Mikä power commander/yksiselitteisiä ohjeita!
-
jarijuhani
Mikä power commander/yksiselitteisiä ohjeita!
poistettu
Viimeksi muokannut jarijuhani, 23:25 17.04.2012.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 05:41 28.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: Mikä power commander/yksiselitteisiä ohjeita!
Joo, V-Twin City.Harikka kirjoitti:Luuri karvasee kouraa ja kilautus Attelle Loimaalle, alkaa assia selvitä.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Miksi ihmeessä juuri Power Commander?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
-
jarijuhani
poistettu
Viimeksi muokannut jarijuhani, 23:25 17.04.2012.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noihin übermoderneihin olen sekaantunut niin vähän, että paha suosittaa mitään. Kuitenkin PowerCommanderin kanssa tuntuu olevan porukalla varsin usein hieman proplematiikkaa ja vaihtoehtoja kuitenkin on. Olemassaolevan moottoriohjauksen voi ohjelmoittaa uudelleen tai harkita joitain näitä "itseoppivia" ohjausaboxeja joihin käyttäjät tuntuvat olevan varsin tytyväisiä.
Itse lähtisin siitä että veisin laitteen johonkin missä on mahdollisuus ohjelmoida sitä, dynoppenkki ja mielellään ammattitaitoakin, sitähän kyllä muutkin ovat suosittaneet.
Itse lähtisin siitä että veisin laitteen johonkin missä on mahdollisuus ohjelmoida sitä, dynoppenkki ja mielellään ammattitaitoakin, sitähän kyllä muutkin ovat suosittaneet.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
"Itse lähtisin siitä että veisin laitteen johonkin missä on mahdollisuus ohjelmoida sitä, dynoppenkki ja mielellään ammattitaitoakin, sitähän kyllä muutkin ovat suosittaneet."
Sieltä mainitusta V-Twin Citystä saa myös muitakin boxeja, mutta miksi hankkia itselleen harmeja.
Sieltä mainitusta V-Twin Citystä saa myös muitakin boxeja, mutta miksi hankkia itselleen harmeja.
LIFEMEMBER-
jarijuhani
poistettu
Viimeksi muokannut jarijuhani, 23:26 17.04.2012.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onnea yritykselle.
Itse en laittaisi Power Commanderia edes polkupyoraan.
Ottaen huomioon muutokset mita olet jo tehnyt niin ihmettelen suuresti ettet hanki ihan oikeita laitteita joiden kanssa ei tule ongelmia. Jostain syysta itse olen kovin Thundermax suuntautunut, mutta kun olen koyha en moista pysty hankkimaan.
No jokainen taaplaa tyylillaan.
P.S.
Olen yksi niista idiooteista joka osti PC 3sen ja tuli aika kusiset paikat kun jotenkin sotki koko saatanan ECUn. Onneksi akkupiuhan irroittaminen palautti kaikki ennalleen.
Eli ei PCta lahellekaan minun mopoani.
Itse en laittaisi Power Commanderia edes polkupyoraan.
Ottaen huomioon muutokset mita olet jo tehnyt niin ihmettelen suuresti ettet hanki ihan oikeita laitteita joiden kanssa ei tule ongelmia. Jostain syysta itse olen kovin Thundermax suuntautunut, mutta kun olen koyha en moista pysty hankkimaan.
No jokainen taaplaa tyylillaan.
P.S.
Olen yksi niista idiooteista joka osti PC 3sen ja tuli aika kusiset paikat kun jotenkin sotki koko saatanan ECUn. Onneksi akkupiuhan irroittaminen palautti kaikki ennalleen.
Eli ei PCta lahellekaan minun mopoani.
Mulla ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa powercommanderista. Hyvin on toiminut kastunutta/hapettunutta liitintä lukuunottamatta.
-
jarijuhani
poistettu
Viimeksi muokannut jarijuhani, 23:26 17.04.2012.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertoisitko hieman lisää, millä tuon väännön on saanut noin mahtavaksi ja millä kierrosalueellajarijuhani kirjoitti:Hyvin pelittää 106/195, siis vääntää kuin karhu.
Eipä oo valittamista, polttoaineen kulutus nousussa ja pidemmät startit kun commander tarttee jotain tietoa käynnistettäessä.
Ai niin malli oli sitte vitonen.
Thanks JPP- motors säädöistä.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit