan'shovel-70
- Viesti:
Jalkakytkin
Onko tietoa minkä vuoden malliin sai vielä jalkakytkimen
ja käsivaiteet?Omaan ensitalven projektiin olen sitä suunnitellut,
lähinnä kiinnostaa et sais muutoskatsastettua. Pyöräni on vuosimallia -70 FLH.
ja käsivaiteet?Omaan ensitalven projektiin olen sitä suunnitellut,
lähinnä kiinnostaa et sais muutoskatsastettua. Pyöräni on vuosimallia -70 FLH.
Re: Jalkakytkin
Äkkiä muistellen se katosi juuri noihin aikoihin. Kiksi taisi hävitä optiolistalta 1973 ja käsivaihteet samoihin aikoihin. Kirjoistahan se tieto löytyy, mutta tämä nyt ensimmäisenä muistikuvana
Museoidako meinaat?
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- jan'shovel-70
- Viesti:
En museoida,vähän toiseen suuntaan meinasin. :)Toi vuosiluku on tärkeä,sen saa läpi muutos katsastuksesta.jos on ollut uutena vaihtoehtona.
Onko tuollainen sääntö että jalkakytkimen pitäisi olla ollut alkuperäisvaihtoehto että olisi sallittu? Tiedän kyllä jalkakytkimellä leimalla käyneen '90-lukusenkin pyörän. Itse viimeksi leimasin jockeyllä ja itsarilla '67 öörlishovelin ja ei edes kiinnittänyt katsuri mitään huomioo sinällään jalkakytkimeen, totes vaan ettei tuolla vaihdekonfigiraatiolla harkitse edes koeajoa.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
- jan'shovel-70
- Viesti:
Niin eihän tuo jalkakytkin taida kuulua edes muutoskatsastettaviin?ma^ko kirjoitti:Onko tuollainen sääntö että jalkakytkimen pitäisi olla ollut alkuperäisvaihtoehto että olisi sallittu? Tiedän kyllä jalkakytkimellä leimalla käyneen '90-lukusenkin pyörän. Itse viimeksi leimasin jockeyllä ja itsarilla '67 öörlishovelin ja ei edes kiinnittänyt katsuri mitään huomioo sinällään jalkakytkimeen, totes vaan ettei tuolla vaihdekonfigiraatiolla harkitse edes koeajoa.
En tiedä, mut ei mulle ole tullut vastaan että sillä olisi jotkin ikärajat missä se saa esiintyä. Joskus merkkaavat otteeseen jalkakytkin/käsivaihteet muttei aina. Ei niist ole koskaan mutistu ainakaan, monesta muusta asiasta on.jan'shovel-70 kirjoitti:Niin eihän tuo jalkakytkin taida kuulua edes muutoskatsastettaviin?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
- jan'shovel-70
- Viesti:
Nykyään on ohje jos jotain muutoskatsastat niin katsurin pitää tutkia koko pyörä samalla.ma^ko kirjoitti:En tiedä, mut ei mulle ole tullut vastaan että sillä olisi jotkin ikärajat missä se saa esiintyä. Joskus merkkaavat otteeseen jalkakytkin/käsivaihteet muttei aina. Ei niist ole koskaan mutistu ainakaan, monesta muusta asiasta on.jan'shovel-70 kirjoitti:Niin eihän tuo jalkakytkin taida kuulua edes muutoskatsastettaviin?
Viimeksi muokannut jan'shovel-70, 21:32 26.09.2011.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Projekti kaksipyöräinen, vai enemmän? Saattaa vaikuttaa. Joku lainsäätäjän lanko tietää?
Jumpe
Jumpe
älkää nyt hyvät ihmiset, eihän niitä tarvi katsastella ja mistä pyörästä kiksi siis polkukäynnistys muka hävisi 1973?
Ei se mitään muka-hävinnytpjir kirjoitti: ja mistä pyörästä kiksi siis polkukäynnistys muka hävisi 1973?
Onhan jengi noita viritellyt evoihin ja ties mihin, mutta se on jo toinen juttu tyystin.
Muista malleista tässä ei ollut edes kysymys, mutta jos nyt hieman avarretaan aihetta, niin FXE sähköstartilla tuli vasta 1974 ja FX:ää sai potkia tehtaan luvalla aina 80-luvulle, en jaksanut kaivaa tietoa siitä, miten kauan.
Rautiksista kiksiä alettiin poistaa 1979, kun taakse alettiin sorvata levyjarrua ja jarrusylinteri tuli kiksin tielle. 1979 se oli vielä optio, jolloin sylinteri oli ymmärtääkseni eri paikassa ja pakoputkikin kierteli hullusti. 1980 XLCH poistui kokonaan myynnistä.
Jos jollain on tarkempaa tietoa, niin jatkakoon halutessaan.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
rampo63 kirjoitti:Eih !!!
MH