Dobra Design Kouvolassa on pieni nahkatyöpaja, jossa olen teettänyt itselleni sekä chapsit että mittojen mukaan valmistetut farkkujen päälle mahtuvat nahkahousut. Ei tarvitse miettiä, kummat ovat paremmat - käytän aina tilanteen mukaan
On erikoistunut jonkin verrankiin näihin mp-kamoihin ja ompeli minulle housuihin jopa ostamani toppaukset paikoilleen. Chapsit maksoivat jotain reilun satasen ja housut reilut pari sataa.
Putiikilla ei ole vieläkään kait toimivia kotisivuja, mutta tästä linkistä löytyy ainakin jotain http://www.jaala.fi/verla/paja.htm - hän nimittäin pitää myyntipajaa myös tuolla Jaalassa. Puh. 0400-844706
onnkes en oo heittäny meneen koskaan, eli vielä löytyy kellarista. pitänee rupee käyttään kesällä. jotain korjattavaa tai vähän olla, ostin ne Standard servisestä, roopelta, hyvät on vieläkin...totanoin, veeti kallio tais toimia siellä suutarina myöskin...
Olis tarkoitus ostaa nahkasäpsit. Sekä minulle, että vaimolle. Selailin nettikauppoja ja muutama löytyikin... mutta haluaisimme mennä itse ostamaan liikkestä jalkoihin niitä sovittaen. Jos tiedätte uudellamaalla jonkin liikkeen, jolla on ko tuotteita ns."hyllyssä" niin laittakeehan tietoja.. kiitos.
FXDF -09
"ihte kun tekee, niin siit tulee semmonen"
Kaapeli kirjoitti:Olis tarkoitus ostaa nahkasäpsit. Sekä minulle, että vaimolle. Selailin nettikauppoja ja muutama löytyikin... mutta haluaisimme mennä itse ostamaan liikkestä jalkoihin niitä sovittaen. Jos tiedätte uudellamaalla jonkin liikkeen, jolla on ko tuotteita ns."hyllyssä" niin laittakeehan tietoja.. kiitos.
Ainakin Hesassa Leather Heavenissä voisi olla ja soittamalla voi tarkistaa päivän tilanteen.
Yhteystiedot:
Helsinki
Pohj. Rautatiekatu 15
00100 Helsinki
p/f. 09 4361 984
Maanantaisin suljettu
ti-pe 10-18, la 10-15
Aake XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Kaapeli kirjoitti:Olis tarkoitus ostaa nahkasäpsit. Sekä minulle, että vaimolle. Selailin nettikauppoja ja muutama löytyikin... mutta haluaisimme mennä itse ostamaan liikkestä jalkoihin niitä sovittaen. Jos tiedätte uudellamaalla jonkin liikkeen, jolla on ko tuotteita ns."hyllyssä" niin laittakeehan tietoja.. kiitos.
Ainakin Hesassa Leather Heavenissä voisi olla ja soittamalla voi tarkistaa päivän tilanteen.
Yhteystiedot:
Helsinki
Pohj. Rautatiekatu 15
00100 Helsinki
p/f. 09 4361 984
Maanantaisin suljettu
ti-pe 10-18, la 10-15
Ei ole heidän valikoimissaan... (soitin juuri)
FXDF -09
Kaikki Suomessa ja vinkkinä,että Moposportissa näkyi olevan kova tarjous chapseistä,ainoastaan 49€ Eikös Moposportilla ole oikein liikekin Vantaalla?
Kiitos linkeistä, olin jo hieman hätäinen ja ostin kuitenkin eBaystä 2 X Bikers Leather Motorcycle Riding Chaps With Patchs hintaan 35,10 taalaa/kpl ja rahti 46,68 taalaa. Eli kaikkinensa ihan passeli hinta..
FXDF -09
No nuohan olivat ihan ilmaisia Toivotaan,ettei tule paljon tullia,jos tulee No,eiköhän nuo edulliseksi silti jää,vaikka päälle joutuu jonkun verran maksamaan.
No eipä ole hinnoilla pilattu, kiitos linkistä! (taitaa manit mennä taas suomen rajojen ulkopuolelle, ps.tuliko miten nopeasti?)
No enpä tilaakaan, ensimmäisen tilauksen minimi $400
Vähän vaihtelevasti tuolta on tavarat tullu. Joskus menny yli kuukausi, mutta nyt ku taas toissapäivänä tilasin niin oli tullu viime yönä tracking paketista ja pitäs olla ens viikolla täällä. Laatu tuolla on ollut tosi hyvää.
Grasschopper1 kirjoitti:No nuohan olivat ihan ilmaisia Toivotaan,ettei tule paljon tullia,jos tulee No,eiköhän nuo edulliseksi silti jää,vaikka päälle joutuu jonkun verran maksamaan.
Tullit on noin 3% tavaran ja rahdin hinnasta ja siihen sitte 23% alv päälle.
Ookoo.Siinä tapauksessa Kaapelin olisi melkein kannattanut marssia tuonne Moposporttiin.Olisi päässyt sovittelemaankin ja rahteja tulee vielä Jenkeistä päälle.