Poliisin toimille moitteet - Super Rally 2009

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

JiiVee
Viesti:

Poliisin toimille moitteet - Super Rally 2009

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Pistetäämpä tännekkin tiedoksi kun on kuitenkin meidän järjestämästä tilaisuudesta kyse.

Poliisi valokuvasi moottoripyörätapahtumaan saapuneita ilman laillista perustetta, apulaisoikeusasiamies toteaa päätöksessään.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011062 ... 9_uu.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
MrX

Re: Poliisin toimille moitteet - Super Rally 2009

Viesti Kirjoittaja MrX »

ja seuraukset POLIISILLE. laittomasta toiminnasta. olivat mahtavat :?: :wink: :?:
karibo

Viesti Kirjoittaja karibo »

MrX kirjoitti:ja seuraukset POLIISILLE. laittomasta toiminnasta. olivat mahtavat :?: :wink: :?:
Tama asia on asianomistajarikos. Eli jokainen joka tuntee etta on tullut poliisin toiminnan vuoksi leimatuksi tms. voi menna sanomaan konstaappeli korhoselle etta missa mennaan.

Itse 80 luvulla Stadissa lorviessani siina Vanhan tienoilla jouduin poliisin tarkkailuun ihan tahtomattani, diilereita ja muuta roskasakkiahan ne siina kuvailivat. Mutta periaatteen miehena menin koputtelemaan auton ikkunaan ja kyseleen etta mitas herrat kuvaavat. Olivat aika vittuuntuneita kun kuukausia olivat kuvanneet ja kuvittelivat etta kukaan ei huomaa saatika ota asiaan mitaan kantaa. Pitka tarina lyhennettyna, lasnaollessani joutuivat tuhoamaan kaikki negatiivit ja kuvat joissa olin. Mutta ihan vittuillessani tein ja kauhee homma, enka viittis enaa uudestaan tehda.

Valilla viranomaiset luulevat voivansa tehda mita heita huvittaa, mutta ei se nyt ihan niin mene. Mutta kauhea duuni siina on kun ottaa asioista selvaa.
FX

Viesti Kirjoittaja FX »

Olin ensimmäinen jonka poliisit vetivät sivuun silloin torstaina porttien auettua! Ja yleensäkkin ensimmäinen suomalainen joka portista sisään ajoi! Olisitte nähneet kyyn ilmeen kun ruumiintarkastuksessa löysi pienen ruskean pullon jossa pieniä valkoisia pillereitä, sekä pyörän takalaukusta dosetillisen lisää pillereitä! Ei meinannu pysyy housuissaan! Eka pysäytys ja heti napsahti huume veikko! Oli kiva pudottaa se maan pinnalle esittämällä reseptit KAIKISTA LÄÄKKEISTÄ myös niistä pienessä ruskeassa pullossa olleista Nitroista
Mr.Heritage

Viesti Kirjoittaja Mr.Heritage »

Ähvä-äksä...

Kuten jo aiemmin sanoin...

olisit sanonu kuminiskalle, et :"testaa, ota tyypit, hyvää kamaa, tis is kuuud shiiit"....

:evil:

ja kattonu ku konstu putoo ilma lyöntiä...

hihihihiii....

t: se ilkeä lentopalloilija sieltä juhannusjuhlista
"This is not just a motorcycle, this is a way of life!
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Kiinostavinta koko jutussa mun mielestäni on se, että kuka on ollut niin aktiivinen, että on vaivautunut tekemään kantelun? Rispektiä hänelle!
Kuva LIFEMEMBER
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 04:20 28.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Harikka kirjoitti:(kerran sanoin päivää 3 kertaa). Sitte katotaa konstan virkamerkki, --- Jos ei oo virkamerkkiä, soitan poliisit paikalle ja teen rikosilmotuksen (6kpl tähä mennessä tehny)
Minkä takia ne muuten sinua noin usein pidättelevät ja ratsaavat? Itse olen jo reilusti toista miljoona kilometriä ajellut enimmäkseen autolla, mutta kymmeniä tuhansia pyöräälläkin ja kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia virkavallan kanssa. Kahdet ylinopeussakot ovat matkalle osuneet ja kerran pääsi kamera-ansa yllättämään, kun en huomannut rajoituksen vaihtumista 60:iin.

Mutta poliisien kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmia eikä syytä kinata mistään. Sinua ne sitten pitävät silmätikkunaan, koska eihän sinun liikennekäytöksessäsi ole mitään vikaa, eihän :mrgreen: :mrgreen:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Joe Cool kirjoitti:
Harikka kirjoitti:(kerran sanoin päivää 3 kertaa). Sitte katotaa konstan virkamerkki, --- Jos ei oo virkamerkkiä, soitan poliisit paikalle ja teen rikosilmotuksen (6kpl tähä mennessä tehny)
Minkä takia ne muuten sinua noin usein pidättelevät ja ratsaavat? Itse olen jo reilusti toista miljoona kilometriä ajellut enimmäkseen autolla, mutta kymmeniä tuhansia pyöräälläkin ja kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia virkavallan kanssa. Kahdet ylinopeussakot ovat matkalle osuneet ja kerran pääsi kamera-ansa yllättämään, kun en huomannut rajoituksen vaihtumista 60:iin.

Mutta poliisien kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmia eikä syytä kinata mistään. Sinua ne sitten pitävät silmätikkunaan, koska eihän sinun liikennekäytöksessäsi ole mitään vikaa, eihän :mrgreen: :mrgreen:
Kyllä se on tähtien asennosta paljon kiinni ku syntyy kuinka usein saa/joutuu miliisien kanssa asioimaan tien varressa. Mua ne riivanneet jo mopo klopista asti (syystä ja syyttä). Kerran "kaarsin" vakio monkeyllä kotiin päin ni maija perään klo01 yöllä ja heti pysäytettyään totesivat "jaahas taitaa olla viritetty ku lähti risteyksestä ku kevari"! :lol: (onneks en ollu Raisulla :D )
No olihan siinä 16piikkinen edessä muttei se kiihtymiseen ainakaan auttanu.
Tosin loppu viimeks olivat kivoja kopseja ja kehuivat poikaa ettei oo rahojaan viritys hommiin pannu ja ei edes kalja haise (puhalluttivat).

Omassa liikenne käyttäytymissä olis kyllä paljonkin korjaamisen varaa...
-Know your enemy-
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Harikka
Sitte katotaa konstan virkamerkki, aivan sama onko uniformussa vai muissa asusteissa. Lakikirjassa lukkee: virantoimituksessa on virkamerkki oltava mukana ja kansalaisen sitä pyytäessä, esitettävä se. (Jostain kumman syystä merkin esittämis pyyntö aiheutta ärtymysta miliiseissä). Jos ei oo virkamerkkiä, soitan poliisit paikalle ja teen rikosilmotuksen (6kpl tähä mennessä tehny).
JES! Siinä on mies minun makuuni! Näillä mennään! :D :mrgreen:
Kuva LIFEMEMBER
hdlate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdlate »

Kyllä ne mutkin puhallutti sillon superiin mennessä. Mutta ihmettelin sitä, että siinä ratsiassa odotellessa omaa puhallusvuoroa, meni monta muun merkkistä pyörää ohi ilman ratsiaan joutumista :roll: . Setämies kertoi ajelleensa seinäjoelle samana päivänä, ja myös ratsiaan, jossa poliisi oli viittonut tien sivuun. Poliisi huomasi vasta kohdalla, että pyörä ei ollutkaan h-d, ja näytti kädellä merkkiä että matka voi jatkua. Onko niin, että muun merkkisillä pyörillä ajavat ei voi olla juoppoja tai kriminaaleja. :?:
-90 FXR Super Glide
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Hmm. Onhan se nyt niin, että Harrikaa polkaisessasi tiedät ottavasi tiettyjä "velvoitteita" (riskejä).
Ei kait kukaan nyt niin naiivi ole, ettei peilistä lasta löytäisi?
Homma nyt vaan menee, miten menee. Mielestäni kiukuttelu on hieman ontuvaa.

Näillä pelataan...

Jumpe

Ps. Parikytä vuotta sitten heitin, usein ohikulkeissain City-käytävän kerjäläis-denalle lanttia. Nyky-kerjäläisille en. Miten tää taas tähän topiciin liittyy, lie Honda...
oikari1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oikari1 »

Eipä kannata moittia poliisia, ainakaan minulla. Voi olla, ettei olis hengissäkään ilman poliisia 8O . Pari kertaa korjasivat nuorempana miehenä talteenkin, kun olin hankeen sammahtanut :oops: Että silleen...
Dyna FXDCI
orfeus

Viesti Kirjoittaja orfeus »

Se että valitset uskonnon jolla on taipusta pommittaa vääräuskoisia on uskonnovapautta joka on perusoikeus, mutta jos mene kauppaan ja ostat tietynmerkkisen moottoripyörän olet lainsuojaton.
Jokin tietty ristiriita tässä asiassa on.
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

FX kirjoitti:Olisitte nähneet kyyn ilmeen kun ruumiintarkastuksessa löysi pienen ruskean pullon jossa pieniä valkoisia pillereitä, sekä pyörän takalaukusta dosetillisen lisää pillereitä! Ei meinannu pysyy housuissaan! Eka pysäytys ja heti napsahti huume veikko! Oli kiva pudottaa se maan pinnalle esittämällä reseptit KAIKISTA LÄÄKKEISTÄ myös niistä pienessä ruskeassa pullossa olleista Nitroista
Tätä asiaa olen joskus miettinyt ja jos joku vaikka osaisi tähän vastata.
Eli ajaessani moottoripyörällä ja jos käytän lääkkeitä, niin onko tosiaan niin että minun tarvitsee pitää mukanani kaikkien lääkkeiden reseptit?
Ja kuitenkin eletään Eu maassa jossa rajojen yli liikkuminen on kuitenkin vapaata.

Onneksi en syö kuin multitabsia ja sen ottamatta jättämisestä ei tule rangaistusta joten ne voi huoletta aina jättää kotiin...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Vastaa Viestiin