Surkeaa toimintaa Tampereen HD 45 asteessa.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Irokeesi

Surkeaa toimintaa Tampereen HD 45 asteessa.

Viesti Kirjoittaja Irokeesi »

Tilasinpa kyseisen liikkeen kautta Super Rallyn jälkeisellä viikolla (23) ihka uuden FXR:n takaketjupyörän ja he lupasivat toimittaa sen viimeistään viikolla 25. No nyt on jo viikko 31 ja eipä ole kyseisestä liikkeestä kuulunut mitään... Alkuunsa soittelin sinne ja jopa kävinkin kysymässä, mutta aina vaan vastaus oli ensi viikolla ja lupasivat soittaa heti kun ratas tulee. No onneksi vanhassa rattaassa on sen verran vielä hammasta jäljellä, että pystyin käymään kalajoella jne...
Minun asiakkaana olo kyseisessä puljussa oli sitten kolme kertaa: ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran. En suosittele ko puljua kenellekään.
Vie kessu keuhkot ja viina maksan, haitari sielun ja naiset liksan... (sleepy sleepers)
Mara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

Kommenttina voisin tähän heittää semmosta, että miksi ihmeessä noissa useimmissa etelän (Raahea etelämpänä) varaosapuljuissa ei oo kulutusosia varastossa? Ei se ole kovin älytön sijoitus hommata yleisimpiä kulutusosia ja tarvikkeita varastoon. Onko se niin, että ei olla sen vertaa harrastuksesta tietoisia, että osattas varata oikeeta tavaraa hyllyyn? Onhan se nyt ihan pöliää tilata sitte jostain ameriikan tukusta jotain osia, ku ne ei niitä edes ajallaan toimita. Eri asia ois, jos ihmiset tyytys odottelemaan jotain ihan peruskamaa rikkoontuneen tilalle kuukauden kesken kesän, niin siinähän sitä tilailisivat jenkeistä ihan rauhassa. Mutta kun kyllähän nyt jokainen jurpokin tajuaa, että sieltä se osa otetaan, mistä se nopeiten tulee. Joops, onneksi ei tartte lähteä merta kauemmaksi kalaan :wink:
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Hot Bike ei kuulu noihin yleisimpiin, sillä sieltä olen saanut suoraan hyllystä kaikki romppeet joita olen viimeisen kahden suven aikana tarvinnut! Ja olen minä sieltä muutakin kuin sytytystulppia ostanut 8)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Mopopoika -65 kirjoitti:Hot Bike ei kuulu noihin yleisimpiin, sillä sieltä olen saanut suoraan hyllystä kaikki romppeet joita olen viimeisen kahden suven aikana tarvinnut! Ja olen minä sieltä muutakin kuin sytytystulppia ostanut 8)
Kyllä, Hot Bike rulettaa. Hog Huus sun muut ovat high tech miljunääriporukkaa varten( ;) ), HotBike on rokk!!! Sieltä tosiaan saa suoraan osia, joita muualta saa odottaa...pitkään.
Iiwari

Viesti Kirjoittaja Iiwari »

Jaaa, lieneekö sitte Raahe (Lamperi) ainut paikka suomessa, jolla on jottain varastossa kun täällä pohojosempanakaan ei oo mittään koskaan, ainakaan varastossa.
Nyt tosa Kempeleesä aikos A1-autoväri-kauppa ruveta kauppaan HD osia, omistaja (neito!) on itekki alan naisia. Mut aika näyttää mitä löytyy hyllystä.
Mannelta oon aina löytäny tarpeisiin osat hyllystä ja palavelu pellaa, matkaa vaan tahtoo täältä Oulusta tulla kohtuuttoman palijo.

Iiwari
Vastaa Viestiin