Englannin ebaystä ostin uuden vanteen laakereineen 200 punnalla, kaverin kautta sain jostain renkaan, sisuskumeineen ja tasapainotettuna noin 1200 ruottin kruunulla. Diileriltä ostettaessa maksaa varmasti enemmän, enkä nyt ole varma noista maksamista hinnoista, on tuosta jo vuosi kulunut.hantta61 kirjoitti:paljonko toi takavanne/rengas-setti about kustantaa?mikira kirjoitti:Mulla on dynan napakin omassa sportsterissa, meni ihan heittämällä paikalleen.JPI666 kirjoitti:Ostin Dynan vannekehän pinnoineen, jotka pinnoitettiin Sportsterin orkkisnapaan. Mun käsittääkseni Dynan omakin napa kävisi, mutta siihen en voi 100% varmaa vastausta antaa.
custom sportsteriin pinnavanne taakse?
Re: custom sportsteriin pinnavanne taakse?
eli onko toi takahihnapyörä tismalleen samankokonen kun orkkis sportsterissa? ja pitikö etuhihnapyörä vaihtaa, vai oliko siinä jotain muuta kikkailua? tarkoitn et meniskö toi mun 2005 pyörään ns "heittämällä, ilman etuhihnapyörän vaihtoo?houlidaiver kirjoitti:Tollanen tosiaan itellä ahdettuna vakio swingiin ja tarkotus ois levittää takapäätä reilummin talvella joten ei muuta kun tarjouksia tulemaan sis..vanne,rengas,akseli,holkit,spaceri,jarrulevy,takahihnapyörä,etuhihnapyörä,lyhkäset iskarit...tosiaan nuo on jo kuitenkin ollu kiinni toukokuusta saakka eli aikas uusia
Nightdragon sekä se HD:n oma screaming eagle wide tire rengas on tehty juuri nimen omaan 4,5" vanteelle vaikka on 180 leveä.houlidaiver kirjoitti:hemuli kirjoitti:StreetBobin alkuperäinen vanne on auttamattoman kapea leveämmille renkaille. Kaverille laitettiin sille kehälle ME880 170/60x17 ja leveys asennettuna on nippa nappa yli 160 mm...
joo ite aatellu vaan et 5.5" ois optimaali 180 renkaalle
http://www.harley-davidson.com/gma/gma_ ... isting.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
Nightdragon rengas maksaa muistaakseni jotain 200e, vannetta/vannekehää kannattaa kyttäillä ebaysta tai tältä foorumilta ym. Maksaa varmaan hunajaa HD dealeriltä ostettuna.
-
houlidaiver
Eli takahihnapyörä on tehty sportsterin alkuperäsestä..ainakin metzellerin 180 renkaan kaa pitää vaihtaa etu hihnapyörä jotta hihnalinja ois suora....mutta se rengas tosiaan reunasta reunaan 188.9mmhantta61 kirjoitti:eli onko toi takahihnapyörä tismalleen samankokonen kun orkkis sportsterissa? ja pitikö etuhihnapyörä vaihtaa, vai oliko siinä jotain muuta kikkailua? tarkoitn et meniskö toi mun 2005 pyörään ns "heittämällä, ilman etuhihnapyörän vaihtoo?houlidaiver kirjoitti: Tollanen tosiaan itellä ahdettuna vakio swingiin ja tarkotus ois levittää takapäätä reilummin talvella joten ei muuta kun tarjouksia tulemaan sis..vanne,rengas,akseli,holkit,spaceri,jarrulevy,takahihnapyörä,etuhihnapyörä,lyhkäset iskarit...tosiaan nuo on jo kuitenkin ollu kiinni toukokuusta saakka eli aikas uusia
ok, hihna vaihdettu? ja jaksaako noi lyhyemmät iskarit viedä väliaikaisesti kahta? skidit lähinnä haluais joskus kyytiin. näyttää vaan kuvasta et tossa lokarin ja renkaan välissä ei paljon välystä oo?houlidaiver kirjoitti:Eli takahihnapyörä on tehty sportsterin alkuperäsestä..ainakin metzellerin 180 renkaan kaa pitää vaihtaa etu hihnapyörä jotta hihnalinja ois suora....mutta se rengas tosiaan reunasta reunaan 188.9mmhantta61 kirjoitti:eli onko toi takahihnapyörä tismalleen samankokonen kun orkkis sportsterissa? ja pitikö etuhihnapyörä vaihtaa, vai oliko siinä jotain muuta kikkailua? tarkoitn et meniskö toi mun 2005 pyörään ns "heittämällä, ilman etuhihnapyörän vaihtoo?houlidaiver kirjoitti:Tollanen tosiaan itellä ahdettuna vakio swingiin ja tarkotus ois levittää takapäätä reilummin talvella joten ei muuta kun tarjouksia tulemaan sis..vanne,rengas,akseli,holkit,spaceri,jarrulevy,takahihnapyörä,etuhihnapyörä,lyhkäset iskarit...tosiaan nuo on jo kuitenkin ollu kiinni toukokuusta saakka eli aikas uusia
-
houlidaiver
hihna alkuperänen...taka iskarit on pikkasen jäykemmät ku alkuperäset ja kaks päällä tänä kesänä ajellu yhden ruotsin reissun ja aika paljon sellasia 300-500 reissuja kotimaassa ja kakspäällä paremmat kun alkuperäset itellä painoo n.90kg emännällä 45kg siihen kamat päälle....
ok, palaillaan asiaan kun illat pimenee,ja kylmenee. oon kyllä kiinnostunut, mutta likviditeetti-kapeikko ja tää yksipuolinen kiinnostus vähän jarruttaa tätä euron kulutusta 
Hommaa lisää romuja, niin kiinnostus muuttuu monipuoliseksi ja kulutusjarrukin saattaa poistua tavalla tai toisella.hantta61 kirjoitti:ok, palaillaan asiaan kun illat pimenee,ja kylmenee. oon kyllä kiinnostunut, mutta likviditeetti-kapeikko ja tää yksipuolinen kiinnostus vähän jarruttaa tätä euron kulutusta
Romu rauhoittaa.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
harkitaan, viking-lotto jo vetämässä 
Tollanen tosiaan itellä ahdettuna vakio swingiin ja tarkotus ois levittää takapäätä reilummin talvella joten ei muuta kun tarjouksia tulemaan sis..vanne,rengas,akseli,holkit,spaceri,jarrulevy,takahihnapyörä,etuhihnapyörä,lyhkäset iskarit...tosiaan nuo on jo kuitenkin ollu kiinni toukokuusta saakka eli aikas uusia