Tyylipisteet
Re: Tyylipisteet
Ja olisipa oikea bingovoitto tosiaan ajaa tuollaisella 
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- jan'shovel-70
- Viesti:
Mut mitens noi äänet? H-D on tunnettu mahtavista saundeista,ei kai Japsit niitä pysty kopioimaan
vaikka halua olisikin,siinä vaiheessa kun pyörän käynnistää ni viimeistään huomaa eron .Ja mallista vielä Arlen Nessin sukulainen varmaan käyny suunnittelemassa tuon.
vaikka halua olisikin,siinä vaiheessa kun pyörän käynnistää ni viimeistään huomaa eron .Ja mallista vielä Arlen Nessin sukulainen varmaan käyny suunnittelemassa tuon.
Miksei? Ja ei ne Japsien äänet minusta sen huonompia ole nytkään, oikeilla putkillajan'shovel-70 kirjoitti:Mut mitens noi äänet? H-D on tunnettu mahtavista saundeista,ei kai Japsit niitä pysty kopioimaan
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
http://www.goodwillparty.fi
Niin, kyllähän toki tuonkin Hondan käyntiääni on lähempänä sitä "HARIKKAA", kuin esim. V-rodi! 
LIFEMEMBER
Hieno peli, mutta olen nähnyt hienompia rakenneltuja HD:tä. Kyseessähän ei ole Hondan tuotantomalli, vaan 1 kolmesta amerikan design osaston konseptimallista, eli mitä voitais tehdä käyttäen hyväksi olemassa olevia tuotantomalleja.Kari L kirjoitti:Minkä kisan voittivat ja mistä pyörän voi ostaa ?wesa kirjoitti:Joo, tällä erää Honda on vienyt "bagger"-kisassa erävoiton! (6-0)
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
FLD Dyna Switchback -13
ihan ok look, mutta niinkuin joe cool mainitsi soundit mättää varmasti, joka on kuitenkin aika tärkee pointti, jopa mun naapurit sano että inisevät mopot ärsyttää enemmän kuin hd, tosta ei varmaan yleiskonetta kovempaa soundia lähde 
Itse asiassa se oli jan'shovel, joka epäili soundejahantta61 kirjoitti:ihan ok look, mutta niinkuin joe cool mainitsi soundit mättää varmasti
Jos tuosta nyt pitäisi jotain hyvää sanoa, niin ei siinä ole Harrikkaa matkittu! Sinänsä jenkeissä Honda taitaa olla selkeä markkinajohtaja noista "vieraista" merkeistä. Ei siellä kesäkuussa ainakaan etelässä muita näkynyt Harrikoiden lisäksi. Ja ne Hondat olivat kaikki laukkupyöriä sekä jonkin verran trikejä.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
satulan alla valkoseks maalattu alue....vai olisko ilman tavaraa...näyttää oudolta ja näyttää muutenkin kuka tommosen pyörän haluaa on se sitte vaikka minkä merkkinen
Käynti optikolla auttaa...hanski kirjoitti:satulan alla valkoseks maalattu alue....vai olisko ilman tavaraa...näyttää oudolta ja näyttää muutenkin kuka tommosen pyörän haluaa on se sitte vaikka minkä merkkinen
Alkaako tulla honda kuume?? Ei muutaku h-d:t nettimopoon ja kiinankustomia ostamaan
(vaik alkaa olee noi uudet harrikatkin yhtä muovisen näkösiä, et ihan sama millä menee).
-90 FXR Super Glide
En minä kyllä tuota ostais, valmistajasta riippumatta. Koska kantapyöränä on Fury, on käyntiäänikin sitten kotoisin sieltä. Veivit eivät ole samalla tapilla, joten ingen potato.. 
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
Kyllä joskus tuntuu Härräkän kanssa jotta joku toinen merkki olisi järkiratkaisu. Jos tällainen mielipide ja asenne enempi leviää, voidaan päätösrallin nimeksi muuttaa End of reason- ralli. Ja tähän hekohekohymiö.
Flhrsi 07
Mulla on takana yli 30-vuotta Harrikoilla rymistelyä. Omistan useita aina SS 350 Sprintistä - Electra Glideen sivuvaunulla. Joten kyllä seuraavaksi vois laittaa riviin, vaikka tuollaisen Bagger-Hondan.henry kirjoitti:Kyllä joskus tuntuu Härräkän kanssa jotta joku toinen merkki olisi järkiratkaisu. Jos tällainen mielipide ja asenne enempi leviää, voidaan päätösrallin nimeksi muuttaa End of reason- ralli. Ja tähän hekohekohymiö.
Hondahan sen Harley-Davidson Motor Companyn pääasiassa omistaa.
Paitsi, että minä omistan myös...

Se on se business-salaisuus...Itseppä asiassa en muista.Vallu kirjoitti:Paljonkos sait osinkoa viime tilikaudelta?
Mutta sitten sitä ihan asiaa, jokos hallitus hommasi noita osakkeita lisää, että saadaan palkita ansioituneita clubilaisia joulujuhlassa?
http://www.giveashare.com/stock.asp?buy ... dson-stock" onclick="window.open(this.href);return false;
LIFEMEMBER