Sportsterin nykimisestä
-
raimojohannes
Sportsterin nykimisestä
Mun -89 sportsteriin vaihdettiin isompi tyhjäkäyntisuutin ja tulpat,kun pienillä kierroksilla nypyttää..ei vaikutusta näillä toimenpiteillä.Kaveri sanoi,että tyhjissä putkissa pitäis olla virtausvastusta.Kysynkin,voisko putkiin yrittää tehdä kotikonstein jotain vaimenninta/virtausvastusta kokeilu mielessä, ennenku ostan asialliset huilut.
Re: Sportsterin nykimisestä
aika vaikee on tehdä omin konstein.
mutta eikös noista motoliikkeistä saa jotain yleis sisävaimenninta mitkä ei maksa mitään maltaita.
pitäis mennä suoriin putkiin.
mutta eikös noista motoliikkeistä saa jotain yleis sisävaimenninta mitkä ei maksa mitään maltaita.
pitäis mennä suoriin putkiin.
Pistä sinne alkukäyriin Exhaust Torquet holkit. Avittaa avarien putkien alakierroksien vääntöön jonkin verran.
Jos on normaalit 1 3/4" alkukäyrät putkissa niin "torque conet" vaikuta mitään kuin korkeintaan plasebo vaikutuksella, sit jos on 2-2½" putket avoimina niin saattaa jotain eroa havaitakin alaväännössä.Röpöttäjä kirjoitti:Pistä sinne alkukäyriin Exhaust Torquet holkit. Avittaa avarien putkien alakierroksien vääntöön jonkin verran.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
-
raimojohannes
Kiitos vastauksista.Mun laitteessa on 1 3/4 putket.
Laita vaikka tuollaiset:raimojohannes kirjoitti:Kiitos vastauksista.Mun laitteessa on 1 3/4 putket.
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... -44mm-x-4/
Löytyyhän noita kaikennäköisiä ja kokoisia. Ja ei tosiaankaan paljoa maksa.
-
raimojohannes
Kiitos.Kokeilempa noita huiluja.KvL kirjoitti:Laita vaikka tuollaiset:raimojohannes kirjoitti:Kiitos vastauksista.Mun laitteessa on 1 3/4 putket.
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... -44mm-x-4/
Löytyyhän noita kaikennäköisiä ja kokoisia. Ja ei tosiaankaan paljoa maksa.
TERE!!!!
mulla oli sama ongelma,ei pystynyt ajaamaan 40km/h normaalisti nyki koko ajan.
sama 50 ja 60km/h.Silloin oli s&s kaasari,sain vaihdettua sen cv keihiniin.
sitten vaan suutinjumppaa ja neulan vaihtoa!alku oli välialue 42 ja pääsuutin 180(muistaakseni).
seuraavat 45 ja 185(ei toiminut),seuraavat 48 ja 190+pari prikkaa neulan alle(parani huomattavasti).
seuraavat 50 ja 190+kolme prikkaa n.2,5mm korotusta neulalle,nyt TOIMII!!!!
itellä suorat putket,k&n suodatin,hieman hiotut nokat+porattu 883>1200!!!!!
ei nykimistä,lähtee hyvin,kulutus n.4,5 satasella+käynnistyy hyvin(huomattavasti paremmin kuin ennen).
ei muuta kuin kaasari irti ja kiinni ja irti ja kiinni..............
mulla oli sama ongelma,ei pystynyt ajaamaan 40km/h normaalisti nyki koko ajan.
sama 50 ja 60km/h.Silloin oli s&s kaasari,sain vaihdettua sen cv keihiniin.
sitten vaan suutinjumppaa ja neulan vaihtoa!alku oli välialue 42 ja pääsuutin 180(muistaakseni).
seuraavat 45 ja 185(ei toiminut),seuraavat 48 ja 190+pari prikkaa neulan alle(parani huomattavasti).
seuraavat 50 ja 190+kolme prikkaa n.2,5mm korotusta neulalle,nyt TOIMII!!!!
itellä suorat putket,k&n suodatin,hieman hiotut nokat+porattu 883>1200!!!!!
ei nykimistä,lähtee hyvin,kulutus n.4,5 satasella+käynnistyy hyvin(huomattavasti paremmin kuin ennen).
ei muuta kuin kaasari irti ja kiinni ja irti ja kiinni..............